Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Αθλητικά/Μπάσκετ/Γυναικών/Ευρώπη. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Αθλητικά/Μπάσκετ/Γυναικών/Ευρώπη. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 6 Ιουλίου 2018

Με Βίσλα Κρακοβίας ο Ολυμπιακός στην EuroLeague Γυναικών



Η κλήρωση της EuroLeague Γυναικών "έβγαλε" ως αντίπαλο του Ολυμπιακού την Βισλα Κρακοβίας για την προκριματική φάση, όπου οι "ερυθρόλευκες" θα έχουν μειονέκτημα έδρας, με στόχο την πρόκριση στους ομίλους.

Την πολωνική Βίσλα Κρακοβίας θα αντιμετωπίσει ο Ολυμπιακός στην προκριματική φάση της EuroLeague Γυναικών, με στόχο την πρόκριση στους ομίλους της διοργάνωσης. Ο Ολυμπιακός θα έχει το μειονέκτημα έδρας, κάτι που σημαίνει ότι θα δώσει τον πρώτο αγώνα στην έδρα του στις 9 Οκτωβρίου και την ρεβάνς στην Πολωνία στις 12 Οκτωβρίου.
Τον Ολυμπιακό εκπροσώπησαν στο Μόναχο ο General Manager της ομάδας, Παναγιώτης Φασούλας και η Team Manager της ομάδας, Εύη Δημητράτου.
Η Εκατερίνμπουργκ (Ρωσία), η Φενέρμπαχτσε (Τουρκία), η Μπουρζ (Γαλλία), η Σοπρόν (Ουγγαρία), η Σκίο (Ιταλία), η USK Πράγας, η Πολκοβίτσε (Πολωνία), η Αβενίδα (Ισπανία), η Mithra Castors Braine (Βέλγιο), η Ντιναμό Κουρσκ (Ρωσία), η Χατάι (Τουρκία), και η Flammes Carolo Basket (Γαλλία) πήραν το εισιτήριο για να συμμετάσχουν στην κανονική περίοδο της EuroLeague. Στην κανονική περίοδο θα υπάρχουν δύο όμιλοι, οι οποίοι θα συμπληρωθούν από τις ομάδες που θα προκύψουν από την προκριματική φάση.
Για το EuroCup, η Νίκη Λευκάδας θα αντιμετωπίσει με μειονέκτημα έδρας την ρωσική Σπαρτάκ Νόγκιτσκ, στην πρώτη της παρουσία σε ευρωπαϊκή διοργάνωση.

Τετάρτη 13 Δεκεμβρίου 2017

Μετράει αντίστροφα για τη "μάχη" ο Ολυμπιακός



Η αποστολή του Ολυμπιακού έφτασε στη Ρουμανία και οι νταμπλούχες Ελλάδας άρχισαν την αντίστροφη μέτρηση για τον πρώτο αγώνα για τα μπαράζ του Eurocup με την Σέπσι (14/12, 18:30).

