Η Αθλέτικ Μπιλμπάο εξέδωσε ανακοίνωση και ενημέρωσε πως ο 21χρονος αμυντικός αποχώρησε απ΄την εθνική Ελπίδων της Ισπανίας, καθώς ο τελευταίος ακτινολογικός έλεγχος έδειξε πως υπάρχει μία ανωμαλία στους λεμφαδένες.
Η επίσημη ενημέρωση των Βάσκων αναφέρει πως ο Άλβαρεθ θα μείνει εκτός δράσης για περίπου τρεις μήνες, αφού θα χρειαστεί να υποβληθεί σε χημειοθεραπεία για να ξεπεράσει το πρόβλημά του.
Τη φετινή σεζόν ο Άλβαρεθ πραγματοποίησε 35 συμμετοχές σ' όλες τις διοργανώσεις, παρά το γεγονός πως έμεινε εκτός δράσης απ' τα μέσα Δεκεμβρίου έως τις αρχές Απριλίου λόγω της χειρουργικής επέμβασης. Μάλιστα, στο τελευταίο διάστημα της σεζόν πραγματοποίησε συνεχόμενα 90λεπτα, δείχνοντας πως βρίσκεται σε πολύ καλή κατάσταση.
H ανακοίνωση της Μπιλμπάο: