Πέμπτη 9 Απριλίου 2015

Και τρίτο σποτ για το χρέος από τη Ζωή Κωνσταντοπούλου


Παρά τις έντονες αντιδράσεις των κομμάτων και τα «πυρά» που έχει δεχθεί ...
τις τελευταίες ώρες για τα τρέιλερ για την επιτροπή αλήθειας του χρέους, η πρόεδρος της Βουλής, Ζωή Κωνσταντοπούλου, κυκλοφόρησε το απόγευμα της Τετάρτης και ένα τρίτο σποτ για το χρέος.


Στο νέο βίντεο παρουσιάζονται αποσπάσματα από τις εργασίες της επιτροπής, ενώ το  τρέιλερ καταλήγει με το «σύνθημα»:«Έλεγξέ το, διάγραψέ το».




Περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2015/04/kai-t.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.