Η αποστολή των νταμπλούχων Ελλάδας με επικεφαλής τον Παναγιώτη Φασούλα το πρωί της Τετάρτης (13/12) αναχώρησε για αεροπορικώς για το Βουκουρέστι κι εν συνεχεία οδικώς για το Σφάντου Γκεόργκε, όπου θα διεξαχθεί η αναμέτρηση με τη ρουμάνικη ομάδα.
Κατά την αναχώρηση μάλιστα της "ερυθρόλευκης" αποστολής για την Ρουμανία η ομάδα μπάσκετ γυναικών του Ολυμπιακού συναντήθηκε με την ανδρική ομάδα των Πειραιωτών και οι Παναγιώτης Φασούλας και Μίλαν Τόμιτς είχαν την ευκαιρία να θυμηθούν την εποχή που ήταν συμπαίκτες.
Οι Μίρνα Μάζιτς, Εβίνα Σταμάτη, Εβίνα Μάλτση, Στέλλα Καλτσίδου, Όλγα Χατζηνικολάου, Αγγελική Νικολοπούλου, Τάνια Χαλιβέρα, Κατερίνα Σωτηρίου, Ιβόν Άντερσον, Βικτόρια Μακόλι, Άννα Σπυριδοπούλου και Ανθή Μπαλτά αποτελούν την αποστολή του Ολυμπιακού, ο οποίος το απόγευμα της Τετάρτης (13/12) θα προπονηθεί στο γήπεδο της Σέπσι και θα ολοκληρώσει την προετοιμασία του για το ματς της Πέμπτης (14/12).
Ο προπονητής του Ολυμπιακού, Κώστας Μίσσας σκιαγράφησε το προφίλ της Σέπσι για λογαριασμό της επίσημης ιστοσελίδας της ομάδας του: "Είναι ένα παιχνίδι απέναντι σε μία ρουμάνικη ομάδα, η οποία κατ’ ουσία δεν είναι και ρουμάνικη αφού στις εννιά παίκτριες που χρησιμοποιεί, οι έξι είναι ξένες.
Μάλιστα είναι δύο Αμερικανίδες, δύο Αμερικανίδες με σουηδικό διαβατήριο, μία από την Λευκορωσία και μία από την Κροατία.  Μαζί τους είναι και τρεις παίκτριες από τη Ρουμανία, από τις οποίες οι δύο είναι και μέλη της εθνικής τους ομάδας. Άρα αυτόματα μιλάμε για μία ομάδα που έχει ένα καλό υλικό και μία δυναμική, που βασίζεται περισσότερο στην ταχύτητα και σε ένα παιχνίδι που έχει να κάνει με το επιθετικό τρανζίσιον, άρα είναι σημαντικός ο έλεγχος του ρυθμού καθ’ όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού.
Είναι και μία έδρα ιδιαίτερα καυτή με κόσμο, που προσπαθεί να βάλει και τη Σέπσι σε αυτόν τον ρυθμό. Άρα πρέπει να ελέγξουμε εξ αρχής το κομμάτι του ρυθμού.
Το δεύτερο κομμάτι έχει να κάνει με κάποιες παίκτριες που έχει παίρνουν τις περισσότερες προσπάθειες της ομάδας, όπως είναι η Γουέμπ ή η Μάρσαλ. Δηλαδή τα δύο γκαρντ της ομάδας που είτε κινούν την μπάλα είτε εκτελούν. Εκεί χρειάζεται μία ιδιαίτερη προσοχή.
Πρέπει να παίξουμε καλή άμυνα και να πάρουμε τα ριμπάουντ και από εκεί και πέρα ανάλογα με το τι θέλουμε στο παρκέ, να στηριχτούμε ανάλογα με τα ποσοστά μας και στο επιθετικό μας πλάνο. Ανεξάρτητα με την άμυνα, πρέπει να «χτυπήσουμε» σε πλεονεκτήματα που θα βρούμε στο ματς, είτε αυτό λέγεται πικ εν ρολ είτε τα μις ματς που θα δημιουργηθούν, περισσότερο με την Στέλλα ή με την Όλγα, δυνατότητες που υπάρχουν σε αυτό το κομμάτι. Θεωρώ ότι το πιο σημαντικό από όλα είναι να έχουμε ηρεμία, απλότητα, επιμονή και υπομονή. Έχουμε κάποιες παίκτριες που έχουν εμπειρίες σε διάφορα διεθνή επίπεδα, από την άλλη όμως κάθε παιχνίδι είναι και διαφορετικό. Αυτή είναι και η βάση για να κάνουμε όσα έχουμε σχεδιάσει και στο γήπεδο".
Η Στέλλα Καλτσίδου από την πλευρά της πρόσθεσε: "Είναι ένα πολύ σημαντικό παιχνίδι για εμάς και το αντιμετωπίζουμε ως έναν τελικό. Τα πάντα για μας είναι η άμυνα και θέλουμε πολύ να κερδίσουμε για να έχουμε το πλεονέκτημα στο δεύτερο παιχνίδι στην Ελλάδα".

