Ξεκίνησε στις 17.00 η πορεία για την 43η επέτειο από την εξέγερση του Πολυτεχνείου.
Η πορεία με αφετηρία το Πολυτεχνείο κατευθύνθηκε μέσω της Σταδίου όπου ενώθηκε με άλλους διαδηλωτές που βρίσκονταν στην πλατεία Κλαυθμώνος, αφού πρώτα παρέμεινε στην Σταδίου για περίπου δύο ώρες. Στη συνέχεια όλοι μαζί συγκρότησαν πορεία η οποία κατευθύνεται προς την πρεσβεία των ΗΠΑ, αφού πρώτα περάσει από την πλατεία Συντάγματος και την ελληνική Βουλή.
Η κεφαλή της πορείας έφτασε στην αμερικανική πρεσβεία λίγο μετά τις 18.30, ωστόσο, η αστυνομία ανακοίνωσε λίγο αργότερα ότι ξεκίνησαν επεισόδια στους δρόμους γύρω από το Πολυτεχνείο.
Οι διαδηλωτές κρατώντας πανό φωνάζουν συνθήματα κατά των Αμερικανών καθώς και «Ψωμί, Παιδεία, Ελευθερία».
Στην πορεία συμμετέχει και ένα μπλοκ Κούρδων με σύνθημα εναντίον της «Χούντας Ερντογάν».





Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.