ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Συνάντηση υποψηφίου Δημάρχου Διονύση Κερασιώτη με πρόεδρο Ο.Α.Σ.Α. κο Α. Ταστάνη
Τα επιτακτικά προβλήματα της συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης τόσο της πόλης του Κορωπίου όσο και των οικισμών στην ευρύτερη περιοχή του Δήμου έθεσε αντιπροσωπεία της Δημοτικής Παράταξης «Αλλάζουμε» αποτελούμενη από το δημοτικό σύμβουλο και Υποψήφιο Δήμαρχο Διονύση Κερασιώτη, τη δημοτική σύμβουλο Αθηνά Κιούση και τους υποψήφιους δημοτικούς συμβούλους κους Γιάννη Γκιούλη και Γιάννη Καρπούζα σε συνάντησή με τον πρόεδρο του Ο.Α.Σ.Α. κο Α. Ταστάνη την Τρίτη 20/3.
Στη συζήτηση, που έγινε, η αντιπροσωπεία της παράταξης έθεσε τα εξής:
1. Την άμεση ανάγκη καλύτερου συντονισμού μεταξύ δρομολογίων λεωφορείων και τραίνων στο σταθμό του προαστιακού στο Κορωπί.
2. Την ανάγκη για βελτιστοποίηση των χρονικών διαστημάτων μεταξύ των δρομολογίων των τραίνων.
3. Την ανάγκη χρονικής επέκτασης των δρομολογίων των τραίνων και μετά τις 23.00.
4. Την ανάγκη για 2η λεωφορειακή γραμμή εντός της πόλης του Κορωπίου με φορά ανάστροφη της διαδρομής της λεωφορειακής γραμμής «309».
5. Τον ανασχεδιασμό της λεωφορειακής γραμμής «120» ώστε να διέρχεται μέσα από τον οικισμό «ΚΙΤΣΙ».
6. Τον ανασχεδιασμό της λεωφορειακής γραμμής «330» ώστε η σύνδεση με την πόλη του Κορωπίου και το σταθμό του προαστιακού να συντμηθεί χρονικά και να αυξηθεί η συχνότητα των δρομολογίων.
7. Τον κίνδυνο ατυχημάτων που προκαλεί η θέση της αφετηρίας της λεωφορειακής γραμμής «116» στο Κίτσι έμπροσθεν της σχολικής μονάδας.
Επίσης ζητήθηκε και έγινε ενημέρωση από τον πρόεδρο του Ο.Α.Σ.Α. σχετικά με τη δυνατότητα λειτουργίας Δημοτικής Συγκοινωνίας σε συνεργασία με τον Ο.Α.Σ.Α., όπως προβλέπει το ισχύον θεσμικό πλαίσιο, ή και με τα Κ.Τ.Ε.Λ., όπως αναμένεται να θεσμοθετηθεί, για την καλύτερη συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση των οικισμών του Δήμου.
Από το γραφείο τύπου
