Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Συνεντεύξεις Αγώνων. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Συνεντεύξεις Αγώνων. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2016

Μπαρτζώκας: "Η σημερινή μέρα καλύτερη από την τελευταία"



Ο Γιώργος Μπαρτζώκας χαρακτήρισε σημαντική στιγμή για εκείνον την τιμή που του έκανε η ΚΑΕ Ολυμπιακός και τόνισε πως η Μπαρτσελόνα δεν είχε τρόπο για να βγει νικήτρια από το ΣΕΦ.

Λίγο πριν την έναρξη της αναμέτρησης Ολυμπιακός - Μπαρτσελόνα, ο Γιώργος Μπαρτζώκας τιμήθηκε από την πειραϊκή ΚΑΕ και τους προέδρους της, Παναγιώτη και Γιώργο Αγγελόπουλο, για την προσφορά του στην ομάδα των "ερυθρολεύκων", την οποία και οδήγησε στην κορυφή της Ευρώπης το 2013. Στις δηλώσεις του μετά το τέλος του ματς, τόνισε πως το γεγονός αυτό ήταν μία σημαντική στιγμή για εκείνον.
Αρχικά, ο Γιώργος Μπαρτζώκας είπε τα εξής: "Ήταν ένα πολύ παράξενο παιχνίδι. Και οι δύο ομάδες δεν έπαιξαν καλά. Εμείς θα έπρεπε να παίξουμε καλύτερα για να νικήσουμε. Τα ποσοστά μας ήταν πολύ χαμηλά, κάναμε πολλά λάθη, χάσαμε περίπου δέκα λέι απ χωρίς πίεση και δεν μπορώ να βρω πώς θα κερδίζαμε. Ο Ολυμπιακός έπαιξε πολύ δυνατά στην άμυνα. Πιστεύω πως το αποτέλεσμα ήταν δίκαιο".
Για την τιμή που του έγινε, πριν από την έναρξη του ματς: "Θέλω να ευχηθώ στον Ολυμπιακό καλή συνέχεια και να ευχαριστήσω τους ιδιοκτήτες της ΚΑΕ για τη σπουδαία τιμή που μου έκαναν. Για εμένα ήταν κάτι πολύ σημαντικό. Ο επαγγελματικός αθλητισμός έχει γίνει πολύ σκληρός και πρέπει να κρατάς τα συναισθήματα. Πρέπει να παραδεχθώ πως η σημερινή (16/11) ημέρα ήταν πολύ πιο καλή για εμένα σε σχέση με την τελευταία μου εδώ".
Για την πεντάδα τραυματιών της Μπαρτσελόνα: "Μας λείπουν πέντε παίκτες και δεν συμβαίνει αυτό μόνο σε ένα ματς, αλλά σε πολλά συνεχόμενα κι αυτό επηρεάζει το επίπεδό μας. Στην ομάδα είμαστε στενοχωρημένοι για τον τρόπο που παίξαμε το παιχνίδι".
Για την επιλογή του να ξενιτευτεί κι αν το προτιμάει, σε σχέση με όταν ήταν κόουτς σε ελληνικές ομάδες: "Δεν νομίζω πως είναι αθλητικό το θέμα. Είμαστε διχαστικός λαός από αρχαιοτάτων χρόνων. Από το… Αθήνα-Σπάρτη. Υπάρχει κρίση αξιών. Πέρυσι στη Ρωσία ευχαριστήθηκα το μπάσκετ και το κάνω και φέτος στη Βαρκελώνη. Αυτό δεν σημαίνει πως δεν αγαπάω την Ελλάδα, τους ανθρώπους της ή την ομάδα εδώ. Στο εξωτερικό μπορείς να επικεντρωθείς στο αθλητικό κομμάτι".                                                                                                                                                                         πηγή: http://www.sport24.gr/Basket/mpartzwkas-shmantikh-stigmh-gia-mena-h-timh-poy-moy-ekane-o-olympiakos.4375935.html

Τρίτη 31 Μαΐου 2016

Διαμαντίδης: “Δεν το χάνεις ρε Βασιλάρα;”

Διαμαντίδης: “Δεν το χάνεις ρε Βασιλάρα;”
Ο Δημήτρης Διαμαντίδης κλήθηκε να απαντήσει τι σκέφτηκε όταν ο Βασίλης Σπανούλης σούταρε το μεγάλο τρίποντο που έδωσε τελικά το πρωτάθλημα στον Ολυμπιακό






