Παρασκευή 20 Μαρτίου 2015

Έκλειψη Ηλίου με μία πιο τρελή ματιά...

Στα αρχαία χρόνια που δεν υπήρχαν τηλεσκόπια και σύγχρονος τρόπος σκέψης , όλοι μιλάγανε για καταστροφή του κόσμου όποτε γινότανε κάποιο αντίστοιχο φαινόμενο...

Τώρα βλέπουμε απλώς το Φεγγάρι να κρύβει για λίγες ώρες τον Ήλιο...

Μας έλεγαν κάποτε οι γονείς μας να μην κοιτάζουμε την έκλειψη γιατί θα τυφλωθούμε!

Και από άλλα πράγματα τυφλώνεσαι αλλά τέλος πάντων...

Εγώ του παράκουσα και για αυτό γράφω με τυφλό σύστημα στο computer μου!!

Η έκλειψη Ηλίου όπως την είδε ο Διεθνής Διαστημικός Σταθμός ( ISS )

Διάβαζα στα social media τα εξής :

1. Εδώ έχουμε έκλειψη Ευρώ , του Ηλίου μας πείραξε?

2. Λόγω του φαινομένου σήμερα , τα ζώδια που επηρεαζόντουσαν δεν βγήκαν από το σπίτι τους. Σύμφωνα με πληροφορίες ο Κρόνος ήταν ανάδρομος με τον Άρη και τον Ποσειδώνα , με αποτέλεσμα οι λάτρεις της αστρολογίας να κάνουν Post στο Facebook και στο Twitter την κάθε τους στιγμή στο σπίτι τους. Επίσης το ρεπορτάζ αναφέρει πως ήταν στο σπίτι τους με κλειστά παράθυρα!

3. Ο Γιούνκερ έδωσε τα 2 δις επειδή ταίριαζε ο αστρολογικός του χάρτης με του Αλέξη Τσίπρα.

Και σκέφτηκα το πόσο τρελός και βλαμμένος λαός μπορεί να είμαστε!

Και μην ξεχνάτε... Η ζωή θέλει τρέλα! Για αυτό οι λογικοί είναι στα τρελοκομεία και εμείς οι τρελοί είμαστε ακόμα έξω!! Άμα γίνει αυτό θα αλλάξει ο κόσμος!

Τα ξαναλέμε μέχρι να βάλω τον ζουρλομανδύα!

Πηγή εικόνας : http://apod.nasa.gov
Πηγή κειμένου : Το μυαλό μου!


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.