
Δεν θα ολοκληρωθεί τελικά ο ημιτελικός του Κυπέλλου στο ΟΑΚΑ ανάμεσα σε Παναθηναϊκό ΟΠΑΠ και Ολυμπιακό.
Πιο συγκεκριμένα, οι «ερυθρόλευκοι» έχουν πολύ έντονα παράπονα από τη διαιτησία των Αναστόπουλου, Παναγιώτου και Μάνου στο πρώτο ημίχρονο κόντρα στους «πράσινους» και έτσι πήραν την απόφαση να μην κατέβει η ομάδα να αγωνιστεί στο δεύτερο!
Πιο συγκεκριμένα, οι «ερυθρόλευκοι» έχουν πολύ έντονα παράπονα από τη διαιτησία των Αναστόπουλου, Παναγιώτου και Μάνου στο πρώτο ημίχρονο κόντρα στους «πράσινους» και έτσι πήραν την απόφαση να μην κατέβει η ομάδα να αγωνιστεί στο δεύτερο!
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.