Το ΠΑΜΕ καλεί τα Εργατικά Κέντρα, τις Ομοσπονδίες, τα Συνδικάτα, τους εργαζόμενους να στηρίξουν και να πάρουν μαζικά μέρος στο συλλαλητήριο, ανταποκρινόμενοι στο κάλεσμα της Πανελλαδικής Επιτροπής των Μπλόκων την Τρίτη 14 Φλεβάρη στις 1.30 το μεσημέρι στην πλατεία Βάθης.
Όλοι μαζί, εργάτες, αυτοαπασχολούμενοι να ενώσουμε τις δυνάμεις μας με τη μικρομεσαία αγροτιά που στα μπλόκα του αγώνα αγωνίζεται απέναντι στον κοινό αντίπαλο, τα μονοπώλια που εκμεταλλεύονται το μόχθο μας απέναντι στην ΚΑΠ της ΕΕ.
ΌΛΟΙ ΣΤΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ 14 ΦΛΕΒΑΡΗ 1.30 μ.μ. Πλατεία Βάθης.
http://www.ertopen.com/news/ellada/item/42193-pame-oloi-sto-syllalhthrio-14-flebarh-1-30-m-m-plateia-bathhs
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.