Σάββατο 2 Δεκεμβρίου 2017

Ακόρεστη η δίψα των Ελλήνων εφοπλιστών για νέα πλοία


Οι Έλληνες εφοπλιστές φαίνεται να είναι αποφασισμένοι να κρατήσουν την Ελλάδα στην κορυφή της παγκόσμιας ναυτιλίας, καθώς... συνεχίζουν να αυξάνουν τις δαπάνες τους για παραπάνω τονάζ.

Κατά την τελευταία δεκαετία, οι Έλληνες ιδιοκτήτες επένδυσαν πάνω από 100 δισεκατομμύρια δολάρια σε νέα πλοία. Περίπου 60 ελληνικές εταιρείες εξακολουθούν να διαθέτουν πλοία υπό παραγγελία αξίας άνω των 15 δισεκατομμυρίων δολαρίων, αποκαλύπτουν τα στοιχεία της συμβουλευτικής εταιρείας Newsfront Greek Shipping Intelligence.




Περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2017/12/blog-post_479.html

Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.