Πέμπτη 30 Νοεμβρίου 2017

Έχασε στη Ρίγα ο Ολυμπιακός, συνεχίζει στους "24" του EuroCup Women



Ο Ολυμπιακός έδειξε ικανός μέχρι το 25' για το διπλό στη Λετονία, όμως δεν άντεξε ως το τέλος και ηττήθηκε με 74-70 από τη Ρίγα. Συνεχίζει στους "24" του EuroCup Women, εκεί όπου θα δώσει μπαράζ πρόκρισης.

Η Ρίγα αποδείχθηκε κακός δαίμονας για τον Ολυμπιακό, τον νίκησε για δεύτερη φορά κι τον άφησε δεύτερο στον πρώτο όμιλο του Eurocup. Το 74-70 στη Λετονία στέλνει την ομάδα του Πειραιά στις "24" της διοργάνωσης και όχι απευθείας στις "16". Εκεί όπου θα βρεθεί η Ρίγα, που έκανε το 6 στα 6, αφήνοντας τις ερυθρόλευκες με ρεκόρ 4-2. Στα μπαράζ πρόκρισης πλέον τα κορίτσια της Καπογιάννη.
Ο Ολυμπιακός ήταν καλύτερος στο πρώτο ημίχρονο και πήρε από την αρχή τα ηνία. Το 2-7 ήρθε από προσπάθειες της Καλτσίδου, το 6-13 έγινε από την Μάλτση στο 5'. Ο Μακόλο πήρε τη σκυτάλη και παρά την αντίδραση των γηπεδούχων, το δεκάλεπτο ολοκληρώθηκε με 15-22.
Οι ερυθρόλευκες έφτασαν με τις Χατζηνικολάου και Σταμάτη στο 17-27 στο 12', μέχρι το 15' ο Ολυμπιακός είχε τον απόλυτο έλεγχο (24-31), αλλά με επί μέρους σκορ 9-1 η Ρίγα πέρασε για πρώτη φορά μπροστά με στο 18'. Το 35-37 του ημιχρόνου ήρθε με τρίποντο από την Μάλτση.
Στην τρίτη περίοδο ο Ολυμπιακός ήταν μέσα στο παιχνίδι μέχρι το 26' (37-41), αλλά εκεί η Ρίγα έκανε το ξέσπασμά της και στο 30' προηγήθηκε με 55-44.
Η ομάδα του Πειραιά προσπάθησε να επιστρέψει, όμως οι Λετονές ήταν και σε αυτό το παιχνίδι ασταμάτητες έξω από τα 6.75 και έκαναν το 71-60 στο 37. Ο Ολυμπιακός έκανε την ύστατη προσπάθεια, μείωσε σε 71-68 μόλις 30'' πριν από τη λήξη. Η Αντρεσον είχε την ευκαιρία να μειώσει ακόμα περισσότερο, όμως η Αντερσον αστόχησε σε δύο βολές και κάπως έτσι ήρθε το τελικό 74-70.
Τα δεκάλεπτα: 15-22, 35-37, 55-44, 74-70.
ΡΙΓΑ: Πέντι 14 (1), Μπάσκο - Μέλνμπαρντ 12 (2 τρίποντα, 7 ριμπάουντ, 5 ασίστ), Βεϊντέρε 2, Στιούαρτ 17 (8/12 δίποντα, 6 ριμπάουντ), Κράστινα 10 (1 τρίποντο, 12 ριμπάουντ), Μάλοτ 11 (3 τρίποντα, 8 ριμπάουντ), Κρέσλινα 3 (1), Εγκλίτε 5 (1).
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ: Μάζιτς, Σταμάτη 3 (1), Χατζηνικολάου 9 (1), Νικολοπούλου, Σωτηρίου, Άντερσον 11 (3 τρίποντα, 7 ριμπάουντ), ΜακΚόλεϊ 15 (5/15 δίποντα, 0/1 τρίποντο, 5/7 βολές), Σπυριδοπούλου, Καλτσίδου 21 (6/7 δίποντα, 1/2 τρίποντα, 6/7 βολές).

