Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Συνεντεύξεις Ραδιοφώνου. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Συνεντεύξεις Ραδιοφώνου. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 19 Μαρτίου 2018

Σπύρος Μπιμπίλας: Μιλά για το Χρήστο Σιμαρδάνη και συγκλονίζει: "Είχε μία βαριά..."


Ο Σπύρος Μπιμπίλας μίλησε στον Λάζο Μαντικό και τον ΑΡΤ FM για τον αξέχαστο ηθοποιό Χρήστο Σιμαρδάνη, ο οποίος “έφυγε” από τη ζωή πριν λίγες ημέρες.

«Με τον Χρήστο Σιμαρδάνη ήμασταν πολύ φίλοι. Γνωριστήκαμε στην αρχή της καριέρας μας, αν και ήταν λίγο πιο μικρός από εμένα. Γνωριστήκαμε το 1980 όταν ετοιμάζαμε μια εκπληκτική παράσταση με το σωματείο των ηθοποιών. Μάλιστα μας είχε συνδέσει με αυτή την παράσταση ο σεισμός της Καλαμάτας γιατί την ημέρα που παίξαμε έγινε ο σεισμός και ο Χρήστος το αντιμετώπισε και αυτό  με πολύ χιούμορ. Ο Χρήστος είχε ένα χιούμορ απίστευτο, τα πάντα τα αντιμετώπιζε με μια αισιοδοξία.

Αντιμετώπισε τον θάνατο του με αισιοδοξία και με στωικότητα χωρίς να γίνει βορά των media. Κανείς δεν ήξερε τίποτα, πουθενά δεν γράφτηκε κάτι. Το διαφυλάξαμε όλοι μας οι φίλοι, αφού ήθελε να μην γίνει γνωστό. Ήταν καταιγιστική η ιστορία της ασθένειας του, ξεκίνησε τον Οκτώβριο και σε πέντε μήνες έφυγε. Τελευταία φορά που τον είδα ήταν στην αρχή της αρρώστιας του, μετά μιλούσαμε στο τηλέφωνο μόνο γιατί έτρεχα για προβλήματα άλλων ηθοποιών. Ενώ είχαμε κανονίσει να βρεθούμε την προηγούμενη εβδομάδα, δεν προλάβαμε…

Πήγαιναν μόνο φίλοι στο σπίτι και πρόσεχαν τον Χρήστο, του συμπαραστάθηκε πολύ ο στενός του κύκλος φίλων. Από την αρχή ήταν ότι εγώ θα τα καταφέρω, μια περιπέτεια είναι ακόμα αυτό και πίστευε ότι μπορεί να ξεφύγει, αλλά ήταν πολύ σοβαρή η περίπτωση του και δεν τα κατάφερε.

Ο Χρήστος Σιμαρδάνης είχε μια βαριά περίπτωση καρκίνου του εγκεφάλου και από την ίδια ακριβώς ιστορία πριν λίγους μήνες έφυγε και άλλος ένας του καλλιτεχνικού χώρου, ο Κώστας Τσόκαλης που έγραφε τα σήριαλ σε μικρότερη ηλικία αυτός στα 55 του. Ο Κώστας Τσόκαλης είχε γράψει επιτυχημένα σήριαλ και έφυγε και αυτός πολύ νέος.

Η ζωή του Χρήστου Σιμαρδάνη ήταν μια χαρμόσυνη πορεία. Ο Χρήστος Σιμαρδάνης ήταν εξαιρετικός φιλάνθρωπος και πολλές φορές έδινε, ενώ έφυγε από την ζωή χωρίς να έχει χρήματα. Ειλικρινά τα γλέντησε τα χρήματα του, έδινε πολλά χρήματα για να βοηθήσει ανθρώπους. Δεν άφησε χρήματα πίσω του ο Χρήστος Σιμαρδάνης, έδινε χρήματα σε συνανθρώπους του και έλεγε να μην μάθει κανείς ότι τα έδωσα εγώ».


πηγή: http://www.tvnea.com/2018/03/blog-post_821.html

Παρασκευή 13 Οκτωβρίου 2017

Ξέσπασμα Σφαιρόπουλου: "Άδικη η συμπεριφορά των οπαδών μας"



Ο Γιάννης Σφαιρόπουλος έκανε το δικό του ξέσπασμα στον Sport24 Radio 103,3 τονίζοντας ότι η ομάδα του αξίζει την εμπιστοσύνη των φιλάθλων της. "Δεν είναι δίκαιη συμπεριφορά των οπαδών προς τους παίκτες", τόνισε.

Λίγο μετά το τέλος της αναμέτρησης κόντρα στην Μπασκόνια στο Ηράκλειο της Κρήτης, ο προπονητής του Ολυμπιακού, Γιάννης Σφαιρόπουλος, μίλησε στον Sport24 Radio 103,3, κάνοντας το δικό του ξέσπασμα, λέγοντας τα εξής: "Οι παίκτες και η ομάδα αξίζουν μεγαλύτερη εμπιστοσύνη από τον κόσμο του Ολυμπιακού και νομίζω ότι δεν είναι δίκαιη η συμπεριφορά των οπαδών προς τους παίκτες".
Για το αν έχει ένα βάρος παραπάνω ο προπονητής του Ολυμπιακού μετά από την αναφορά της ισπανικής “As” ότι η πειραϊκή ομάδα είναι η καλύτερη της τελευταίας οκταετίας: «Βάρος δεν έχει, αλλά αυτό που ανέφερε η As είναι πολύ σημαντικό, εμείς το ξέρουμε. Νομίζω ότι είναι η καλύτερη ομάδα της τελευταίας δεκαετίας θα έλεγα εγώ και αυτό οφείλεται στους κυρίους Αγγελόπουλους που κρατάνε την ομάδα σε υψηλό επίπεδο.
Μια καινούρια πρόκληση αρχίζει, κερδίσαμε το πρώτο παιχνίδι, πάντα η πρεμιέρα είναι δύσκολη, πόσο μάλλον όταν παίζουμε σε ένα γήπεδο που είναι μεν φιλόξενο αλλά δεν είναι η φυσική μας έδρα. Είναι σημαντική η νίκη, είχαμε και ένα απρόοπτο στο ξεκίνημα με τον τραυματισμό του Τίλι, η ομάδα έδειξε χαρακτήρα, έπαιξε με καρδιά, αντέδρασε σωστά. Είναι μια καλή αρχή, έχουμε περιθώρια βελτίωσης και χρειάζεται δουλειά, χρειάζεται και χρόνος. Έχουμε τραυματίες για να παίξουμε όσο πιο γρήγορα και καλά γίνεται. Το σημαντικότερο να παίζουμε με καρδιά, να τηρούμε το πλάνο και σιγά-σιγά να βρούμε τους αυτοματισμούς μας».
Για τη διαχείριση μετά το ξεκίνημα της χρονιάς με τιμωρία, την ήττα από τον Παναθηναϊκό και τους τρεις τραυματισμούς: «Ο προπονητής κοιτάζει το μπάσκετ. Εγώ προσπάθησα να αλλάξω το κλίμα στην ομάδα, να ανεβάσω την ψυχολογία. Δεν ήταν κακό το παιχνίδι με τον Παναθηναϊκό, μέχρι το 35′ είχαμε πολύ καλή απόδοση. Πιστεύω ότι στο τέλος οι παίκτες που έπαιζαν δεν είχαν τον τρόπο ακόμα, γιατί είμαστε καινούρια ομάδα, ήταν δύο καινούρια παιδιά εκείνοι τη στιγμή στην πεντάδα, ώστε να μπορέσουμε να κερδίσουμε το παιχνίδι που βρισκόταν στην κόψη του ξυραφιού.
Αυτό θα το φτιάξουμε και έγινε γιατί δεν είχαμε όλους τους παίκτες, είναι πολύ νωρίς για να κρίνουμε μια προσπάθεια. Να θυμίσω ότι και πέρυσι με τη Ρεάλ χάσαμε στο ξεκίνημα και βγήκαν να μας κόψουν το κεφάλι, αλλά οι ίδιοι μετά μας φιλούσαν τα μάγουλα δεξιά και αριστερά που φτάσαμε στο Final Four, οπότε οι παίκτες και η ομάδα αξίζουν μεγαλύτερη εμπιστοσύνη από τον κόσμο του Ολυμπιακού και νομίζω ότι δεν είναι δίκαιη η συμπεριφορά των οπαδών προς τους παίκτες».
Για το πόσο θα αργήσει να είναι έτοιμος ο Ολυμπιακός: «Δεν μπορώ να το απαντήσω αυτό, γιατί έχει σχέση με το πότε θα επιστρέψουν αυτοί που λείπουν. Όσο πιο γρήγορα γυρίσουν, τόσο πιο καλά θα πάμε και πιο ομαδικά θα παίζουμε».
                                                                                                                                                                    πηγή: http://www.sport24.gr/Basket/Euroleague/eb-news/eb_olympiacos/sfairopoylos-adikh-h-symperifora-twn-opadwn-mas.4888748.html

