
O Κώστας Ευριπιώτης, μετά από σοβαρό πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισε, έπρεπε να απουσιάσει από την θεατρική παράσταση που πρωταγωνιστούσε.
Ο αγαπημένος ηθοποιός, μίλησε στην εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου σχετικά με την κατάσταση της υγείας του και είπε: Διαβάστε παρακάτω...

«Είμαι καλύτερα. Έχω βγει από το νοσοκομείο, δόξα τω Θεό», ενώ πρόσθεσε: «Η επίσημη διάγνωση των γιατρών δεν υπάρχει ακόμα. Όλα καλά». Δείτε το σχετικό βίντεο:
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.