Ο αρχηγός του Παναθηναϊκού απάντησε:Σκέφτηκα δεν το χάνεις ρε Βασιλάρα; Μας έχεις στείλει δυο – τρεις φορές. Αλλά το έβαλε!. Έδειξε πόσο μεγάλος παίκτης είναι και έχει ποιότητα και ικανότητα”. Στη συνέχεια τόνισε ότι:Μπάσκετ μόνο για χαβαλέ από εδώ και πέρα. Δεν θέλω να γίνω προπονητής, αυτό είναι το μόνο σίγουρο”.
Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Δημήτρης Διαμαντίδης
«Είναι μία περίεργη βραδιά για εμένα και την ομάδα. Από την μία χάσαμε ένα παιχνίδι και έναν τίτλο. Συγγνώμη. Θέλω να δώσω συγχαρητήρια στον Ολυμπιακό για την κατάκτηση του πρωταθλήματος. Για την ομάδα είναι μια δύσκολη στιγμή. Για εμένα τα συναισθήματα είναι ανάμεικτα. Ο τρόπος που χάθηκε το παιχνίδι με στενοχωρεί.
Από την άλλη, όταν σκέφτομαι ότι τόσα χρόνια που έπαιξα μπάσκετ και ήμουν σε αυτή την ομάδα δεν περίμενα ποτέ ότι θα ζήσω όσα έχω ζήσει μέχρι τώρα. Πραγματικά, είμαι ευλογημένος. Ήταν απίστευτο αυτό που έζησα στον Ηρακλή, μου έδωσε την ευκαιρία. Είναι άνθρωποι που με έχουν βοηθήσει. Τους ευχαριστώ όλους. Αυτά τα 12 χρόνια στον Παναθηναϊκό έζησα απίστευτες στιγμές, εύχομαι να τις ζήσει κάθε αθλητής. Ευχαριστώ τον κόσμο του Παναθηναϊκού για την αγάπη που μου έχει δείξει.
Τον ευχαριστούμε ως ομάδα για την προσήλωσή του. Ο Παναθηναϊκός είναι μια ομάδα, συνεχίζει. Έτσι είναι ο αθλητισμός είτε μας αρέσει είτε όχι. Μας κακοφαίνεται, αλλά έτσι είναι. Ξέρω ότι δεν ήμουν ο καλύτερος συνομιλητής των δημοσιογράφων, αλλά έχω μια φιλοσοφία στο μυαλό μου για το ποια είναι η σχέση δημοσιογράφου αθλητή. Σας ευχαριστώ πολύ όλους. Εύχομαι να είστε καλά, μόνο υγεία».
Για τις μεγαλύτερες στιγμές της καριέρας του και τη δύσκολη στιγμή της αποχώρησης τόνισε: “Θα δω ότι θα είναι δύσκολη στιγμή όταν δεν θα είμαι τον Σεπτέμβριο στην προετοιμασία. Αυτή τη στιγμή δεν έχω καταλάβει ότι θα σταματήσω. Θα το καταλάβω με τον καιρό. Η απόφασή μου ήταν συνειδητοποιημένη. Το είχα σκεφτεί και το είχα πει.
Μεγαλύτερες στιγμές ήταν οι διακρίσεις με την Εθνική Ομάδα, το καλύτερο που μπορεί να σου συμβεί στην αθλητική ζωή. Διακρίσεις με τον Παναθηναϊκό. Έκανα φιλίες με κόσμο που δεν θα γνώριζα καν. Συναναστράφηκα με ανθρώπους παγκοσμίου φήμης. Αλλά οι στιγμές που έχω ζήσει με την Εθνική και τον Παναθηναϊκό είναι οι καλύτερες στιγμές μου. Φεύγω γεμάτος και χαρούμενος. Είμαι υγιής, πρόσφερα όσο μπορώ. Ο Παναθηναϊκός συνεχίζει, οι ομάδες συνεχίζουν”.
Για το τι συμβουλή θα έδινε σε έναν αθλητή: “Δεν είμαι καλός στις συμβουλές, το έχω ξαναπεί. Το θέμα είναι να κάνεις προπόνηση και να σκέφτεσαι το μπάσκετ σου”.
Για το τι σκέφτεται όταν ακούει τη λέξη Διαμαντίδης: “Δεν μπορώ να απαντήσω με μια λέξη. Αφοσιωμένος, ευλογημένος, τυχερός, χαρούμενος. Μπορώ να βρω τέσσερις – πέντε απαντήσεις, όχι μία. Εύχομαι σε όλους να έχουν υγεία και να καταλάβουν πώς είναι η ζωή. Χαρά, νίκη – ήττα, αλλά ο αγώνας είναι αλλού”.