Τρίτη 26 Σεπτεμβρίου 2017

Εβελίνα Παπούλια: 'Μετά τους ΔΥΟ ΞΕΝΟΥΣ,μου έκαναν προτάσεις στην τηλεόραση να...'



Η ηθοποιός, Εβελίνα Παπούλια, που φέτος είναι στο νέο σίριαλ, Τατουάζ, μιλά για τη μεγάλη επιτυχία των ΔΥΟ ΞΕΝΩΝ στο Mega, την αναγνωρισιμότητα, αλλά και για το αν πήγαινε σε ένα 
ριάλιτι επιβίωσης-περιπέτειας..

''Δύο Ξένοι'': Περιγράψτε μας ένα περιστατικό που να μην το ξέρουμε και δεν το έχετε δηλώσει ποτέ σε συνέντευξή σας! 

«Οι ''Δύο Ξένοι'' ήταν ο πρώτος μου πρωταγωνιστικός ρόλος στην τηλεόραση. Εγώ είχα μια πάρα πολύ ήσυχη ζωή λόγω το ότι ήμουν χορεύτρια. Δεν μπορούσα να συνειδητοποιήσω ότι μπορεί να γίνει ένα τέτοιο μπαμ στην καριέρα μου. Δεν μπορώ να πω ότι τα δύο πρώτα χρόνια είχα χαρεί αυτό το μπαμ. Δεν μπορούσα να το διαχειριστώ. Δεν μπορούσα να διαχειριστώ το δημοσιογραφικό κομμάτι, το μια σε αγαπούν και μια σε χτυπούν. Το ότι ο καθένας έχει άποψη για εσένα χωρίς να σε ξέρει και απλά να σε γνωρίζει μέσα από ένα σήριαλ. Αυτό μου πήρε πάρα πολύ χρόνο να μπω στη διαδικασία να εξισορροπήσω μέσα μου. Το διαχειρίστηκα μόνη μου όλο αυτό. Δεν έχω μάνατζερ, στην Ελλάδα είμαστε! Δεν έχω μπει σε αυτή τη διαδικασία. Μου φαίνεται λίγο αστείο στην ελληνική σόου μπιζ αυτό. Αμέσως μετά το ''Δύο Ξένοι'', μου έκαναν προτάσεις στην τηλεόραση να παίξω αντίστοιχους ρόλους. Για αυτό έκανα περισσότερο θέατρο εκείνο το διάστημα γιατί μου δόθηκαν ρόλοι εντελώς κόντρα. Ήθελα να δρομολογήσω την Εβελίνα να είναι ηθοποιός, όχι σταρ. Στην Αμερική μού έμαθαν ότι η Εβελίνα Παπούλια πρέπει να παίζει ένα ρόλο, εγώ θέλω να είμαι ο ρόλος που τον παίζει η Εβελίνα Παπούλια. Θέλω να είμαι ηθοποιός και να μην έχω αυτό το star quality να με ακολουθεί σε κάθε βήμα και να πουλάω αυτό. Πήγα στο Λονδίνο και με σταματούσαν Κύπριοι για να μου πουν για το Μπρούσκο!». 

Θα έβαζε συμμετοχή σε ένα παιχνίδι επιβίωσης; Της έχει γίνει κάποια πρόταση: 

«Θα είμαι η τελευταία νομίζω που θα μου γίνει πρόταση για ένα παιχνίδι επιβίωσης. Εγώ δεν μπορώ καθόλου το κομμάτι το ανταγωνιστικό, δεν το έχω, ενώ ξέρω ότι μπορώ να κερδίσω κάτι σε ένα αγώνισμα. Για παράδειγμα, έκανα στίβο πιο παλιά. Όταν ήρθε, λοιπόν, μια φίλη μου και μου είπε μπορείς να με αφήσεις να περάσω πρώτη γιατί θα έχω θέμα σπίτι μου, δεν με απασχόλησε αν θα πάρω το μετάλλιο. Δεν το έχω μέσα μου το ανταγωνιστικό. Με ενδιαφέρει να είμαι καλή για εμένα, δεν με ενδιαφέρει να περάσω ή να προσπεράσω κάποιον. Βλέπω πιο πολύ ταινίες στην τηλεόραση. Έβλεπα Survivor στο κομμάτι των αθλημάτων που είχε ένα ενδιαφέρον. Τώρα όλο το υπόλοιπο τύπου φυτοζωώ, δεν ξέρω γιατί να το κάνω. Βέβαια, οι αμοιβές είναι αρκετά καλές των παικτών οπότε ίσως για αυτό. Εγώ δεν θα μπορούσα να το κάνω αυτό λόγω χαρακτήρα!».

Αυτά δήλωσε στον Art fm 90,6 και τον Λάζο Μαντικό.


πηγή: http://www.tvnea.com/2017/09/blog-post_242.html

Δευτέρα 25 Σεπτεμβρίου 2017

Εβελίνα Παπούλια: Η άγνωστη ιστορία με την Ντίνα Κώνστα από τους “Δύο Ξένους”!

Ντίνα Κώνστα

«Δεν έκανε καθόλου αστεία την ώρα του γυρίσματος, πολύ επαγγελματίας. Εμένα μια φορά με...».
Στον ΑΡΤ 90,6 FM και τον Λάζο Μαντικό μίλησε η Εβελίνα Παπούλια, που αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στην Ντίνα Κώνστα και τη σειρά “Δύο Ξένοι”.

«Την αγαπώ πάρα πολύ τη Ντίνα Κώνστα, πολύ κυρία, πάρα πολύ ντόμπρα. Δεν έχει την τρέλα της Μαρκορά από τον ρόλο «Δύο ξένοι» και σίγουρα δεν λέει τις κακίες της. Όταν παθαίνω υπερκόπωση με πιάνουν νευρικά γέλια σε σημείο να καθυστερώ τα γυρίσματα. Υπήρχε η ατάκα “ωχ τώρα την έπιασε η παράνοια”! Δεν έκανε καθόλου αστεία την ώρα του γυρίσματος, πολύ επαγγελματίας. Εμένα μια φορά με είχε πιάσει νευρικό την ώρα των γυρισμάτων λόγω υπερκόπωσης και ήταν όρθια με τα τακούνια και μου λέει “να σου πω θες να με πεθάνεις, τι θα γίνει;” Δεν άντεχε άλλο. Δεν μπορούσε, την διέλυσα πραγματικά», εξομολογήθηκε η Εβελίνα Παπούλια.


