Παρακολουθήσαμε με προσοχή τη διακαναλική συνέντευξη του πρωθυπουργού η οποία τελείωσε πρίν λίγο.
Ο καθένας μπορεί μετά απ΄ αυτό να εξάγει πολλά συμπεράσματα. Σε ένα όμως μπορούμε όλοι μας να συμφωνήσουμε. Ότι μια διακαναλική δε λέει απολύτως τίποτα. Δε μπορεί να αλλάξει μια παγιωμένη άποψη που έχει ο κόσμος. Και αυτή ,ξέχωρα από το τι ψηφίζει ο καθένας από εμάς, λέει: ΄΄μιλήστε ξεκάθαρα εσείς οι πολιτικοί΄΄. Πέστε ,εσείς που βρίσκεστε στη κυβέρνηση,την αλήθεια, και μετά από εκλογές, αλλά και πρίν από αυτές, μην ΕΚΤΙΘΕΣΤΕ .
Τώρα όλοι κατηγορούν το Παπανδρέου ότι δεν είπε όλη την αλήθεια για τη ζοφερή κατάσταση που επικρατούσε στην οικονομία, προεκλογικά. Ουσιαστικά λένε: ΄΄ Παπανδρέου μας κορόιδεψες΄΄.Για τον Α.Σαμαρά θα πούν πολλοί (πλήν αυτών που βλέπουν με μπλέ γυαλιά): Ας
καθαρίσει το κόμμα του από μερικά ανάξια για τη ΝΔ στελέχη, ας απαλλαγεί η ΝΔ από τα ...σύνδρομα της κυβέρνησης Καραμανλή και μετά ναί ας αξιώσει να γίνει ο επόμενος κυβερνήτης της χώρας. Έτσι είναι τα πράγματα.Ουσιαστικά κάπως έτσι σκέφτεται ο μέσος έλληνας,έχοντας μοναδικό άγχος το τι θα γίνει με τη τσέπη του που αδειάζει επικίνδυνα. Απολύεται από δουλειές, χάνει το εισόδημά του, του κόβουν και ποσοστό από την έτσι και αλλιώς ,σε πολλές περιπτώσεις, πενιχρή σύνταξή του και μετά για τι ακριβώς να συζητήσουμε...
Η κατάσταση είναι ΤΡΑΓΙΚΗ από κάθε άποψη και καλά θα κάνει η κυβέρνηση να σκεφτεί και λίγο τους μικρομεσσαίους και σύσσωμη η αντιπολίτευση να κάνει επιτέλους μια φορά αντιπολίτευση με προτάσεις συ-γκε-κρι-μέ-νες.
Ο Γ.Καρατζαφέρης, έχει τονίσει σε ανύποπτο χρόνο ότι είναι ανάγκη άμεση η συγκρότηση κυβέρνησης με οικουμενικό χαρακτήρα. Δε ξέρω προσωπικά άν πράγματι το πιστεύει τόσο πολύ. Πάντως φαίνεται μια πολύ καλή ευκαιρία για να γεφυρωθούν χάσματα που δε θα έπρεπε να υπάρχουν αν όντως ο πολιτικός κόσμος έχει διάθεση να λυθούν τα σοβαρά προβλήματα της καθημερινότητας του πολίτη. Έχουν όμως τη διάθεση;
Γιατί βλέπουμε ότι από την αντιπολίτευση ασκείται μια κριτική για τη κριτική, για τη πόλωση εν όψει εκλογών και για τις εντυπώσεις. Και αν έχουμε πέσει έξω,ας μας το αποδείξει η αντιπολίτευση, όλα τα κόμματά της. Για τη κυβέρνηση τα έχουμε πεί. Καλά ξεκίνησε, τώρα η συνέχεια είναι άσχημη. Πολλά θα μπορούσαν να είχαν γίνει και για το έλλειμα και για διαρθρωτικές αλλαγές,αλλά το μόνο που τρέχει είναι η επιβολή πρόσθετων φόρων. Οι αλλαγές τρέχουν με ρυθμούς περίπου χελώνας.