Για το ότι μέλη του Παναθηναϊκού πήγαν στα αποδυτήρια του Ολυμπιακού και το αντίστροφο. Για την πολιτισμένη ατμόσφαιρα αυτών των τελικών: “Επειδή ξέρουμε πώς είναι τα πράγματα, είναι δύσκολα. Το φυσιολογικό θα ήταν να γίνει ό,τι έγινε αυτή τη φορά. Οι ομάδες στο γήπεδο θέλουν να κερδίσουν. Ο καθένας για την ομάδα του. Όταν τελειώνει το παιχνίδι κάποιος θα κερδίσει κάποιος θα χάσει, αυτό είναι το φυσιολογικό. Να τελειώσουμε, να δώσουμε συγχαρητήρια στον αντίπαλο και να κοιτάξουμε το επόμενο. Αυτό πρέπει να είναι”.
Για το… από εδώ και πέρα: “Μπάσκετ για χαβαλέ τώρα”.
Σε εκείνο το σημείο ο Αργύρης Πεδουλάκης είπε: Θα έρχεται να κάνει προπόνηση. Μόνο προπόνηση, μόνο η παρουσία του”.
Για το ότι όλοι τον παρακαλούσαν να μείνει και αν το σκέφτηκε δεύτερη φορά: “Για εμένα δεν ήταν δύσκολο. Έπαιζα. Δεν τελείωσε η καριέρα μου όταν ανακοίνωσα ότι θα αποχωρήσω. Σήμερα τελειώνει. Δεν είχα δεύτερες σκέψεις. Έκανα αυτό που έκανα όλα τα χρόνια. Δεν σκεφτόμουν κάτι άλλο. Έκανα τη ρουτίνα μου, αυτό που έκανα τόσα χρόνια. Ούτε τώρα έχω δεύτερες σκέψεις”.
Για το αν έχει κάποιο “παράπονο”: “Κανένα παράπονο. Είμαι γεμάτος. Δεν μπορείς να κερδίζεις πάντα, έτσι είναι η ζωή. Φεύγω γεμάτος, ευτυχισμένος, χαρούμενος, χαμογελαστός. Μια χαρά…
Για το αν θα ήθελε να ξαναπαίξει ένα ματς: “Τον τελικό του 2006 στο Παγκόσμιο”.
Για το αν φανταζόταν τέτοιο φινάλε την καριέρα του: “Όχι, δεν το φανταζόμουν. Είναι μεγάλη χαρά και τιμή για εμένα. Είναι τιμή να υπάρχουν άνθρωποι που πιστεύουν ότι έχω προσφέρει στο μπάσκετ. Έβαλα ληθαράκι στο ελληνικό μπάσκετ, το οποίο θα συνεχιστεί”.
Για το αν θα πάει στην Καστορία ή αν θα μείνει στην Αθήνα για τον Παναθηναϊκό: “Η Καστορία είναι η πόλη μου. Έχω περισσότερο ελεύθερο χρόνο, θα πηγαίνω πιο συχνά τώρα
Για τη συνέχεια: “Δεν έχω σκεφτεί κάτι. Αλλά, σίγουρα δεν θα γίνω προπονητής. Αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Δεν έχω σκεφτεί κάτι άλλο. Αυτή τη στιγμή δεν μπορώ να απαντήσω. Θέλω να ηρεμήσω και θα δούμε. Δεν θέλω να γίνω προπονητής, αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Από εκεί και πέρα, θα δούμε”.
Για το αν σταμάτησε νωρίς από την Εθνική: “Οι αποφάσεις μου μπορεί να φαίνονται κάπως σε κάποιους. Όταν εγώ όμως κάθομαι και σκέφτομαι και παίρνω μια απόφαση νομίζω πως ξέρω τι είναι καλύτερο για εμένα. Τα βάζω κάτω και τα ζυγίζω όλα”.
Για το ποιο παιχνίδι του θα έβλεπε με τα παιδιά του: “Αν θέλουν να δουν τον μπαμπά τους θα τους βάλω να δουν τον μπαμπά τους. Θέλω να είναι καλά. Αν θέλουν να δουν παιχνίδι, ας δουν παιχνίδι. Αν θέλουν το Lion King που τους βάζω τώρα, αυτό θα κάνω. Δεν ξέρω ποιο παιχνίδι θα δείξω, δεν ξέρω”.
Για το τρίποντο του Σπανούλη: “Σκέφτηκα δεν το χάνεις ρε Βασιλάρα; Μας έχεις στείλει δυο – τρεις φορές. Αλλά το έβαλε. Δείχνει τι ποιότητα έχει και πόσο μεγάλος παίκτης είναι. Όλος ο κόσμος το καταλαβαίνει, την ποιότητά του και την ικανότητά του”.
Tο συγκλονιστικο βιντεο του αποχαιρετισμού του Διαμαντίδη…