Τετάρτη 25 Οκτωβρίου 2017

Η Ρίγα σταμάτησε το αήττητο του Ολυμπιακού



Η Ρίγα νίκησε τον Ολυμπιακό 78-72 στο κλειστό της Γλυφάδας και τον υποχρέωσε στην πρώτη του ήττα στο Eurocup γυναικών.


Αήττητο ήταν και... πάει για τον Ολυμπιακό στο Eurocup γυναικών. Η ομάδα της Ελένης Καπογιάννη υπέστη την πρώτη της ήττα στη φετινή διοργάνωση, καθώς η Ρίγα επικράτησε με 78-72 στο κλειστό της Γλυφάδας, εκμεταλλευόμενη τη μεγάλη ευστοχία της πίσω από τη γραμμή των 6,75μ. (11/23), την εξαιρετική κυκλοφορία της μπάλας (25 ασίστ) και τα εννέα παραπάνω ριμπάουντ που μάζεψε στο παιχνίδι.
Οι Άντερσον (21 πόντοι), Μακόλεϊ (15 πόντοι), Καλτσίδου (12 πόντοι) και Σωτηρίου (12 πόντοι, 3/3 σουτ, 5/5 βολές) ήταν οι παίκτριες που σήκωσαν όλο το βάρος στο σκοράρισμα από πλευράς Ολυμπιακού, ο οποίος ήταν άστοχος στα τρίποντα (3/13) και δεν προηγήθηκε ποτέ μετά το 21ο λεπτό. Ένα επιμέρους 1-9 της Ρίγα στα μέσα της τρίτης περιόδου έκανε τη διαφορά στο παιχνίδι. Σε εκείνο το σημείο οι Λετονές μετέτρεψαν το 47-50 σε 48-59 και δεν έχασαν ποτέ ξανά το προβάδισμα από εκεί και πέρα.
Ο Ολυμπιακός κατάφερε να ρίξει τη διαφορά μέχρι τους τέσσερις πόντους στο τέλος της τρίτης περιόδου (47-51) και να πλησιάσει ακόμα περισσότερο στο τέταρτο δεκάλεπτο (64-66 στο 37' και 72-74 στα 27''), ωστόσο η Ρίγα είχε 8/8 ελεύθερες βολές στα τελευταία τρία λεπτά και κράτησε σφιχτά μία νίκη που της δίνει μεγάλο προβάδισμα για την κατάληψη της πρώτης θέσης στον πρώτο όμιλο του Eurocup. Ο Ολυμπιακός, από την άλλη, παραμένει το φαβορί για τη δεύτερη θέση και την πρόκριση στην επόμενη φάση του Eurocup.
Τα δεκάλεπτα: 18-17, 39-38, 57-61, 72-78
Ολυμπιακός (Καπογιάννη): Μάζιτς 3, Σταμάτη, Χατζηνικολάου 9 (5 ασίστ), Νικολοπούλου, Σωτηρίου 12, Αντερσον 21, Μακόλεϊ 15, Σπυριδοπούλου, Καλτσίδου 12 (6 ριμπάουντ).
Ρίγα (Ζίμπαρτς): Πέντι 9 (5 ριμπάουντ, 9 ασίστ), Εϊμπέλε 5, Μπάσκο-Μελνμπάρντε 18 (8 ριμπάουντ), Βεϊντέρε 2, Στιούαρτ 10 (10 ριμπάουντ), Κραστίνα 22 (6/9 τρίποντα, 5 ριμπάουντ, 9 ασίστ), Μάλοτ 8, Κρεσλίνα, Εγκλίτε 4.
* Ο άλλος αγώνας του 1ου ομίλου θα διεξαχθεί την Πέμπτη (26/10) μεταξύ της Μπεσίκτας και της Γκορζόβ, δύο ομάδες που δεν έχουν ακόμα νίκη στη διοργάνωση.
Η κατάταξη του 1ου ομίλου
1. Ρίγα 3-0
2. Ολυμπιακός 2-1
----------------------
3. Γκορζόβ 0-2
4. Μπεσίκτας 0-2
* Στην επόμενη φάση προκρίνονται οι δύο πρώτες ομάδες. Επιπλέον θα περάσουν και οι τέσσερις καλύτερες τρίτες ομάδες των οκτώ ομίλων (οι δύο καλύτερες από τους ομίλους 1 έως 4 και άλλες δύο από τον 5ο έως τον 8ο).
Η επόμενη αγωνιστική (4η, 2/11)
Γκορζόβ-Ολυμπιακός
Μπεσίκτας-Ρίγα
(photo credits: eurokinissi.gr)

