Τρίτη 7 Σεπτεμβρίου 2010

Καταργείται το δελτίο των 23:00 στην ΕΤ1

Το δελτίο της ΕΤ1 στις 23:00 καταργείται σύμφωνα με πληροφορίες καθώς θεωρείται ότι σπάει την Prime Time με ειδήσεις ενώ το κανάλι θεωρείται πολιτιστικό. Aυτες τις μέρες η ΕΤ1 ολοκληρώνει την ζώνη των ντοκιμαντέρ με το κόστος να φτάνει περιπου τα 20.000 ευρώ το επεισόδιο.

Πηγή: tvnea

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.