πηγή: http://www.eurohoops.net/el/featured-el/253929/diamantidis-den-to-chanis-re-vasilara

Σπανούλης: Για τον Γιώργο… Κάποιοι με κάνατε παππού!


Σπανούλης: Για τον Γιώργο… Κάποιοι με κάνατε παππού!
Ο Βασίλης Σπανούλης έδωσε ρεσιτάλ όχι μόνο εντός γηπέδου, αλλά και εκτός! Πολύ σημαντικές οι δηλώσεις του αρχηγού του Ολυμπιακού για όλους και για όλα. Αφιέρωσε το πρωτάθλημα στον πατέρα του αδελφικού του φίλου Γιώργου Πρίντεζη, όπως είπε, δεν θέλησε να αποκαλύψει τι είπε στον Δημήτρη Διαμαντίδη όταν πήγε στα αποδυτήρια του Παναθηναϊκού και έριξε ευθείες βολές σε όσους τον έχουν… γεράσει πριν την ώρα του!

Είναι μια τεράστια επιτυχία για τον σύλλογό μου τον Ολυμπιακό. Περάσαμε πολλές δυσκολίες, στενοχώριες, ζόρια αλλά πήραμε το πρωτάθλημα και τώρα πανηγυρίζουμε. Αφιερώνω αυτό τον τίτλο στον πατέρα του αδελφικού μου φίλου, του Γιώργου Πρίντεζη. Έχουμε περάσει πολλά μαζί, ήθελα να το πάρουμε για αυτόν. Πήραμε δεύτερο διαδοχικό πρωτάθλημα, κάτι που έχει να συμβεί 19 χρόνια. Θέλω να αφιερώσω επίσης το πρωτάθλημα στην γυναίκα μου που είναι πάντα δίπλα μου, στον αδελφό μου που με στηρίζει όλα αυτά τα χρόνια, στην ομάδα μου και στους προέδρους που σε μια δύσκολη εποχή, βάζουν χρήματα για να έχουν τον Ολυμπιακό ψηλά”.
Για τα μεγάλα σουτ του και την κριτική που γίνεται στην Ελλάδα, ήταν πολύ καυστικός:    Στην Ελλάδα πρέπει να μάθουμε να σεβόμαστε. Κανένας δεν μπορεί να κερδίσει τον χρόνο, αλλά πρέπει να έχουμε σεβασμό και δικαιοσύνη μέσα μας, όταν μιλάμε για παίκτες που έχουν προσφέρει πολλά στη χώρα. Κάποιοι με έχουν κάνει… παππού με αυτά που γράφουν και λένε. Τα ίδια έχουν συμβεί και με τον Διαμαντίδη. Μόνο στην Ελλάδα συμβαίνουν αυτά. Ψάχνουν την ίντριγκα σαν τρελοί όλοι, αντί να διαφημίζουν το προϊόν του ελληνικού μπάσκετ που είναι πολύ υψηλού επιπέδου. Δεν θέλω να αποκαλύψω τι είπα στον Διαμαντίδη, το κρατάω για τον εαυτό μου. Με τον κ. Θανάση Γιαννακόπουλο, μιλήσαμε και τα βρήκαμε ξέρει κι εκείνος πως δεν είχα πει τίποτα όταν έβαλα το σουτ στον δεύτερο τελικό. Πάντα εκφράζει τον σεβασμό του και την αγάπη του για μένα. Σε ότι αφορά το συμβόλαιό μου, είναι ακόμα πολύ νωρίς. Όταν πρέπει, θα κάτσουμε με τους προέδρους στο τραπέζι να μιλήσουμε όπως ξέρουμε εμείς, έχουμε πολύ καλή σχέση”.

Η Συνέντευξη Τύπου Του 4ου Αγώνα Του Παναθηναϊκός - Ολυμπιακός(30/05/2016)

Τρομερός Διαμαντίδης: «Θα είναι βλακεία να πάρει το όνομά μου το ΟΑΚΑ» (video)

Τρομερός Διαμαντίδης: «Θα είναι βλακεία να πάρει το όνομά μου το ΟΑΚΑ» (video)Πάντα ταπεινός! Ο Δημήτρης Διαμαντίδης στις δηλώσεις που έκανε στη συνέντευξη Τύπου αμέσως μετά το κύκνειο άσμα του σχολίασε ότι θα είναι βλακεία να πάρει τ΄ όνομά του το ΟΑΚΑ. 