Παρασκευή 20 Οκτωβρίου 2017

Απολαυστικός ο Ολυμπιακός μέσα στην Πόλη



Ο Ολυμπιακός νίκησε με 70-53 στην Πόλη την Μπεσίκτας και έκανε το 2 στα 2 στο Eurocup γυναικών. Φοβερές Σωτηρίου, Καλτσίδου, Μάζιτς και Αντερσον.

Αυτός ο Ολυμπιακός μπορεί να πετύχει σπουδαία πράγματα φέτος στο Eurocupr γυναικών. Οι ερυθρόλευκες έκαναν επίδειξη δύναμης στην Πόλη, εκεί όπου νίκησαν την Μπεσίκτας με το επιβλητικό 53-70.
Ο Ολυμπιακός, λοιπόν, έκανε το 2 στα 2 στον όμιλό του και έβαλε ακόμα πιο γερές βάσεις για την πρόκριση στην επόμενη φάση. Κυριάρχησε απόλυτα και ήταν απολαυστικός στη μεγαλύτερη διάρκεια του αγώνα. Από το 15' και μετά πάτησε το γκάζι και έγινε αφεντικό της αναμέτρησης, με την ασταμάτητη Μίρνα Μάζιτς και την Στέλλα Καλτσίδου να κάνουν τη διαφορά.
Οι ερυθρόλευκες συνάντησαν αντίσταση μέχρι το 15' (22-23 το σκορ), αλλά από εκεί και πέρα ξέφυγαν και έκλεισαν το ημίχρονο στο +7 (29-36).
Στο δεύτερο μέρος μπήκαν ακόμα πιο δυνατά και με ην Κατερίνα Σωτηρίου, αλλά και την Αννα Σπυριδιπούλου να έρχονται από τον πάγκο και να δίνουν λύσεις, ήρθε το 36-53 στο 28'. Η Μόσμπι έδωσε ανάσες στην Γουίλερ για την τουρκική ομάδα, που μείωσε σε 40-53 στο 30' και σε 45-53 στο 33', με ένα σερί 9-0.
Εκεί η μπάλα πέρασε στην Αντερσον, που ανέλαβε δράση και έδωσε ανάσα στον Ολυμπιακό, μαζί με την εξαιρετική Σωτηρίου που με τρίποντο έκανε το 45-58 στο 36'. H Μπεσίκτας δεν είχε τρόπο να επιστρέψει, η Χατζηνικολάου έκανε πολύ καλή δουλειά σε άμυνα και οργάνωση και κάπως έτσι η διαφορά έφτασε και στους 19 (49-68) , για να έρθει το τελικό 53-70.
Τα δεκάλεπτα: 18-21, 29-36, 40-53, 53-70.
Μπεσίκτας (Ακαγιά): Μόσμπι 12, Τσετζίλ 4, Ατακάν 3(1), Οζελσί, Νταμπάκογλου, Σιγιαλντεμίρ, Περοβάνοβιτς 10, Αβτσί, Γουίλερ 16(2), Ουζούν 6(2).
Ολυμπιακός (Καπογιάννη):Μάζιτς 13 (2/2 δίποντα, 3/6 τρίποντα, 4 ριμπάουντ), Χατζηνικολάου 3 (6 ασίστ, 5 ριμπάουντ), Νικολοπούλου 4, Σωτηρίου 10 (2/3 δίποντα, 2/2 τρίποντα, 3 ριμπάουντ, 3 κλεψίματα), Αντερσον 13 (6/10 δίποντα, 3 ριμπάουντ), Μακόλι 7 (3/6 δίποντα), Σπυριδοπούλου 6 (2/5 τρίποντα), Καλτσίδου 14 (5/5 βολές, 3/3 δίποντα, 1/3 τρίποντα, 4 ριμπαόυντ, 3 ασίστ).
*Στο άλλο ματς του ομίλου, η Ρίγα νίκησε εκτός έδρας (73-79) την Γκορζόβ.