Κυριακή 24 Σεπτεμβρίου 2017

«Δεν ήξερα τι χρήματα έπαιζαν στους Δύο Ξένους για να διεκδικήσω παραπάνω»

Δύο Ξένοι

"Δεν πήρα καλά χρήματα ούτε τη δεύτερη χρονιά. Υποκλίνομαι στον Αλέξη Τσίπρα που μου έχει χαρίσει πολύτιμο χρόνο"!
H Εβελίνα Παπούλια απάντησε στον Λάζο Μαντικό, στον ΑΡΤ 90,6 FM, αν το επάγγελμα της ηθοποιού την έκανε να κερδίσει πολλά χρήματα και αν θεωρεί τον εαυτό της καλοπληρωμένη ηθοποιό.

«Τα χρήματα είναι αξιοπρεπή που παίρνω. Πιστεύω είμαι καλοπληρωμένη ηθοποιός σύμφωνα με τα δικά μου σταθμά! Εγώ είμαι ικανοποιημένη με αυτά που παίρνω.

Η δουλειά που ήταν αναπάντεχα τα χρήματα ήταν το «Κρεσέντο»! Δεν ήταν τα περισσότερα που είχα πάρει αλλά μου ήρθαν ξαφνικά χωρίς να τα διεκδικήσω.

Ο ρόλος μου στους «Δυο ξένους» δεν είχε καλά χρήματα ούτε και την δεύτερη χρονιά που έπαιζα. Δεν ήξερα βέβαια και τι χρήματα έπαιζαν για να διεκδικήσω παραπάνω.

Εγώ με τα χρήματα δεν έχω καθόλου καλή σχέση. Βέβαια αν έχω κέφια μπορεί να είμαι η καλύτερη διαπραγματεύτρια στον κόσμο! Δηλαδή αν πραγματικά βαριέμαι το πάρε δώσε μπορεί να πάρω τραγικά χρήματα, αλλά αν έχω κέφια μπορώ να διεκδικήσω πολλά!

Αυτό που έχουμε αποκτήσει ως πολυτέλεια και το οφείλουμε στον κ. Τσίπρα και υποκλίνομαι σε αυτό είναι ότι μπορούμε να πούμε όχι σε δουλειές γιατί ξέρουμε ότι δεν θα βγάλουμε μια. Άρα δεν θα κουραστούμε παραπάνω, άρα εμένα αυτό που μου έχει χαρίσει ο Τσίπρας είναι πολύτιμο χρόνο!

Τον ευγνωμονώ τον κ. Τσίπρα γιατί έχω περισσότερο χρόνο για εμένα. Είναι μια περίοδος που ο Έλληνας μπορεί να επιλέξει έναν ποιοτικό χρόνο στη ζωή του το οποίο πριν δεν το είχαμε! Πιστεύω οτι είμαστε δαιμόνιοι! Αν μας δει από πάνω κάποιος θα πει δεν μπορεί να πεινάνε αυτοί οι άνθρωποι και έχουν τον τρόπο επειδή είμαστε έξω καρδιά να περνάμε και στα δύσκολα καλά και να βοηθάμε ο ένας τον άλλο στην κάθε δυσκολία! Έχουμε γυρίσει είκοσι χρόνια πίσω! Με όλες τις οικονομικές δυσκολίες νιώθω πολύ καλύτερα από τότε που δούλευα σαν σκυλί επί Δύο ξένους!», αναφέρει χαρακτηριστικά η Εβελίνα Παπούλια.


Τετάρτη 6 Σεπτεμβρίου 2017

Ξένια Καλογεροπούλου: Αν δεν έχω κάτι να παλεύω, μελαγχολώ


Η πρωταγωνίστρια και θεατρική συγγραφέας Ξένια Καλογεροπούλου είπε, μεταξύ άλλων, σε συνέντευξή της:


Για την κατάσταση στη χώρα: «Η κατάσταση είναι πάρα πολύ κακή, δεν είμαι πολύ αισιόδοξη, είμαι λίγο μαζόχα γιατί βλέπω ειδήσεις, κάθομαι και παρακολουθώ. Τρώγομαι, αγχώνομαι. Δεν είμαι αισιόδοξος άνθρωπος. Όλα με θλίβουνε. Αλλά ο μοναδικός τρόπος είναι να ονειρευόμαστε πράγματα και να τα κάνουμε. Υπάρχει μια φτήνια γενικώς, δεν έχω παρακολουθήσει και survivor. Εγώ κλείνομαι και στον κόσμο μου, διαβάζω πολλά βιβλία. Τώρα ονειρεύομαι ότι θα κάνω πρόβες για να παίξω του χρόνου, αλλά δεν ξέρω πώς θα είμαι του χρόνου. Μ’αρέσει να ονειρεύομαι αλλά δεν ονειρεύομαι για πάνω από ένα χρόνο. Άμα δεν έχω όμως κάτι να κάνω κάτι μελαγχολώ. Έχω μια κοπέλα από την Ρωσία που την ρωτάνε «πώς είναι η Ξένια;». «Άμα δουλεύει καλά είναι». Αν δεν έχω κάτι να παλεύω μελαγχολώ»

Για τις νέες εκδόσεις της: «Πρόσφατα κυκλοφόρησαν οι Ιστορίες του Τάκα Τάκα του Μπερνάρ Φριό. Θα κυκλοφορήσουν Τα παραμύθια με την Ξένια, λίγο φοβιστικά. Το Αγόρι με τη βαλίτσα το διασκεύασα σε μυθιστόρημα, ενώ ετοιμάζω κι ένα χριστουγεννιάτικο παραμύθι, την Μπαμπουσκα. Επίσης, θα βγει η μετάφραση της Ελίζας σε νέα έκδοση και η μετάφραση του Έτσι είναι αν έτσι νομίζετε του Πιραντέλο (όλα από τον Πατάκη).»

Για τον έρωτα: «Ο έρωτας παίζει μεγάλο ρόλο σε όλων τη ζωή και στη δική μου. Ο έρωτας, οι σχέσεις. Αισθάνομαι, γενικώς, πολύ χορτασμένη. Αισθάνομαι ότι θα μπορούσε να τελειώνει η ζωή μου κι εδώ, δεν το λέω δραματικά. Παρ’όλο που μου αρέσει να ονειρεύομαι πράγματα για παρακάτω. Άλλα λέω “μεγάλωσα τώρα, ποιος με χρειάζεται εμένα, τι άλλο θα κάνω;».

Για τη μοναξιά: «Μοναξιές νιώθω. Μπορώ να είμαι μόνη μου, όμως. Δεν θέλω να γίνομαι βάρος στους νεότερους. Από εκεί και πέρα, έχω μια γάτα που με περιμένει το βράδυ, μου κάνει χαρούλες και μετά με δαγκώνει. Πού να τη δώσω μια γάτα 11 χρονών που δαγκώνει; Κανείς δεν τη θέλει», δήλωσε στο Ραδιόφωνο 24/7, στην εκπομπή ΠΕΖΟΙ στον ΑΕΡΑ, με την Ιωάννα Κλεφτόγιαννη και τη Φωτεινή Λαμπρίδη.


