Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Χιούμορ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Χιούμορ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Κυριακή 10 Μαΐου 2015

Αυτές είναι οι ατάκες της ελληνίδας μάνας!


Με αφορμή την Γιορτή της Μητέρας ας θυμηθούμε τις κλασσικές ατάκες της ελληνίδας μάνας!
- "Μη βγεις έτσι έξω, πάρε ζακέτα!" : Τι κι αν έξω έχει χαρά Θεού η ζακέτα είναι πάντα απαραίτητη
- "Όταν φτάσεις να με πάρεις τηλέφωνο" : Πρέπει οπωσδήποτε να την ενημερώσεις αλλιώς μπορεί και να μην κοιμηθεί
- "Να σου καθαρίσω ένα φρουτάκι;" : Δε γίνεται να μη φροντίσει να πάρεις λίγες βιταμίνες, άλλωστε θεωρεί δεδομένο ότι δεν τρέφεσαι σωστά
- "Μην πατάς έχω σφουγγαρίσει!" : Τι κι αν "καίγεσαι" από βιασύνη πρέπει να περιμένεις να στεγνώσει
- "Εγώ στην ηλικία σου είχα δυο παιδιά" : Αυτός είναι ο τρόπος να σου πει ότι ήρθε η ώρα να "νοικοκυρευτείς"... Θέλει εγγονάκια!
- "Στα 'λεγα εγώ" : Η σίγουρη απάντηση όταν της εξομολογηθείς κάποιο λάθος που έκανες
- "Ίδιος-α ο πατέρας σου είσαι" : Στα "κακά" γιατί στα "καλά" μοιάζεις σ' εκείνη φυσικά
- "Είδες η κόρη της Λίτσας;" : Παράδειγμα αποτελεί πάντα η κόρη της γειτόνισσας
- "Έφαγες;" : Όποια ώρα της ημέρας κι αν μιλήσετε στο τηλέφωνο θα σε ρωτήσει αν έχεις φάει
- "Να πεθάνω να ησυχάσω" : Χωρίς σχόλιο
- "Όλα από μένα τα περιμένετε" : Μπορεί και να έχει δίκιο...
Και φυσικά η πιο κορυφαία ατάκα δεν είναι άλλη από...
- "Το τάπερ να φέρεις πίσω" : Αν χάσεις το ταπεράκι είναι σοβαρός λόγος για καυγά!


Παρασκευή 20 Μαρτίου 2015

Έκλειψη Ηλίου με μία πιο τρελή ματιά...

Στα αρχαία χρόνια που δεν υπήρχαν τηλεσκόπια και σύγχρονος τρόπος σκέψης , όλοι μιλάγανε για καταστροφή του κόσμου όποτε γινότανε κάποιο αντίστοιχο φαινόμενο...

Τώρα βλέπουμε απλώς το Φεγγάρι να κρύβει για λίγες ώρες τον Ήλιο...

Μας έλεγαν κάποτε οι γονείς μας να μην κοιτάζουμε την έκλειψη γιατί θα τυφλωθούμε!

Και από άλλα πράγματα τυφλώνεσαι αλλά τέλος πάντων...

Εγώ του παράκουσα και για αυτό γράφω με τυφλό σύστημα στο computer μου!!

Η έκλειψη Ηλίου όπως την είδε ο Διεθνής Διαστημικός Σταθμός ( ISS )

Διάβαζα στα social media τα εξής :

1. Εδώ έχουμε έκλειψη Ευρώ , του Ηλίου μας πείραξε?

2. Λόγω του φαινομένου σήμερα , τα ζώδια που επηρεαζόντουσαν δεν βγήκαν από το σπίτι τους. Σύμφωνα με πληροφορίες ο Κρόνος ήταν ανάδρομος με τον Άρη και τον Ποσειδώνα , με αποτέλεσμα οι λάτρεις της αστρολογίας να κάνουν Post στο Facebook και στο Twitter την κάθε τους στιγμή στο σπίτι τους. Επίσης το ρεπορτάζ αναφέρει πως ήταν στο σπίτι τους με κλειστά παράθυρα!

3. Ο Γιούνκερ έδωσε τα 2 δις επειδή ταίριαζε ο αστρολογικός του χάρτης με του Αλέξη Τσίπρα.

Και σκέφτηκα το πόσο τρελός και βλαμμένος λαός μπορεί να είμαστε!

Και μην ξεχνάτε... Η ζωή θέλει τρέλα! Για αυτό οι λογικοί είναι στα τρελοκομεία και εμείς οι τρελοί είμαστε ακόμα έξω!! Άμα γίνει αυτό θα αλλάξει ο κόσμος!

Τα ξαναλέμε μέχρι να βάλω τον ζουρλομανδύα!

Πηγή εικόνας : http://apod.nasa.gov
Πηγή κειμένου : Το μυαλό μου!