πηγή: http://www.sport24.gr/Basket/apolaystikos-o-olympiakos-mesa-sthn-polh.4899496.html

Τετάρτη 18 Οκτωβρίου 2017

Στην Πόλη χωρίς Μάλτση ο Ολυμπιακός



Στην Κωνσταντινούπολη βρίσκεται από το πρωί η αποστολή του Ολυμπιακού, ο οποίος θα αντιμετωπίσει την Πέμπτη τη Μπεσίκτας για τη δεύτερη αγωνιστική του Eurocup γυναικών. Απούσα πάλι η Μάλτση.

Χωρίς την Εβίνα Μάλτση έφτασε σήμερα το πρωί στην Κωνσταντινούπολη η αποστολή του Ολυμπιακού για τον αγώνα της Πέμπτης (19/10, 20:30) με τη Μπεσίκτας. Η τουρκική ομάδα αποτελεί το δεύτερο φετινό εμπόδιο για τις "ερυθρόλευκες", οι οποίες ξεκίνησαν δυναμικά τη φετινή σεζόν στο Eurocup και πήγαν στην Τουρκία με μοναδικό στόχο να κάνουν το δύο στα δύο, παρά την απουσία της Μάλτση.
Η έμπειρη γκαρντ τραυματίστηκε στον αγώνα Κυπέλλου με τη Νίκη Λευκάδας και δεν έχει παίξει έκτοτε. Ο Ολυμπιακός τα πηγαίνει πάντως πολύ καλά και χωρίς τη Μάλτση, αφού στην πρεμιέρα του Eurocup είχε νικήσει εύκολα την Γκόρζοβ 69-50. Η Μπεσίκτας, από τη μεριά της, γνώρισε βαριά εκτός έδρας ήττα στη Λετονία από την ΤΤΤ Ρίγα με 78-52.
Την αποστολή του Ολυμπιακού που ταξίδεψε για την Κωνσταντινούπολη αποτελούν οι: Μίρνα Μάζιτς, Εβίνα Σταμάτη, Όλγα Χατζηνικολάου, Αγγελική Νικολοπούλου, Τάνια Χαλιβέρα, Κατερίνα Σωτηρίου, Ιβόν Άντερσον, Βικότρια Μακόλι, Άννα Σπυριδοπούλου, Αφροδίτη Κοσμά, Ανθή Μπαλτά, Στέλλα Καλτσίδου.
Διαβάστε τις δηλώσεις που έκαναν στην επίσημη ιστοσελίδα του Ολυμπιακού μία μέρα πριν από την αναμέτρηση με τη Μπεσίκτας η προπονήτρια Ελένη Καπογιάννη, ο τεχνικός διευθυντής Κώστας Μίσσας και η διεθνής παίκτρια Όλγα Χατζηνικολάου.
Καπογιάννη: "Με το πλάνο μας"
"Είναι πολύ σημαντικό το παιχνίδι με την Μπεσίκτας η οποία είναι μια παραδοσιακή δύναμη ανεξάρτητα από το πόσο έχει επενδύσει φέτος. Μας περιμένει ένα εκτός έδρας μας σε μια δύσκολη έδρα που παραδοσιακά έχει δυναμική. Εμείς πρέπει να είμαστε πάρα πολύ συγκεντρωμένοι, με το πλάνο μας, όπως κάνουμε κάθε φορά και πιστεύω ότι αν επιβάλουμε το ρυθμό μας θα καταφέρουμε να πάρουμε το θετικό αποτέλεσμα. Η νίκη θα μας δώσει τρομερή ώθηση για τη μετέπειτα πορεία μας ωστόσο πρόκειται για ένα δύσκολο εκτός έδρας ματς".
Μίσσας: "Να το διαχειριστούμε σωστά"
"Η Μπεσίκτας παίζοντας, σπίτι της σε ένα γήπεδο που το γεμίζει έχει κόσμο και είναι δυνατή ομάδα. Επιπροσθέτως υπάρχει και ο φανατισμός και είναι σημαντικός ο τρόπος αντίδρασης της ομάδας στο συγκεκριμένο κομμάτι. Πρέπει να το διαχειριστούμε σωστά, να είμαστε ψύχραιμοι για να κάνουμε αυτό που έχουμε σχεδιάσει. Σίγουρα το πρώτο και βασικότερο είναι να έχουμε ψυχραιμία, να αντιδράσουμε θετικά. Από αγωνιστικής πλευράς, άμυνα, ριμπάουντ και λάθη είναι ένα κομμάτι που πρέπει να είμαστε προσεκτικοί, να παραμείνουμε συγκεντρωμένοι σε όλη τη διάρκεια του αγώνα και να βάλουμε τις βάσεις για να μπορέσουμε να πάρουμε το αποτέλεσμα".
Χατζηνικολάου: "Συγκεντρωμένες από την αρχή"
"Πρέπει να είμαστε πολύ συγκεντρωμένες από την αρχή και να ελέγξουμε τον ρυθμό του παιχνιδιού. Η Μπεσίκτας μέσα στην έδρα της είναι πιο δυνατή και έχει χρόνια εμπειρία από ευρωπαϊκές διοργανώσεις. Είναι στο χέρι μας  να φύγουμε νικήτριες από κει μέσα και να πάρουμε μια ακόμα σημαντική νίκη που θα μας δώσει προβάδισμα για την συνέχεια".