πηγή: http://www.tvnea.com/2017/09/blog-post_768.html

Παρασκευή 1 Σεπτεμβρίου 2017

Γιώργος Αγγελόπουλος: «Υπήρχαν συμπεριφορές από συμπαίκτες και αντιπάλους…»

Γιώργος Αγγελόπουλος

«Και να μην ξεχνάμε ότι λάθη κάνουμε όλοι μας. Το θέμα είναι πώς τα προσπερνάμε, αν θέλουμε να τα ξεπεράσουμε και να μην τα επαναλάβουμε».

AdTech Ad
Ο Γιώργος Αγγελόπουλος έδωσε συνέντευξη στην ραδιοφωνικό εκπομπή “Καλοκαίρι στο νότο” και τους Γιώργο Μπαλοθιάρη και Γωγώ Βερίγου και απάντησε μεταξύ άλλων σε ερώτηση για τα όσα αντιμετώπισε από συμπαίκτες και αντιπάλους.

Υπάρχουν πράγματα τα οποία θυμάσαι και είτε τα έχεις συγχωρέσει σε κάποιους είτε δεν θέλεις να τα θυμάσαι; Πώς νιώθεις γι’ αυτά τα γεγονότα, ξέρουμε για τι μιλάμε, μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας. Μετά από τόσο καιρό, πώς νιώθεις για όλα αυτά τα οποία έγιναν στον Άγιο Δομίνικο.

Νιώθω μια μεγάλη ευθύνη γιατί όταν κάποιος ταυτίζεται και αυτή τη στιγμή έχω αντιληφθεί ότι πολλοί ταυτίστηκαν με μένα, είναι πολύ μεγάλη ευθύνη το να ταυτίζεται κάποιος με σένα. Σίγουρα μέσα στο παιχνίδι η συμπεριφορά μου δεν ξεκινούσε σκεπτόμενος κάτι τέτοιο γιατί δεν είχαμε εικόνα του τι γίνεται στον έξω κόσμο.

Από εκεί και πέρα, αυτό που ήθελα ήταν να είμαι εγώ καλά και να επιβιώσω ή να συμβιώσω με αυτούς τους ανθρώπους. Σίγουρα έγιναν κάποια πράγματα και κάποιες συμπεριφορές από τους συμπαίκτες και αντιπάλους, αλλά ο καθένας εκεί κατέθεσε τον εαυτό του.

Δεν χαρακτηρίζονται όμως οι άνθρωποι μέσα από μια κίνηση ή από ένα λάθος που έχουν κάνει. Οπωσδήποτε έπαιξε το ρόλο του στην καθημερινότητα εκεί, αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι απόλυτα ο κανόνας και ο άνθρωπος αυτός γενικά στη ζωή του. Και να μην ξεχνάμε ότι λάθη κάνουμε όλοι μας. Το θέμα είναι πώς τα προσπερνάμε, αν θέλουμε να τα ξεπεράσουμε και να μην τα επαναλάβουμε.

Σάββατο 29 Ιουλίου 2017

Βλάχος: "Του χρόνου ίσως να μην έχουμε κολυμβητήριο για προπόνηση"

Επιμέλεια:


Ο Θοδωρής Βλάχος μίλησε στον Sport24 Radio 103,3 κάνοντας τον απολογισμό της παρουσίας της Εθνικής ομάδας πόλο στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα και αναφέρθηκε στα προβλήματα που υπάρχουν.

Ο προπονητής της Εθνικής ομάδας πόλο των ανδρών Θοδωρής Βλάχος μίλησε στον Sport24Radio 103,3 μετά την κατάληψη της τέταρτης θέσης στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα Υγρού Στίβου της Βουδαπέστης, λόγω της ήττας 11-8 από την Σερβία.
Αναλυτικά όσα ανέφερε στον Sport24 Radio 103,3
Για την τέταρτη θέση της Εθνικής ομάδας στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα: Έχουμε μια γλυκόπικρη γεύση. Γλυκιά επειδή βρεθήκαμε πάλι στις 4 καλύτερες ομάδες του κόσμου και πικρή επειδή κυρίως στον ημιτελικό με την Ουγγαρία θα μπορούσαμε να είχαμε πάρει την πρόκριση στον τελικό

Εμείς, όμως φταίμε. Δεν είχαμε την απόδοση που θα έπρεπε. Ήμασταν όμως στην τετράδα με μεγαθήρια του αθλήματος και θα ήταν κατόρθωμα να πάρουμε ένα μετάλλιο. Αυτό δείχνει ότι η ομάδα έχει βάλει ψηλά τον πήχη και έχουμε μεγάλες απαιτήσεις από τους εαυτούς μας. Αυτό κάποια στιγμή θα μας βγει σε καλό. Δεν ικανοποιούμαστε”.
Για τον ημιτελικό με την Ουγγαρία: Πριν τον αγώνα το μεγάλο φαβορί ήταν οι Ούγγροι. Με το παιχνίδι μας όμως τους κάναμε όλους να λένε πως αν είχαμε κάνει κάποια πράγματα καλύτερα, θα ήμασταν οι νικητές. Επιθετικά όμως δεν είχαμε καθαρό μυαλό και δεν βρήκαμε κάποιες λύσεις όταν χρειάστηκε”.
Για την αντιμετώπιση της οποίας τυγχάνει η Εθνική από τους αντιπάλους της: Πλέον όλοι μας βλέπουν ως μια ομάδα που αποδίδει το 110% αυτού που μπορεί, που παίζει για να κερδίζει και δεχόμαστε πάντα τα συγχαρητήρια όλων. Έχουμε δείξει ότι έχουμε διάρκεια και συνέχεια. Είναι μεγάλη υπόθεση η Ελλάδα των τόσων προβλημάτων και κακουχιών και κοινωνικά και αθλητικά να βρίσκετε στις 4 καλύτερες ομάδες του κόσμου.
Για τις αλλαγές στο ρόστερ της Εθνικής: Αυτό ήταν το κέρδος μας σε αυτή τη διοργάνωση. Είχαμε 3 αλλαγές στο ρόστερ, αλλά δείξαμε ότι αυτή η ομάδα έχει μέταλλο, είναι σκληρό καρύδι και δεν παραδίδεται εύκολα σε οποιονδήποτε αντίπαλο. Δεν φάνηκε αρνητικά αυτή η ανανέωση και σταθήκαμε σε πολύ ψηλό επίπεδο με ομαδική δουλειά και όλα τα στοιχεία που μας χαρακτηρίζουν”.
Για τα προγνωστικά του αναφορικά με τον τελικό της διοργάνωσης ανάμεσα στην Ουγγαρία και την Κροατία: “Η Κροατία είναι πιο ποιοτική ομάδα. Εύκολα ή δύσκολα θα κερδίσει. Η Ουγγαρία παίζει με τον κόσμο στο πλευρό της και αυτό προσδίδει ενθουσιασμό στο παιχνίδι της, αλλά πιστεύω ότι η Κροατία θα το ελέγξει”.
Για την νοοτροπία των παικτών της Εθνικής: “Όταν στενοχωριέσαι επειδή είσαι στην 4άδα είναι καλό. Δείχνει εγωϊσμό και ότι θες κάτι παραπάνω. Την επόμενη φορά θα προσπαθήσεις να το κερδίσεις. Έτσι είμαι ως άνθρωπος και ως προπονητής. Έτσι είναι και οι αθλητές μου και αυτό είναι που μας συνδέει. Έχουμε νοοτροπία νικητή, παρά τα αρνητικά μας στοιχεία”.
Για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν στην προετοιμασία τους: “Του χρόνου θα είναι μια πιο δύσκολη χρονιά για εμάς. Ίσως να μην έχουμε ούτε κολυμβητήριο για να προπονηθούμε. Δεν είναι όμως ώρα για να τα συζητήσουμε αυτά. Αυτή ωστόσο είναι η διαφορά μας με τις άλλες ομάδες της 4άδας, οι οποίες έχουν και κολυμβητήρια και ξενοδοχεία για την προετοιμασία τους. Αυτά όμως είναι τα δεδομένα στην Ελλάδα τόσο κοινωνικά όσο και αθλητικά”.