Οι δηλώσεις του Δημήτρη Διαμαντίδη στη συνέντευξη Τύπου αμέσως μετά το κύκνειο άσμα του είχαν μεγάλο ενδιαφέρον. Αλλά μια από τις φράσεις του που ξεχώρισαν ήταν αυτή που έκανε για την ονοματοδοσία του κλειστού του ΟΑΚΑ. 

Σε ερώτηση που του έγινε επί του θέματος και μετά τα όσα έχουν ακουστεί και γραφτεί τον τελευταίο καιρό (μετά την απόφαση να ονομαστεί σε «Νίκος Γκάλης»), είπε: «Συγγνώμη που θα το πω, αλλά αυτό είναι βλακεία (σ.σ. για το αν συμφωνεί να πάρει το δικό του όνομα)». 

Η ατάκα του λίγο μετά το 1:28:50 






πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/basket/tromeros-diamadidis-tha-einai-blakeia-na-parei-to-onoma-mou-to-oaka/3171082

Κυριακή 29 Μαΐου 2016

Σιμεόνε: «Η Ρεάλ ήταν καλύτερη, αποτύχαμε»

Σιμεόνε: «Η Ρεάλ ήταν καλύτερη, αποτύχαμε»Με «ψυχρή» λογική μίλησε ο Ντιέγκο Σιμεόνε που παραδέχθηκε την ανωτερότητα της Ρεάλ Μαδρίτης και παράλληλα μίλησε για αποτυχία από τη στιγμή που για δεύτερη φορά δεν κατακτήθηκε το τρόπαιο. 

                                                    Στην άκρη άφησε τα επαινετικά σχόλια για την προσπάθεια των παικτών του ο Ντιέγκο Σιμεόνε που χαρακτήρισε καλύτερη τη Ρεάλ Μαδρίτης ενώ μίλησε με σκληρά λόγια για τη δεύτερη αποτυχημένο προσπάθεια να κατακτηθεί το Champions League, τονίζοντας ότι τον δεύτερο δεν τον θυμάται κανείς. 

«Η Ρεάλ ήταν καλύτερη και πρέπει να τους δώσουμε συγχαρητήρια. Το ματς άρχισε άσχημα για μας. Και οι δύο ομάδες ήταν πολύ κουρασμένες. Τον δεύτερο κανείς δεν τον θυμάται. Χάσαμε δύο τελικούς και αυτό είναι μια αποτυχία. Η νίκη είναι πάντα καλύτερη. Δεν μπορέσαμε να δώσουμε τη λύση στα πέναλτι και ο μόνος τρόπος για να επανέλθουμε είναι να συνεχίσουμε να δουλεύουμε. Είναι μια στιγμή που πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας».


πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/podosfairo/simeone-i-real-itan-kaluteri-apotuxame/3170487

Ρονάλντο: «Μόνο εγώ 50 γκολ για κάθε σεζόν επί 7 χρόνια»


Ρονάλντο: «Μόνο εγώ 50 γκολ για κάθε σεζόν επί 7 χρόνια»Για το αγαπημένο του θέμα -τον εαυτό του- μίλησε μετά τη λήξη του τελικού ο Κριστιάνο Ρονάλντο, που αποθέωσε τον εαυτό του για όσα έχει καταφέρει τα τελευταία 7 χρόνια. Τι είπε με τον Ζιντάν. 



Πανευτυχής που κατάφερε να γράψει την ιστορία του τελικού του φετινού Champions League ήταν ο Κριστιάνο Ρονάλντο που πρόλαβε να κάνει δηλώσεις αμέσως μετά τη λήξη του αγώνα. 
Ο Πορτογάλος άσος δεν «τσιγκουνεύτηκε» τα καλά λόγια τον εαυτό του ενώ δεν δίστασε να αποκαλύψει και τι του είπε ο Ζινεντίν Ζιντάν για τη διαδικασία των πέναλτι. 
«Είναι κάτι μαγικό. Οι οπαδοί μας το αξίζουν. Ήξερα ότι θα πετύχω το νικητήριο γκολ και είπα στον Ζιντάν να μου αφήσει το τελευταίο πέναλτι. Είναι η έβδομη σεζόν που πετυχαίνω πάνω από 50 γκολ. Κανείς δεν έχει καταφέρει κάτι αντίστοιχο στο παρελθόν», δήλωσε μεταξύ άλλων ο σούπερ-σταρ της Ρεάλ Μαδρίτης.