Τετάρτη 11 Οκτωβρίου 2017

Σαν σε προπόνηση οι γυναίκες του Ολυμπιακού στην πρεμιέρα του EuroCup



Με άνετη νίκη επί της πολωνικής Γκορζόφ (69-50) στο κλειστό της Γλυφάδας ξεκίνησαν οι γυναίκες του Ολυμπιακού τις υποχρεώσεις τους στο EuroCup της σεζόν 2017/18.

Με στόχο μια πορεία καλύτερη από την περσινή, οι γυναίκες του Ολυμπιακού ξεκίνησαν το απόγευμα της Τετάρτης (11/10) το ταξίδι τους στο EuroCup της περιόδου 2017/18. Πρώτος τους αντίπαλος ήταν η πολωνική Γκορζόφ, την οποία συνέτριψαν με το επιβλητικό 69-50 για να μπουν δυναμικά σε έναν όμιλο στον οποίο μετέχουν επίσης η λετονική ΤΤΤ Ρίγα και η τουρκική Μπεσικτάς.
Με κορυφαίες τις Στέλλα Καλτσίδου, Όλα Χατζηνικολάου, Υβόν Άντερσον και παρά την αστοχία της Βίκι Μακόλι, οι Πρωταθλήτριες Ελλάδας για το 2017 δεν άφησαν περιθώρια αμφισβήτησης στις αντιπάλους της. Έκαναν τρομερή δουλειά στην άμυνα για να κλείσουν το πρώτο δεκάλεπτο στο 19-8, εκτόξευσαν τη διαφορά πάνω από τους 20 πόντους στη διάρκεια της τρίτης περιόδου (56-31) και δεν κοίταξαν ποτέ ξανά πίσω για να φτάσουν στη νίκη με χαρακτηριστική άνεση.
Επόμενος αντίπαλος για τα κορίτσια της Ελένης Καπογιάννη, η Μπεσικτάς. Ο Ολυμπιακός θα ταξιδέψει στην Κωνσταντινούπολη για να αντιμετωπίσει την τουρκική ομάδα την Πέμπτη 19/10 στις 20:30. Αν έχει καλύτερα ποσοστά από το 43% στα δίποντα και το 33% στα τρίποντα, μπορεί να διεκδικήσει τη δεύτερη νίκη σε ισάριθμους αγώνες.
* Δεν αγωνίστηκε λόγω τραυματισμού (διάστρεμμα) η Εβίνα Μάλτση.
ΟΙ ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ: Μαχλίν - Τισλένκο
ΤΑ ΔΕΚΑΛΕΠΤΑ: 19-8, 34-20, 57-39, 69-50