Τετάρτη 26 Ιουλίου 2017

Βλάχος: "Μπορούμε να χτυπήσουμε την Ουγγαρία"



Ο τεχνικός της Εθνικής πόλο ανδρών, Θοδωρής Βλάχος μίλησε στον "Sport24 Radio 103,3" για την μεγάλη πρόκριση στα ημιτελικά του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος υγρού στίβου, αλλά και για το μεγάλο παιχνίδι με την Ουγγαρία.


Ο ομοσπονδιακός τεχνικός της Εθνικής ομάδας πόλο των ανδρών, Θοδωρής Βλάχος, μίλησε στον Sport24 Radio 103,3 και την εκπομπή "Πνίξτε τον φουνταριστό" για την πρόκριση στα ημιτελικά του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος υγρού στίβου της Βουδαπέστης.
Για τους επόμενους δύο αγώνες που έχει η εθνική ομάδα στο Παγκόσμιου Πρωτάθλημα: "Είναι μεγάλη η πρόκληση πλέον τα επόμενα δύο παιχνίδια. Έχουμε δύο αγώνες για να διασκεδάσουμε και να περάσουμε καλά. Θα είναι ένα κολυμβητήριο με επτά χιλιάδες κόσμος που αγαπάει το πόλο. Είμαστε ευχαριστημένοι από τους εαυτούς μας και γιατί να μην πιέσουμε παραπάνω τους Ούγγρους".
Για τον αγώνα με το Μαυροβούνιο που έδωσε την πρόκριση στα ημιτελικά: "Δεν έχουμε νικήσει ποτέ το Μαυροβούνιο. Περίμενα ένα δυνατό και σκληρό παιχνίδι ήμασταν σε πολύ καλή μέρα εμείς. Οι Μαυροβούνιοι κάποια στιγμή "άφησαν" το παιχνίδι".
Για το αν έγινε ιδιαίτερη προετοιμασία, επειδή η εθνική μας δεν είχε νικήσει ποτέ το Μαυροβούνιο: "Κάναμε ιδιαίτερη προετοιμασία για το παιχνίδι αυτό. Δεν αφήσαμε μεγάλο χώρο για να σουτάρουν από τα πέντε μέτρα που έχουν καλά σουτ. Επίσης δεν είχαμε και προβλήματα με τους φουνταριστούς τους".
Για τον ημιτελικό με την Ουγγαρία: "Μπορούμε να τους χτυπήσουμε. Αν παίξουμε όπως με το Μαυροβούνιο θα τους δυσκολέψουμε. Έχουν όμως τέσσερις παίκτες που είναι από τους καλύτερους στον κόσμο. Είναι καλή στο περιφερειακό σουτ και στην αντεπίθεση. Θα προσπαθήσουμε να κρατήσουμε χαμηλά το σκορ".
Για το αν υπάρχει κούραση έπειτα από τα συνεχόμενα παιχνίδια: "Υπάρχει εμπειρία για να διαχειριστούμε την κούραση μας και το ψυχολογικό κομμάτι. Όλες οι ομάδες είναι κουρασμένες. Οι Ούγγροι έχουν και την πίεση του κόσμου. Πλέον έχουμε μία ψυχολογία ότι πάμε να κλέψουμε κάτι, γιατί οι αντίπαλοι μας είναι μεγάλες δυνάμεις".
Photo Credits: Eurokinissi                                                                                                                       πηγή: http://www.sport24.gr/Sports/Polo/vlaxos-mporoume-na-xtyphsoyme-thn-oyggaria.4781018.html

Τρίτη 25 Ιουλίου 2017

Παπαθεοδώρου: «Το τέλος μιας υπέροχης διαδρομής, έκλεισε ο κύκλος μου σε αυτές τις Εθνικές»

Παπαθεοδώρου: «Το τέλος μιας υπέροχης διαδρομής, έκλεισε ο κύκλος μου σε αυτές τις Εθνικές»

Ο Ηλίας Παπαθεοδώρου σχολίασε την κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου με την Εθνική Νέων, αναφέρθηκε σε έναν κύκλο που έκλεισε, καθώς και στο μέλλον των παιδιών που έφτασαν στην κορυφή της Ευρώπης. Τι είπε για τον «κύκλο» του σε αυτή την ομάδα.

Ο Έλληνας κόουτς δήλωσε στον «Arena FM» για την κατάκτηση του χρυσού: «Είναι μια πολύ όμορφη στιγμή, το τέλος μιας υπέροχης διαδρομής. Προσπαθούμε να συνειδητοποιήσουμε κι εμείς τι κάναμε, γιατί ήταν μια χρονιά με πολλές δυσκολίες και τραυματισμούς. Μπήκαμε με πολύ άγχος, αλλά είχαμε την εμπειρία και το ξεπεράσαμε γρήγορα. Στο δεύτερο ημίχρονο ελέγξαμε πλήρως το παιχνίδι».

Συνεχίζοντας, πρόσθεσε: «Για να πάρεις το πρωτάθλημα Ευρώπης σημαίνει ότι υπάρχει πολύ ταλέντο. Το πόσο θα παίξουν αυτά τα παιδιά στις ομάδες τους εξαρτάται και από τις ίδιες τις ομάδες αλλά και από τα παιδιά που πρέπει δουλέψουν πολύ και να προσέχουν την καθημερινότητά τους».
Σχετικά με την αφιέρωση του χρυσού στα παιδιά του, δήλωσε:«Είναι πολλά τα χρόνια που είμαστε στις ομάδες και λείπουμε από το σπίτι μας και γι’ αυτό το αφιέρωσα και στα παιδιά μου που είναι και μικρά. Και στην Αστάνα δεν τα είχα μαζί μου».
Για το μέλλον του, αλλά και των παιδιών: «Ο κορμός αυτής της ομάδας τελείωσε από την Νέων. Θα πάει πλέον στην Εθνική Ανδρών. Όσο για μένα έχω πάρει τις αποφάσεις μου πριν από το Ευρωμπάκετ αν θα συνεχίσω, αλλά θέλω να τις πω πρώτα στους ανθρώπους της ομοσπονδίας. Μπορώ να σας πω πάντως ότι ολοκληρώθηκε και ο δικός μου κύκλος σε αυτές τις Εθνικές ομάδες. Τώρα πρέπει να ασχοληθώ με την ομάδα μου τον ΠΑΟΚ».
Για τον σχεδιασμό του ΠΑΟΚ: «Ο Τέλης Ζουρνατσίδης δε με απασχόλησε καθόλου τρεις μέρες για τον ΠΑΟΚ, ήταν κύριος. Έχει προχωρήσει αρκετά κάποια θέματα και τις επόμενες μέρες θα έχουμε κι άλλες εξελίξεις».
Για τον Βασίλη Χαραλαμπόπουλο και τον Αντώνη Κόνιαρη: «Ο Χαραλαμπόπουλος είναι πολύ καλός παίκτης, ανήκει στον Παναθηναϊκό και πρέπει να πάρει σημαντικό ρόλο. Δεν του μίλησα καθόλου για τον ΠΑΟΚ γιατί ήμασταν απόλυτα συγκεντρωμένοι στη Εθνική. Έχουμε αναπτύξει μια πολύ στενή σχέση με αυτά τα παιδιά.
Ο ΠΑΟΚ θα πρέπει να στελεχωθεί με ακόμα περισσότερους νέους Έλληνες παίκτες. Θέλουμε να φρεσκάρουμε την ομάδα και υπάρχουν πολλά νέα παιδιά που θέλουμε. Ο Κόνιαρης ήταν εξαιρετικός. Ό, τι ατυχία είχε τα προηγούμενα χρόνια, ο Θεός του το έδωσε πίσω και έκανε ένα σπουδαίο τουρνουά».

