"Εγώ θέλω να μείνω, η διοίκηση θέλει. Οπότε δεν βλέπω ότι μπορεί να γίνει κάτι άλλο", είπε ο Μπράνκο Κοβάτσεβιτς, ο οποίος ερωτηθείς αν θα αναλάβει και την Εθνική γυναικών, απάντησε: "Αυτή η ερώτηση δεν είναι της ώρας. Τώρα γιορτάζουμε για τον Ολυμπιακό. Θέλουμε τουλάχιστον δύο ημέρες να συνειδητοποιήσουμε τι έχουμε πετύχει. Είναι μεγάλη επιτυχία για τον Ολυμπιακό, ο οποίος είναι από τις πιο οργανωμένες ομάδες στην Ευρώπη. Ο κόσμος και η διοίκηση μάς έχουν δώσει πολλά και έπρεπε να επιτρέψουμε κάτι σε αυτούς".
Κατερίνα Γιώτα: "Ακόμη δεν έχουμε συνειδητοποιήσει τι έχουμε πετύχει. Είναι προσπάθεια πολλών μηνών και είμαστε πολύ χαρούμενες. Μόλις τελείωσε και το τέταρτο σετ, δεν σκεφτόμουν τίποτα. Ενα κενό... Αποδείξαμε ότι είμαστε μεγάλη ομάδα και φέτος είπαμε να κάνουμε ανάποδα όσα κάναμε πέρυσι στον τελικό".
Τζίνα Λαμπρούση: "Το χαμόγελό μας τα λέει όλα. Μόλις τελείωσε ο τελικός, είχαμε διπλάσια ενέργεια από αυτήν που βγάλαμε μέσα στο παιχνίδι. Θεωρώ ότι είναι πολύ μεγάλη επιτυχία που άξιζε στην ομάδα, στη διοίκηση και τους φιλάθλους. Ευχαριστούμε τον κόσμο για την συμπαράσταση".
Photo Credits: Eurokinissi
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.