Οι λεπτομέρειες έκριναν τον τρίτο τελικό για τον Αντώνη Φώτση, ο οποίος τόνισε πως στο τέλος «μίλησε» η κούραση για τον Παναθηναϊκό, με αποτέλεσμα να γνωρίσει την ήττα από τον Ολυμπιακό.
«Ήταν ένα ακόμη ωραίο ματς που κρίθηκε στις λεπτομέρειες. Έγινε ένα σκληρό και δύσκολο παιχνίδι. Σε ένα αρκετά μεγάλο διάστημα βγάλαμε στο γήπεδο αυτά που θέλαμε, φτάσαμε να είμαστε μπροστά, αλλά στο τέλος ο Ολυμπιακός έπαιξε καλύτερα, εμείς ίσως ήμασταν κουρασμένοι ή δεν είχαμε αυτοσυγκέντρωση. Έγινε το 2-1 και τώρα πάμε να δούμε τι θα κάνουμε στο ΟΑΚΑ», ήταν τα λόγια του Έλληνα φόργουορντ.
πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/basket/fwtsis-sto-telos-o-olumpiakos-epaikse-kalutera/3169891
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.