Για τους διεθνείς που παίζουν στον Άρη: «Και οι τέσσερις παίκτες του Άρη είναι τυχεροί γιατί θα έχουν ένα τοτέμ του ελληνικού μπάσκετ τον Παναγιώτη Γιαννάκη για προπονητή».

Μπουρούσης: “Ο Παππάς έπρεπε ήδη να είναι ηγέτης του Παναθηναϊκού!”



Ο Γιάννης Μπουρούσης παραχώρησε συνέντευξη σε ραδιοφωνικό σταθμό μιλώντας για… όλους και για όλα, ξεκινώντας από τον εαυτό του, τον Παναθηναϊκό Superfoods, τον Νίκο Παππά και την απόφαση του να παίξει στην Κίνα.

Tης Eurohoops team/info@eurohoops.net
Αυτά και πολλά ακόμα από όσα είπε o Έλληνας σέντερ στον «Sport24 Radio 103.3» σε μία πλούσια σε ατάκες συνέντευξη.
Για τη μετακόμιση στην Κίνα: «Είχα προτάσεις από Ισπανία και Τουρκία για την Ευρωλίγκα. Δεν ήθελα να παίξω φέτος στην Ευρώπη. Ήθελα να δω κάτι διαφορετικό. Τρία χρόνια με έχει ζαλίσει ένας GM από εκεί. Ήθελα να φύγω με ψηλά το κεφάλι. Ήταν καθαρά δική μου επιθυμία».
Για το αν ο Παππάς μπορεί να γίνει ηγέτης του Παναθηναϊκού: «Έπρεπε να έχει γίνει ήδη».
Για τον κόουτς Μίσσα: «Ο Κώστας Μίσσας είναι πολλά χρόνια προπονητής, ξέρει μπάσκετ και την ομάδα. Είναι κοντά στην ομάδα τα τελευταία τρία χρόνια. Θεωρώ ότι θα βγάλει πάνω-κάτω το ίδιο στιλ που είχε ο Γιαννάκης. Να την κάνει σπίτι μας και να παλεύουμε γι’ αυτήν».
Για τον Τσάβι Πασκουάλ: «Ο Πασκουάλ κράτησε την ομάδα στα πόδια της. Αν ο Πασκουάλ έλεγε να φύγει η ομάδα με το αεροπλάνο, η ομάδα θα είχε διαλυθεί».
Για το αν τον πείραξε το περιστατικό με το πούλμαν: «Το έχω πει ξανά, όχι. Δεν με ένοιαξε. Τι να με πονάει; Ότι γύρισα με το πούλμαν; Χαβαλέ κάναμε».
Για την Εθνική Νέων: «Δεν τα είδα όλα τα παιχνίδια. Τα τελευταία τρία είδα. Τα παιδιά έδειξαν χαρακτήρα και το πήραν καθαρά και δίκαια. Αυτό τους κάνει μάγκες».
Για τη σειρά με την Φενέρμπαχτσε: «Πιστεύω πως την πατήσαμε στο πρώτο ματς. Κερδίζαμε 16 πόντους και, αν θες να σου πω ένα λάθος του προπονητή, δεν θα έπρεπε να αλλάξει την ομάδα. Έβαλε πάλι την άλλη 5άδα στο τρίτο δεκάλεπτο και ουσιαστικά χάσαμε το παιχνίδι».
Για την περσινή Ευρωλίγκα: «Μου άρεσε πάρα πολύ. Το μπάσκετ είναι πλέον πιο πολύ να παίζεις παιχνίδια παρά να κάνεις προπονήσεις. Πλέον μειώνεται ο ρυθμός της προπόνησης και ο παίκτης θέλει να παίζει παιχνίδια. Το κακό είναι ότι κάποιες ομάδες δεν έχουν τσάρτερ. Οι ελληνικές ομάδες έχουν το καλό ότι παίζουν σε εύκολο πρωτάθλημα».
Για τον Κιμ Τιλί: «Εργαλείο κι εξαιρετικό παιδί. Μου αρέσει. Είναι παίκτης ομάδας».
Για το αν θα γυρίσει κάποτε στην ΑΕΚ: «Ποτέ δεν ξέρεις (γέλια)».
Για τους Έλληνες ψηλούς: «Ο Παπαγιάννης είναι ψηλό κορμί, έπαιξε και πέρυσι στο ΝΒΑ. Θα πάρει παιχνίδια, θα παίξει και θα βελτιωθεί. Ο Μπόγρης έδειξε ότι από τον ΠΑΟΚ και μετά έχει βελτιωθεί, έχει δείξει συνέπεια. Ήταν το καλύτερο 5άρι του Champions League».
Για τον Βασίλη Χαραλαμπόπουλο: «Ο Βασίλης είναι εξαιρετικό παιδί, αλλά όπως του έχω πει πρέπει να γίνει πιο σκληρός με τον εαυτό του. Δεν λέω να τσακώνεται στο δρόμο, αλλά πρέπει να γίνει πιο αποφασιστικός. Πρέπει να βγει μπροστά».
Για τον Μάικ Τζέιμς: «Χαίρομαι για τον Μάικ. Παίζουν άλλοι κι άλλοι στο ΝΒΑ. Όλοι σε αυτή την ηλικία είμαστε λίγο τρελοί. Αν είναι σοβαρός θα παίξει για χρόνια εκεί».
Για την τιμωρία του από τον Ντούσαν Ίβκοβιτς το 2011: «Δεν ξέρω, ακόμη περιμένω μια απάντηση. Ας ρωτήσουν τη διοίκηση. Αν με καλούσε η διοίκηση σε απολογία, δεν θα είχε γίνει τίποτα».
Για τον καλύτερο συμπαίκτη που είχε ποτέ: «Ο Παναγιώτης Βασιλόπουλος. Αδικούμε πολλούς όμως, και τον Γιώργο Πρίντεζη και τον Αντώνη Φώτση».
Για τον δυσκολότερο αντίπαλο που έχει αντιμετωπίσει: «Θα σου πω δύο, τον Σκόλα και τον Μπατίστ».
Για το αν υπάρχει περίπτωση να γυρίσει στην Ελλάδα μετά την Κίνα: «Θα δούμε. Μπορεί να πάω στην Καρδίτσα, να την ανεβάσω Α1».
Για το αν ήταν δύσκολη η μετα-Διαμαντίδη εποχή στον Παναθηναϊκό: «Δεν ήμουν στην ομάδα με τον Διαμαντίδη. Εγώ δεν ήμουν πιο παλιά, οπότε δεν μπορώ να σου πω»

Δευτέρα 24 Ιουλίου 2017

Παπαθεοδώρου: "Το μυστικό είναι ότι είμαστε μαζί πέντε χρόνια"



Στο "10 το κακό" μίλησε ο Ηλίας Παπαθεοδώρου, μία μέρα μετά την κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου από την Εθνική Νέων Ανδρών στο Πανευρωπαϊκό της Κρήτης.

