Στη συνέχεια ο σπουδαίος Έλληνας ποδηλάτης ανέβηκε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου στο Όμνιουμ.
Το εξαιρετικό διήμερο δεν ολοκληρώθηκε με μετάλλιο, αλλά με μία ακόμα εξαιρετική θέση. Τα αδέρφια Βολικάκη κατέλαβαν την πέμπτη θέση στο Μάντισον. Το σημαντικότερο όμως είναι οι πολύτιμοι βαθμοί οι οποίοι προστέθηκαν στην παγκόσμια κατάταξη και των δύο.
Αργότερα, ο Χρήστος Βολικάκης μέσα από τον επίσημο λογαριασμό του ευχαρίστησε τους χορηγούς που στηρίζουν τη βοήθεια τους: "Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους χορηγούς μας και στους ανθρώπους που μας στηρίζουν χωρίς αυτούς δεν θα μπορούσαμε να φιγουράρουμε αυτή τη στιγμή στις πρώτες θέσεις της παγκόσμιας κατάταξης!".
Δείτε το σχετικό ποστ
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.