Πέμπτη 26 Μαΐου 2016

Π. Αγγελόπουλος: «Ποια διαιτησία; Οι ίδιοι λένε για το σερί που δέχθηκαν στο τέλος»

Π. Αγγελόπουλος: «Ποια διαιτησία; Οι ίδιοι λένε για το σερί που δέχθηκαν στο τέλος»Αδίκως έχει παράπονα από τη διαιτησία ο Παναθηναϊκός, από τη στιγμή που παραδέχθηκε το σερί που του έκανε ο Ολυμπιακός στο τέλος, σύμφωνα με όσα δήλωσε ο Παναγιώτης Αγγελόπουλος



Από τη στιγμή που ο Παναθηναϊκός παραδέχθηκε το «μπλακ άουτ» που είχε στα τελευταία λεπτά και έδωσε την ευκαιρία στον Ολυμπιακό να κάνει το σερί, τότε δεν δικαιούται να φωνάζει για τη διαιτησία, σύμφωνα με όσα δήλωσε ο εκ των ιδιοκτητών της «ερυθρόλευκης» ΚΑΕ, Παναγιώτης Αγγελόπουλος. 

«Εμείς παίξαμε φοβερή άμυνα όταν βρεθήκαμε πίσω με 7 πόντους. Παίξαμε άμυνα, με πάθος, ο Βασίλης πήρε μπροστά και όλη ομάδα έκανε τρομερή ανατροπή σε όλη τη σειρά. Είναι μεγάλη ανατροπή όταν χάνεις το πρώτο ματς και μετά κάνεις δύο σερί νίκες. Αυτή είναι η ομορφιά των τελικών», δήλωσε αρχικά ο Παναγιώτης Αγγελόπουλος

«Το μπάσκετ που βλέπουμε είναι ωραίο. Αυτό συμβαίνει ίσως γιατί ύστερα από χρόνια δεν καταφέραμε να περάσουμε στους οκτώ της Ευρώπης. Υπήρχε περισσότερο χρόνος για προετοιμασία. Η ομάδα έδειξε όμως ότι είναι έτοιμη. Δεν μπήκαν τα τρίποντα στο ΟΑΚΑ πιστεύω και θα ήταν πιο εύκολη η νίκη εκεί μέσα». 

Για τη συμπεριφορά του κόσμου των δύο ομάδων στους τελικούς:                                             «Για τον κόσμο του Παναθηναϊκού δεν μπορώ να μιλήσω, γιατί δεν ήμουν στο ΟΑΚΑ. Από τον κόσμο του Ολυμπιακού είμαστε απόλυτα ικανοποιημένοι από τη συμπεριφορά τους και στην ήττα και τη νίκη. Δεν άκουσα τίποτα υβριστικά σοβαρά και ο κόσμος επικεντρώνεται στο μπάσκετ». 

Για τον Πρίντεζη:                                                                                                                             «Στα δύο πρώτα ματς ήταν συγκλονιστικός. Σήμερα κουράστηκε και τραυματίστηκε. Έβαλε βέβαια ένα κρίσιμο σουτ την ώρα που κάνουμε το comeback. Αλλά, δεν είναι μόνο ο Πρίντεζης, είναι κι άλλοι παίκτες, όπως ο Βασίλης. Είναι όλη η ομάδα». 

Για τη διαιτησία: 

«Πάμε να παίξουμε ένα τέταρτο τελικό και οι διαιτητές είναι ήδη γνωστοί. Ελπίζω να επικεντρωθούμε στο μπάσκετ, όπως έχει γίνει κατά μέσο όρο στα τρία παιχνίδια, ανεξάρτητα τι έχει πει ο Παναθηναϊκός. Όταν οι ίδιοι λένε για το σερί που δέχθηκαν, τι να πω εγώ»; 

Για το αν θα πάει με τον Γιώργο Αγγελόπουλο στο ΟΑΚΑ: 

«Τώρα, πρέπει να πάμε να ξεκουραστούμε γιατί η ημέρα είχε πολύ άγχος. Να δούμε τι ώρα θα είναι το ματς και βλέπουμε. Εμείς θέλουμε να γίνει την Κυριακή το ματς όπως είναι εξ αρχής ορισμένο».

πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/basket/p-aggelopoulos-poia-diaitisia-oi-idioi-lene-gia-to-seri-pou-dexthikan-sto-telos/3169912

Σφαιρόπουλος για Πρίντεζη: «Δεν δείχνει καλά το πόδι του»!