Στον Sport24 Radio 103.3 και την εκπομπή "το 10 το κακό" φιλοξενήθηκε το πρωί της Δευτέρας (24/7) ο Ηλίας Παπαθεοδώρου. Ο προπονητής της Εθνικής Νέων Ανδρών μίλησε λίγες ώρες μετά την κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου για τη νέα μεγάλη επιτυχία αυτής της ομάδας (μετά από εκείνη στον Βόλο, το 2015), ενώ στάθηκε σε κομβικά ζητήματα, όπως είναι η αξιοποίηση των νεαρών ταλαντούχων αθλητών και την παραγωγική διαδικασία της χώρας.
Αναλυτικά όσα δήλωσε:
Για το ταλέντο των παικτών: "Τα παιδιά είναι γνώστες των δυνατοτήτων τους και του επιπέδου τους. Στον αθλητισμό και στον πρωταθλητισμό ειδικότερα δεν φτάνει μόνο το ταλέντο. Χρειάζονται και άλλα πράγματα τα οποία τα παιδιά τα έχουν στον ύψιστο βαθμό γι' αυτό και καταφέρανε να φτάσουν σε αυτό το σημείο".
Για τις προσδοκίες πριν το τζάμπολ του EuroBasket: "Αντιμετωπίσαμε πολλά προβλήματα πριν από τη διοργάνωση. Κάποια τα γνωρίζαμε, κάποια άλλα προέκυψαν στην πορεία. Οι Χαραλαμπόπουλος και Λούντζης απουσίασαν από την προετοιμασία και τα φιλικά. Δηλώθηκαν στη δωδεκάδα μια μέρα πριν το τουρνουά. Είχαμε και την απώλεια του Αντετοκούνμπο, ο οποίος είχε δείξει ότι θα μας βοηθούσε πολύ. Θα έδινε λύσεις με την όρεξη και αθλητικότητά του. Πήγαμε βήμα-βήμα και δεν είχαμε μεγάλες φιλοδοξίες στο ξεκίνημα. Την πείνα αυτών των παιδιών για τη φανέλα δεν τη συναντάς εύκολα. Ίσως αυτό είναι καλύτερο από το να έχεις μια ποιοτική ομάδα. Άλλες ποιοτικές ομάδες στο τουρνουά δεν τα κατάφεραν. Οι Τούρκοι έχουν αστείρευτο ταλέντο και απέτυχαν. Οι Λιθουανοί ήρθαν έκτοι".
Για το παιχνίδι με τη Λιθουανία που είχε στο ρόστερ της πολλά ψηλά κορμιά: "Ήμασταν υποχρεωμένοι να βρούμε λύσεις. Αντιπροσωπεύουμε ορισμένα χαρακτηριστικά ως ελληνικό μπάσκετ. Αν φανταστούμε ότι μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο δεν θα έχουμε επιτυχία. Αυτό συμβαίνει και σε ομαδικό επίπεδο. Για παράδειγμα πιστεύω ότι ο Ολυμπιακός δεν έχει το καλύτερο υλικό όμως κατάφερε να φτάσει στον τελικό της Ευρωλίγκα. Το ίδιο έχει συμβεί και με τον Παναθηναϊκό. Ο χαρακτήρας τα ψυχικά χαρίσματα και το κομμάτι της τακτικής με έμφαση σε ορισμένες καταστάσεις πρέπει να τα υποστηρίξουμε και όχι να πάμε στο άλλο άκρο κάνοντας πράγματα που δεν μπορούμε να κάνουμε".
Για τις ανατροπές που έκανε η ομάδα: "Πριν τον τελικό έλεγα στον Λημνιάτη ότι μυρίζω έναρξη όπως στο Ευρωμπάσκετ του Βόλου πριν από δύο χρόνια. Τότε χάναμε με 15 από τους Τούρκους στο ημίχρονο. Το Ισραήλ είναι ομάδα που παίζει πανέξυπνα. Δεν είναι ομάδα με σούπερ σταρ, αλλά έχουν εξαιρετική τακτική. Δημιουργούν πρόβλημα πίεσης στο μυαλό του αντιπάλου. Το μοναδικό πλεονέκτημα και μυστικό είναι ότι είμαστε πέντε χρόνια μαζί. Είναι κάτι που δεν το συναντάς σε εθνικές ομάδες σε αυτό το επίπεδο. Λειτουργούμε σαν μια κανονικά ομάδα. Στα δύσκολα τα παιδιά κάνουν τις ανατροπές".
Για τη θέση του αναφορικά με τον χρόνο συμμετοχή των παιδιών στις ομάδες τους: "Έχω καταθέσει τις απόψεις μου πρώτα στα παιδιά. Πρέπει να είμαστε δίπλα τους. Ο αθλητής στα 18, στα 19, στα 20, στα 21 του πρέπει να παίζει στο επίπεδο που του αναλογεί. Δεν που κάνει εντύπωση ότι ο Χαραλαμπόπουλος δεν βρίσκει χρόνο και ρόλο στον Παναθηναϊκό Χρόνο για την ακρίβεια έχει, αλλά χρειάζεται να έχει και ρόλο. Να χτίσει τον χαρακτήρα του. Δεν θυμάμαι τον Σλούκα και τον Πρίντεζη και έχουν ρόλο στα 19 τους. Θυμάμαι τον Σλούκα να πηγαίνει δανεικός στον Άρη, τον Πρίντεζη στον Ολύμπια Λάρισας. Θυμάμαι τον Διαμαντίδη και τον Σπανούλη να παίζουν σε Ηρακλή και Μαρούσι και μετά στα 23 και στα 24 κάνανε τα μεγάλα πράγματα. Άρα τι να συζητάμε".
Για το πως θα διαχειριστεί πλέον τον Κόνιαρη στον ΠΑΟΚ: "Ο Κόνιαρης έπαιξε πάνω από το όριο του στο τουρνουά. Ξεπέρασε τον εαυτό του. Μια μαγική δύναμη ήταν μέσα του. Πέταγε την μπάλα και έμπαινε μέρα. Για να συμβεί βέβαια αυτό όλη τη σεζόν που προηγήθηκε έχτισε την αυτοπεποίθησή του. Στον ΠΑΟΚ είχε την μπάλα στα χέρια του και έπαιρνε αποφάσεις. Με τη Δόξα πρώτη αγωνιστική είχε την μπάλα στα χέρια του και ο ΠΑΟΚ γνώρισε την ήττα. Δεν ξέρω αν μπορεί ο Ολυμπιακός και ο Παναθηναϊκός να χάσουν απόν τον Τολιόπουλο και τον Χαραλαμπόπουλο σε ημιτελικό Ευρωλίγκας. Πρέπει να πάνε εκεί όπου θα παίρνουν αποφάσεις στα κρίσιμα σημεία. Ο Παππάς πήγε στον Παναθηναϊκό στα 25 με 26. Ο Μπόγρης έκανε το αγροτικό του και στα 28 του τον πήρε το Ολυμπιακός. Θέλει υπομονή και μέθοδο για να χτιστούν οι πρωταθλητές".
Για την παραγωγική διαδικασία του ελληνικού μπάσκετ: "Υπάρχουν προβλήματα ειδικά τα τελευταία χρόνια, καθώς τα κονδύλια είναι λιγότερα κονδύλια. Ωστόσο υπάρχουν δυνατότητες ακόμα και τώρα. Εμείς είχαμε καλές συνθήκες προετοιμασίας. Συνεχίζεται η διαδικασία παρά τα προβλήματα. Παλαιότερα που υπήρχαν πιο πολλά χρήματα η οργάνωση ήταν καλύτερη. Όσο έχουμε επιτυχίες σε εθνικό και συλλογικό επίπεδο αυτό δεν θα σταματήσει ποτέ".
Για το θέμα τους ομογενείς παίκτες: "Είναι μια απόφαση που πρέπει να πάρει η Ομοσπονδία. Αυτή θα δώσει την κατεύθυνση. Να είναι όμως ομόφωνη και να την στηρίξουμε 100%. Περάσαμε μια διαδικασία εμείς με τον Ντόρσεϊ πριν από δύο χρόνια. Δεν ήταν οδυνηρή. Το παιδί ήρθε, ήταν χαμηλών τόνων και μας βοήθησε πάρα πολύ. Θεωρώ ότι είναι πολύ δύσκολο το πάντρεμα. Πιστεύω ότι όποιος έχει ελληνικές ρίζες και θέλει πραγματικά να βοηθήσει είναι ευπρόσδεκτος. Να έρθει βέβαια να παίξει με τους κανόνες του ελληνικού μπάσκετ και ότι με ότι έχει στο μυαλό του. Θέλει υπομονή και όχι βιασύνη. Το λέει και ο Παναγιώτης Γιαννάκης και καμιά φορά το προσπερνάμε πολύ εύκολα".
Για το ξέσπασμά του στο φινάλε: "Κλείνει ένας πολύ μεγάλος κύκλος με τον πιο όμορφο τρόπο. Οι αναμνήσεις όλων μας θα είναι σε πολύ όμορφο επίπεδο. Θα είμαστε όλοι περήφανοι για τα παιδιά αυτά. Θέλουμε να τους δούμε να πετυχαίνουν και στους συλλόγους τους και βέβαια να επανδρώσουν αργότερα και την Εθνική ομάδα των Ανδρών. Τα παιδιά μόνα τους αποφασίσανε να ανεβάσουν τον Δημήτρη Καρβέλα και όλοι μαζί να σηκώσουν την κούπα".

