Τρίτη 26 Οκτωβρίου 2010

Στη διακαναλική ...

Ο πρωθυπουργός ζήτησε ουσιαστικά από τον ελληνικό λαό να στηρίξει τη κυβέρνηση και να επιδοκιμάσει το έργο της  για να έχουμε αποτέλεσμα όπως πιστεύει.

Έθεσε ουσιαστικά και το δίλημμα : ΄΄ Ή με στηρίζετε ή πάω σε εκλογές΄΄.
Ακολουθούν αποσπάσματα από τη συνέντευξη που έδωσε στους δημοσιογράφους-εκπροσώπους των τηλεοπτικών καναλιών:
'' Θα πρέπει να συναθροίσουμε τα αποτελέσματα των εκλογών και όλες τις εξελίξεις στη χώρα και αν δούμε ότι βρισκόμαστε μπροστά σε αδιέξοδο,τότε ο λόγος ανήκει στο λαό΄΄ δήλωσε ο πρωθυπουργός  και παράλληλα ξεκαθάρισε ότι στόχος του είναι να προοδεύσει ο τόπος και όχι να οδηγηθούμε σε εθνικές εκλογές.
Και συνέχισε επισημαίνοντας τον κίνδυνο : ΄΄ βρισκόμαστε σε έκτακτη κατάσταση ανάγκης,ο συναγερμός δεν έχει λήξει΄΄. Μίλησε για απόλυτη ανάγκη να συνεχιστεί η πορεία που έβγαλε τη χώρα από το χείλος της χρεοκοπίας.Σε διαφορετική περίπτωση,όπως τόνισε,δεν θα πάνε μόνο χαμένες οι θυσίες του ελληνικού λαού,αλλά θα βρεθούμε σε ακόμη χειρότερη μοίρα.

Επίσης ο Γ.Παπανδρέου δε παρέλειψε να στηλιτεύσει την στάση της αξιωματικής αντιπολίτευσης,δηλώνοντας  ότι όποιος νομίζει ότι αδυνατίζοντας την κυβέρνηση θα έχουμε καλύτερα αποτελέσματα κάνει λάθος,καθώς μια αδυνατισμένη κυβέρνηση θα έχει μεγαλύτερες δυσκολίες.

Δε θα ληφθούν νέα μέτρα

 Κατηγορηματικός εμφανίστηκε ο πρωθυπουργός ως προς το ότι δεν πρόκειται να ληφθούν νέα μέτρα που θα θίγουν τους μισθούς και τις συντάξεις,αλλά ότι θα πρέπει να πληρώσουν οι έχοντες αυτό που τους αναλογεί. Το 2011 το θεώρησε έτος θεσμικών αλλαγών και το 2013 έτος εξόδου από το Μνημόνιο, υποστηρίζοντας πως η κυβέρνηση εισακούγεται  από τη διεθνή κοινότητα το τελευταίο διάστημα.

΄΄Είμαστε ανεξάρτητοι,το έχουμε στο DNA μας΄΄

΄΄Είναι στο DNA του ΠΑΣΟΚ,της οικογενείας μου και το δικό μου προσωπικά ,ο αγώνας μου για την ανεξαρτησία της χώρας.Εμείς και όχι η τρόικα παίρνουμε τις αποφάσεις΄΄ δήλωσε χαρακτηριστικά ο πρωθυπουργός.
Εκεί που ξεκαθάρισε τη κατάσταση  είναι στο θέμα της αύξησης των φόρων. Ο κ.Παπανδρέου τόνισε ότι η κυβέρνηση θα προχωρούσε στη μείωση των φόρων ,εφόσον υπήρχαν οι εγγυήσεις ότι όλοι οι φορολογούμενοι θα πλήρωναν συνεπώς τους φόρους. ΄΄ Κάποια στιγμή θα πρέπει να καταλάβουμε ότι ο φόρος δεν είναι τιμωρία,αλλά ανάγκη για να λειτουργήσει η παιδεία , η υγεία, το κράτος΄΄, επισημαίνοντας ότι είναι ανάγκη όλοι οι πολίτες να αποκτήσουν φορολογική συνείδηση΄΄.

Πηγή: protothema.gr
Πηγή φωτό : filiatranews.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.