Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2019

Στηρίζει την απόφαση της ΚΑΕ ο κόσμος της ομάδας – Στο ΣΕΦ οπαδοί του Ολυμπιακού

ΟΣΦΠ
Οι ιθύνοντες του Ολυμπιακού αποφάσισαν να μην βγει η ομάδα από τα αποδυτήρια του ΟΑΚΑ για το δεύτερο ημίχρονο του ημιτελικού του Κυπέλλου, διαμαρτυρόμενοι για τις αποφάσεις της διαιτησίας.
Κίνηση που «αγκάλιασε» ο κόσμος των ερυθρόλευκων.
Οι οπαδοί των Πειραιωτών θα συγκεντρωθούν στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας, όπου οδεύει η αποστολή, για να υποδεχτούν τον Ντέιβιντ Μπλατ και τους παίκτες του, δείχνοντας έτσι έμπρακτα την στήριξή τους στο δρόμο που αποφάσισαν να χαράξουν.



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.