Τετάρτη 3 Μαΐου 2017

Κόκε: "Ψάχνω επενδυτή για τον Άρη, απλήρωτοι οι παίκτες"



Ο πρώην επιθετικός του Άρη, Σέρχιο Κόκε, με ραδιοφωνικές του δηλώσεις τα έβαλε με τον ισχυρό άνδρα του Άρη, Χρήστο Καρυπίδη, τονίζοντας ότι από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε τους "κιτρινόμαυρους" λέει ψέματα και σημείωσε ότι πρέπει να φύγει από την ομάδα.

Με τον Χρήστο Καρυπίδη τα έβαλε και πάλι ο παλαίμαχος άσος του Άρη, Σέρχιο Κόκε. Ο Ισπανός επιθετικός έκανε δηλώσεις στον ραδιοφωνικό σταθμό της Θεσσαλονίκης, Metropolis 95,5, και τόνισε ότι ο πρόεδρος του Άρη έχει απλήρωτους τους παίκτες των "κιτρινόμαυρων" και από την αρχή της σεζόν λέει συνέχει ψέματα.
Υποστήριξε ότι έχει κάνει πολλά λάθη για αυτό και ο Άρης είναι οκτώ πόντους πίσω από την κορυφή, τόνισε ότι αν μείνει στην ομάδα οι "κιτρινόμαυροι" δεν θα ανέβουν στην Super League και σημείωσε πως ψάχνει επενδυτή για να αναλάβει τον σύλλογο αλλά κανείς δεν θέλει να βάλει λεφτά στην Ελλάδα.
Αναλυτικά όσα είπε:
Για την ανάρτησή του στο facebook:

"Δεν έχω κάτι να χωρίσω με τον κ. Καρυπίδη. Βλέπω ότι ο Άρης δεν τα πάει καλά και είναι πολύ δύσκολο να ανεβεί στη Super League. Δε γίνεται ο Άρης να παραμείνει στη Β’ Εθνική. Η Λαμία είχε ένα πρόβλημα σε ένα παιχνίδι με υπεράριθμους ξένους. Έπρεπε να γίνει μεγαλύτερο θέμα από την πλευρά του Άρη προκειμένου να ωφεληθεί ο σύλλογος. Πρέπει επιτέλους σε αυτήν την ομάδα να σταματήσουν τα ψέμματα του Καρυπίδη. Από το πρώτο λεπτό που ήρθε στον Άρη λέει ψέμματα".
Για τα ψέμματα που, όπως ισχυρίζεται, λέει ο Καρυπίδης: 

«Οι παίκτες είναι απλήρωτοι. Μόλις φύγει ο Καρυπίδης τότε θα αρχίσουν να λένε όλοι ότι είναι απλήρωτοι. Μιλάω με παίκτες του Άρη. Είμαστε οκτώ βαθμούς πίσω από τη Λαμία. Κάνουμε μια κακή χρονιά. Να φύγει από τον Άρη και να αφήσει κάποιον άλλον να πάρει την ομάδα».
Για τις κινήσεις που κάνει για τον Άρη: 

«Ψάχνω να βρω επενδυτή για τον Άρη, όμως, στο εξωτερικό δεν θέλει να βάλει κανείς λεφτά στην Ελλάδα. Πρέπει να είναι Έλληνας ο επενδυτής».
Για το γεγονός ότι δεν θέλει να φύγει ο Καρυπίδης:
«Δεν ξέρω πώς θα φύγει, αλλά πρέπει να φύγει. Αν δεν φύγει ο Άρης θα μείνει άλλα δύο χρόνια στη Β’ Εθνική».
Για το τι του λένε οι παίκτες του Άρη: 
«Δεν θέλουν να πουν δημόσια ότι είναι απλήρωτοι γιατί θα έχουν προβλήματα. Μόλις φύγει, όμως, θα το πουν όλοι. Εγώ θα προσπαθήσω να δω τι μπορώ να κάνω για τον Άρη. Αυτός, όμως, πρέπει να φύγει σίγουρα. Πρώτα απ’ όλα δεν ξέρει από ποδόσφαιρο. Και το δεύτερο είναι ότι λέει ψέμματα».
Για το αν προτίθεται να βάλει λεφτά στον Άρη: 
«Όχι εγώ, άλλοι άνθρωποι θα βάλουν λεφτά. Εγώ θα βάλω το μυαλό μου και τις γνώσεις μου».
Για τις αλλαγές που θεωρεί επιβεβλημένες: 

«Όταν είσαι οκτώ βαθμούς πίσω από τη Λαμία, όλα είναι πολύ κακά. Ποια είναι η Λαμία; Η Ρεάλ Μαδρίτης;».
Για το τι του λέει ο κόσμος του Άρη:

«Ο κόσμος μου λέει να πάρω την ομάδα εγώ, δεν μπορώ, όμως, μόνος μου. Πρέπει να έχω και άλλους μαζί μου. Έχω μιλήσει με ανθρώπους στη Μαδρίτη, όμως, δεν θέλουν να βάλουν λεφτά στην Ελλάδα. Θα προσπαθήσω να βρω κάποιον Έλληνα».