Το νεότευκτο και... κατακόκκινο «Aegean Unity» έγινε το πρώτο δεξαμενόπλοιο που διέσχισε τη διευρυμένη διώρυγα του Παναμά και άνοιξε νέους δρόμους στη μεταφορά πετρελαίου
Εκτός από τις μεγάλες επιτυχίες με τον Ολυμπιακό στα παρκέ, οι αδερφοί Αγγελόπουλοι παίρνουν «τρόπαια» -και μάλιστα παγκόσμια- και στις θάλασσες! Το πρώτο δεξαμενόπλοιο που διέσχισε τη διευρυμένη διώρυγα του Παναμά είναι ελληνικό και ανήκει στους ερυθρόλευκους ηγέτες. Πρόκειται για το υπό ελληνική σημαία, νεότευκτο και …κατακκόκινο «Aegean Unity» της Arcadia Shipmanagement.
Το πέρασμα έγινε στις 18 Αυγούστου μέσα από τις νεοκασκευασθείσες λεκάνες (NEOPANAMAX LOCKS) πλάτους 49 μέτρων και βάθους 15 μέτρων. Οι αρχές της διώρυγας απένειμαν τιμητική πλακέτα στον Έλληνα πλοίαρχο.
Με το ταξίδι του αυτό ανοίγει νέους εμπορικούς δρόμους για τη μεταφορά πετρελαίου. Πριν τα έργα διαπλάτυνσης, πλοία τύπου suezmax δεν μπορούσαν να διασχίσουν τη διώρυγα. Το «Aegean Unity» μπορεί να μεταφέρει έως ένα εκατομμύριο βαρέλια πετρελαίου.
Το πλοίο κατασκευάστηκε στα κορεατικά ναυπηγεία HHI στο Uslan και παραδόθηκε στις 5 Ιουλίου 2016. Είναι ένα από τα έξι δεξαμενόπλοια που περιλαμβάνει το ναυπηγικό πρόγραμμα της Arcadia Shipmanagement. Έχουν παραδοθεί ήδη τα δύο πρώτα. πηγή: http://www.rednews.gr/pagkosmia-protia-gia-karavi-ton-angelopoulon-pics/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.