Το χρυσό μετάλλιο με 4.85μ (νέο ρεκόρ αγώνων) κατέκτησε η Κατερίνα Στεφανίδη στο επί κοντώ κατά την 3η ημέρα του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος στίβου ανδρών - γυναικών στο Βερολίνο, όπου υπερασπίστηκε με επιτυχία τον τίτλο της από το 2016 στο Άμστερνταμ.
Οελληνικός θρίαμβος δεν σταματά εδώ, αφού δεύτερη ήταν η Νικόλ Κυριακοπούλου με 4.80, η οποία κατέκτησε το δεύτερο μετάλλιό της στη διοργάνωση, μετά το χάλκινο το 2012 στο Ελσίνκι.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.