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ (Καπογιάννη): Μάζιτς 8 (2), Σταμάτη, Χατζηνικολάου 10 (2/2 τρίποντα, 11 ριμπάουντ, 5 ασίστ, 2 κλεψίματα), Νικολοπούλου, Σωτηρίου, Άντερσον 18 (1), Μακόλι 16 (4/13 σουτ, 8/8 βολές, 9 ριμπάουντ), Σπυριδοπούλου, Κοσμά 5 (1), Καλτσίδου 12 (6 ριμπάουντ, 7 ασίστ)
ΓΚΟΡΖΟΦ (Ματσιεγιέφσκι): Σπένσερ 4, Ριτσικάβα 15 (3), Πρέζελ 8, Ντόντερς 3(1), Γιαβόρσκα 2, Πάβλακ 2, Ζαϊτάουερ 4, Μίσιεκ 2 (1/9 σουτ), Στέλμαχ 3 (1), Σουόρντζ 7 (11 ριμπάουντ)

Τετάρτη 5 Ιουλίου 2017

Ο όμιλος του Ολυμπιακού στο EuroCup Women



Η κλήρωση για το EuroCup Γυναικών ολοκληρώθηκε με τον Ολυμπιακό να κληρώνεται στον 1ο όμιλο της πρώτης περιφέρειας. Δείτε ποιοι θα είναι οι αντίπαλοί του στην πρώτη φάση.

Μία ομάδα από την Τουρκία, μία από την Λετονία και μία από την Πολωνία θα κληθεί να αντιμετωπίσει ο Ολυμπιακός στην πρώτη φάση των ομίλων του EuroCup Women. Αυτό ήταν το αποτέλεσμα της κλήρωσης που πραγματοποιήθηκε στο Μόναχο.
Ο Ολυμπιακός - ο οποίος βρέθηκε στο 3ο γκρουπ δυναμικότητας - κληρώθηκε να βρεθεί στον 1ο όμιλο της 1ης περιφέρειας. Οι ομάδες που θα κληθούν να αντιμετωπίσουν οι "ερυθρόλευκες" είναι η Μπεσίκτας (1ο γκρουπ δυναμικότητας-Τουρκία), ΤΤΤ Ρίγα (2ο γκρουπ δυναμικότητας-Λετονία) και Γκόρζοβ (4ο γκρουπ δυναμικότητας-Πολωνία).
Στην διοργάνωση θα πάρουν μέρος συνολικά 40 ομάδες, οι οποίες χωρίστηκαν σε 2 περιφέρειες των 20 ομάδων με βάση γεωγραφικά κριτήρια. Σε αυτές τις 2 περιφέρειες δημιουργήθηκαν από πέντε όμιλοι των 4 ομάδων. Το πρώτο τζάμπολ για την φάση των ομίλων έχει προγραμματιστεί για τις 12 Οκτωβρίου 2017.
Ιδού οι Όμιλοι όπως αναρτήθηκαν επίσημα από την FIBA:

To video της κλήρωσης.