Σφαιρόπουλος για Πρίντεζη: «Δεν δείχνει καλά το πόδι του»!Άκρως απαισιόδοξες είναι οι πρώτες εκτιμήσεις για την κατάσταση του Γιώργου Πρίντεζη, σύμφωνα με όσα δήλωσε ο Γιάννης Σφαιρόπουλος μετά τη νίκη του Ολυμπιακού επί του Παναθηναϊκού


Στο νοσοκομείο μεταφέρθηκε αμέσως μετά τη νίκη του Ολυμπιακού επί του Παναθηναϊκού ο Γιώργος Πρίντεζης, προκειμένου να υποβληθεί σε μαγνητική τομογραφία, όπου σύμφωνα με όσα είπε ο Γιάννης Σφαιρόπουλος, τα πρώτα… μηνύματα από τον τραυματισμό του Έλληνα φόργουορντ είναι άκρως απαισιόδοξα

«Έχει φύγει για να κάνει εξετάσεις και θα ξέρουμε το αργότερο αύριο. Έπεσε άτσαλα πάνω στο πόδι που είχε πρόβλημα και τον είχε κρατήσει εκτός του προηγούμενο διάστημα. Δεν ξέρω πόσο σοβαρό είναι, αλλά δεν δείχνει καλά το πόδι του», δήλωσε σε σχετική ερώτηση για τον Γιώργο Πρίντεζη ο κόουτς του Ολυμπιακού.


πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/basket/sfairopoulos-gia-pridezi-den-deixnei-kala-to-podi-tou/3169898

Σφαιρόπουλος: «Για να δημιουργήσουν εντυπώσεις τα περί διαιτησίας»

Σφαιρόπουλος: «Για να δημιουργήσουν εντυπώσεις τα περί διαιτησίας»Σε προσπάθεια του Παναθηναϊκού να δημιουργήσει εντυπώσεις απέδωσε τα παράπονα για τη διαιτησία ο Γιάννης Σφαιρόπουλος μιλώντας στη συνέντευξη Τύπου



Ο Γιάννης Σφαιρόπουλος δεν αποδέχτηκε ως ορθά τα παράπονα που εξέφρασε ο Αργύρης Πεδουλάκης για τη διαιτησία του τρίτου τελικού

«Το να φωνάζουμε τώρα για τη διαιτησία για να επηρεάζουμε για το επόμενο παιχνίδι Ο Παναθηναϊκός ήταν καλός, αλλά τα σουτ που βάλαμε, οι άμυνες και τα επιθετικά ριμπάουντ που πήραμε δεν ήταν θέμα διαιτησίας. Στο προηγούμενο παιχνίδι οι βολές ήταν 27-15 και κερδίσαμε. Πιο πολύ είναι για να δημιουργήσουμε εντυπώσεις για το επόμενο παιχνίδι αυτά για τα περί διαιτησίας», τόνισε ο προπονητής του Ολυμπιακού. 

Για τη νίκη της ομάδας του είπε:                                                                                                 «Είναι μια πολύ μεγάλη νίκη, που μας δίνει προβάδισμα στη σειρά των τελικών. Πιστεύω πως μετά το παιχνίδι στο ΟΑΚΑ που ανακτήσαμε το πλεονέκτημα έδρας, σήμερα είχαμε ένα επιπρόσθετο άγχος για να βρούμε τις λύσεις και να παίξουμε καλά στην άμυνα και την επίθεση. Ήμασταν πολύ πιεσμένοι κυρίως στο πρώτο ημίχρονο, δεχτήκαμε εύκολους πόντους και επιθετικά δεν ήμασταν καλοί. Στο πρώτο ημίχρονο η άμυνά μας δεν ήταν καλή, δεχτήκαμε 44 πόντους. Το κύριο μέλημά μας ήταν να ηρεμήσουμε τους παίκτες μας στο ημίχρονο. Η άμυνά μας ήταν αυτή που μας έδωσε τη νίκη. Στην τέταρτη περίοδο κρατήσαμε τον Παναθηναϊκό στους δέκα πόντους και στο τέλος δείξαμε χαρακτήρα με τον Βασίλη και τα άλλα παιδιά που με την εμπειρία και το μέταλλο τους μας οδήγησαν στο 2-1. Μίλησε το μέταλλο και ο χαρακτήρας μας για να πάρουμε μια παλικαρίσια νίκη. Κρατάμε χαμηλούς τόνους, έχουμε το επόμενο παιχνίδι στην έδρα των αντιπάλων, η πίεση θα μεταφερθεί τώρα στον Παναθηναϊκό και νομίζω πως πρέπει να είμαστε συγκεντρωμένοι. Συγχαρητήρια στον κόσμο που μας συμπαραστάθηκε ακόμη κι όταν ήμασταν πίσω στο σκορ και χωρίς έκτροπα μας βοήθησε να νικήσουμε». 

Για την απόδοση του Ματ Λοτζέσκι είπε:                                                                                        «Ο Λοτζέσκι μας έλειψε πολύ όλη τη χρονιά. Βλέπουμε και τώρα πόσο χρήσιμος παίκτης είναι, γιατί δημιουργεί και σκοράρει. Παίζοντας στο ‘2’ έχει και δημιουργία, κάτι που χρειαζόμαστε. Είναι ένα επιπλέον στοιχείο που βοηθά την ομάδα. Είναι ένα σημαντικό κομμάτι της ομάδας που μας είχε λείψει».


πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/basket/sfairopoulos/3169860

Φώτσης: «Στο τέλος ο Ολυμπιακός έπαιξε καλύτερα»

Φώτσης: «Στο τέλος ο Ολυμπιακός έπαιξε καλύτερα»Στην κούραση του Παναθηναϊκού στα τελευταία λεπτά του ματς, απέδωσε ο Αντώνης Φώτσης την ήττα από τον Ολυμπιακό





Οι λεπτομέρειες έκριναν τον τρίτο τελικό για τον Αντώνη Φώτση, ο οποίος τόνισε πως στο τέλος «μίλησε» η κούραση για τον Παναθηναϊκό, με αποτέλεσμα να γνωρίσει την ήττα από τον Ολυμπιακό

«Ήταν ένα ακόμη ωραίο ματς που κρίθηκε στις λεπτομέρειες. Έγινε ένα σκληρό και δύσκολο παιχνίδι. Σε ένα αρκετά μεγάλο διάστημα βγάλαμε στο γήπεδο αυτά που θέλαμε, φτάσαμε να είμαστε μπροστά, αλλά στο τέλος ο Ολυμπιακός έπαιξε καλύτερα, εμείς ίσως ήμασταν κουρασμένοι ή δεν είχαμε αυτοσυγκέντρωση. Έγινε το 2-1 και τώρα πάμε να δούμε τι θα κάνουμε στο ΟΑΚΑ», ήταν τα λόγια του Έλληνα φόργουορντ.


πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/basket/fwtsis-sto-telos-o-olumpiakos-epaikse-kalutera/3169891

Έξαλλος Πεδουλάκης: «Δεν παίξαμε επί ίσοις όροις. Είμαστε ηθικοί νικητές»

Έξαλλος Πεδουλάκης: «Δεν παίξαμε επί ίσοις όροις. Είμαστε ηθικοί νικητές»«Καρφιά» Αργύρη Πεδουλάκη για τη διαιτησία. Μετά την ήττα από τον Ολυμπιακό στο ΣΕΦ έκανε λόγο για μη επί ίσοις όροις αντιμετώπιση και για στόχευση των διαιτητών σε Καλάθη και Φώτση


Φοβερά παράπονα από τη διαιτησία εξέφρασε ο Αργύρης Πεδουλάκης μετά την ήττα του Παναθηναϊκού από τον Ολυμπιακό στο ΣΕΦ

«Έδωσα συγχαρητήρια στα παιδιά μας. Νομίζω πως είναι ηθικοί νικητές. Έπαιξαν με πολλή ενέργεια, παρότι προερχόμασταν από μια ήττα στο τέλος. Το λάβαμε το μήνυμα. Δεν μιλήσαμε στο προηγούμενο ματς. Σημαδεύτηκε στο προηγούμενο ματς ο Γκιστ, σήμερα σε αυτό το ρόλο ήταν ο Καλάθης και ο Φώτσης, ειδικά από τον κύριο Πηλοΐδη. Στο πρώτο ημίχρονο ήμασταν πάρα πολύ καλύτεροι και παρότι η άμυνά μας δεν ήταν επιθετική, ο Ολυμπιακός είχε βαρέσει 20 βολές. Δεν θέλω να σχολιάσω τίποτα ή να κοροϊδεύω τον κόσμο. Δεν παίξαμε επί ίσοις όροις. Ήμασταν καλύτεροι από ό,τι στο πρώτο ματς και έπρεπε να προηγούμαστε περισσότερο», τόνισε και πρόσθεσε: 

«Μπορούμε να πούμε πολλά για βολές, τρίποντα, ριμπάουντ και λοιπά, αλλά η ουσία είναι πως σήμερα μείναμε στο τέλος χωρίς τον leader μας, που ήταν εξαιρετικός κι επειδή ήταν εξαιρετικός σημαδεύτηκε από τον κ. Πηλοΐδη. Δύο φορές σηκώσανε το χέρι για να σταματήσει ο αιφνιδιασμός μετά από φάουλ και ούτε αυτά δεν μπορούσε να σφυρίξει»

Όσο για τη χρησιμοποίηση του Παπαγιάννη είπε:                                                                 «Φάνηκε πόσο μας έλειψε ο Παπαγιάννης, είναι ταλαντούχος αλλά έχει αδυναμίες. Τον έχουμε ανάγκη έτσι όπως είμαστε».


πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/basket/pedoulakis/3169859