ΥΓ.1: Δεν είμαι προσωπικά τηλεκριτικός,ούτε πολιτικός αναλυτής για να μπορώ να σχολιάσω τη παρουσία του πρωθυπουργού στη διακαναλική συνέντευξη. Δε με ενδιαφέρει το αν ο Γ.Παπανδρέου μίλησε ας πούμε σωστά τα ελληνικά ή αν οι ερωτήσεις των δημοσιογράφων ήταν αιχμηρές. Δε με νοιάζει και πολλούς φαντάζομαι από εσάς το ίδιο.
Τι μας έδειξε ο πρωθυπουργός σήμερα; Θα το συνοψίσω σε 3 ρήματα το πώς εμφανίστηκε.
1) Έθεσε τους πολίτες προ των ευθυνών τους ( για την σκληρή αντιπολίτευση ίσως και έμμεσα να εκβίασε για εκλογές) , 2)Υπεραμύνθηκε των επιλογών του (και της κυβέρνησής του), 3) Κατηγόρησε την ΝΔ και τον Α.Σαμαρά ότι δε βοηθούν στη δύσκολη κατάσταση.
Στο χέρι είναι του κ .Σαμαρά να διαψεύσει το πρωθυπουργό.
ΥΓ.2: Ούτε μια προανακριτική σώζει τη κατάσταση για να απαλλαγεί η πολιτική σκηνή από τα λαμόγια,ούτε μια ...διακαναλική για να πείσει τους πολίτες για τις προθέσεις της κυβέρνησης και την αποτελεσματικότητα των μέτρων που λαμβάνει (υπό το καθεστώς του Μνημονίου πάντα).
Συμπέρασμα από τη συνέντευξη σήμερα; ΤΙΠΟΤΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ.Απλά. Και από τις δηλώσεις του Α.Σαμαρά σήμερα στη Καλαμάτα; ΤΙΠΟΤΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ.Πολύ απλά .
Καληνύχτα σας...
Ο καθένας μπορεί μετά απ΄ αυτό να εξάγει πολλά συμπεράσματα. Σε ένα όμως μπορούμε όλοι μας να συμφωνήσουμε. Ότι μια διακαναλική δε λέει απολύτως τίποτα. Δε μπορεί να αλλάξει μια παγιωμένη άποψη που έχει ο κόσμος. Και αυτή ,ξέχωρα από το τι ψηφίζει ο καθένας από εμάς, λέει: ΄΄μιλήστε ξεκάθαρα εσείς οι πολιτικοί΄΄. Πέστε ,εσείς που βρίσκεστε στη κυβέρνηση,την αλήθεια, και μετά από εκλογές, αλλά και πρίν από αυτές, μην ΕΚΤΙΘΕΣΤΕ .
Τώρα όλοι κατηγορούν το Παπανδρέου ότι δεν είπε όλη την αλήθεια για τη ζοφερή κατάσταση που επικρατούσε στην οικονομία, προεκλογικά. Ουσιαστικά λένε: ΄΄ Παπανδρέου μας κορόιδεψες΄΄.Για τον Α.Σαμαρά θα πούν πολλοί (πλήν αυτών που βλέπουν με μπλέ γυαλιά): Ας
καθαρίσει το κόμμα του από μερικά ανάξια για τη ΝΔ στελέχη, ας απαλλαγεί η ΝΔ από τα ...σύνδρομα της κυβέρνησης Καραμανλή και μετά ναί ας αξιώσει να γίνει ο επόμενος κυβερνήτης της χώρας. Έτσι είναι τα πράγματα.Ουσιαστικά κάπως έτσι σκέφτεται ο μέσος έλληνας,έχοντας μοναδικό άγχος το τι θα γίνει με τη τσέπη του που αδειάζει επικίνδυνα. Απολύεται από δουλειές, χάνει το εισόδημά του, του κόβουν και ποσοστό από την έτσι και αλλιώς ,σε πολλές περιπτώσεις, πενιχρή σύνταξή του και μετά για τι ακριβώς να συζητήσουμε...
Η κατάσταση είναι ΤΡΑΓΙΚΗ από κάθε άποψη και καλά θα κάνει η κυβέρνηση να σκεφτεί και λίγο τους μικρομεσσαίους και σύσσωμη η αντιπολίτευση να κάνει επιτέλους μια φορά αντιπολίτευση με προτάσεις συ-γκε-κρι-μέ-νες.
Ο Γ.Καρατζαφέρης, έχει τονίσει σε ανύποπτο χρόνο ότι είναι ανάγκη άμεση η συγκρότηση κυβέρνησης με οικουμενικό χαρακτήρα. Δε ξέρω προσωπικά άν πράγματι το πιστεύει τόσο πολύ. Πάντως φαίνεται μια πολύ καλή ευκαιρία για να γεφυρωθούν χάσματα που δε θα έπρεπε να υπάρχουν αν όντως ο πολιτικός κόσμος έχει διάθεση να λυθούν τα σοβαρά προβλήματα της καθημερινότητας του πολίτη. Έχουν όμως τη διάθεση;
Γιατί βλέπουμε ότι από την αντιπολίτευση ασκείται μια κριτική για τη κριτική, για τη πόλωση εν όψει εκλογών και για τις εντυπώσεις. Και αν έχουμε πέσει έξω,ας μας το αποδείξει η αντιπολίτευση, όλα τα κόμματά της. Για τη κυβέρνηση τα έχουμε πεί. Καλά ξεκίνησε, τώρα η συνέχεια είναι άσχημη. Πολλά θα μπορούσαν να είχαν γίνει και για το έλλειμα και για διαρθρωτικές αλλαγές,αλλά το μόνο που τρέχει είναι η επιβολή πρόσθετων φόρων. Οι αλλαγές τρέχουν με ρυθμούς περίπου χελώνας.
ΥΓ.1: Δεν είμαι προσωπικά τηλεκριτικός,ούτε πολιτικός αναλυτής για να μπορώ να σχολιάσω τη παρουσία του πρωθυπουργού στη διακαναλική συνέντευξη. Δε με ενδιαφέρει το αν ο Γ.Παπανδρέου μίλησε ας πούμε σωστά τα ελληνικά ή αν οι ερωτήσεις των δημοσιογράφων ήταν αιχμηρές. Δε με νοιάζει και πολλούς φαντάζομαι από εσάς το ίδιο.
Τι μας έδειξε ο πρωθυπουργός σήμερα; Θα το συνοψίσω σε 3 ρήματα το πώς εμφανίστηκε.
1) Έθεσε τους πολίτες προ των ευθυνών τους ( για την σκληρή αντιπολίτευση ίσως και έμμεσα να εκβίασε για εκλογές) , 2)Υπεραμύνθηκε των επιλογών του (και της κυβέρνησής του), 3) Κατηγόρησε την ΝΔ και τον Α.Σαμαρά ότι δε βοηθούν στη δύσκολη κατάσταση.
Στο χέρι είναι του κ .Σαμαρά να διαψεύσει το πρωθυπουργό.
ΥΓ.2: Ούτε μια προανακριτική σώζει τη κατάσταση για να απαλλαγεί η πολιτική σκηνή από τα λαμόγια,ούτε μια ...διακαναλική για να πείσει τους πολίτες για τις προθέσεις της κυβέρνησης και την αποτελεσματικότητα των μέτρων που λαμβάνει (υπό το καθεστώς του Μνημονίου πάντα).
Συμπέρασμα από τη συνέντευξη σήμερα; ΤΙΠΟΤΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ.Απλά. Και από τις δηλώσεις του Α.Σαμαρά σήμερα στη Καλαμάτα; ΤΙΠΟΤΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ.Πολύ απλά .
Καληνύχτα σας...
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.