Από νωρίς ο κόσμος είχε αρχίσει να μαζεύεται έξω από το "Γ. Καραϊσκάκης" όπου και είχε δοθεί το σχετικό ραντεβού.
Φυσικά, όσο περνούσε η ώρα ο κόσμος αυξανόταν και όταν πια εμφανίστηκε η αποστολή όλοι γνώρισαν την αποθέωση.
Η αποστολή έφτασε από του Ρέντη με το πούλμαν της ποδοσφαιρικής ομάδας και έγινα αποδεκτή με καπνογόνα.
Η συνέχεια βρήκε τους πολίστες του Ολυμπιακού να μπαίνουν μέσα στην εγκατάσταση του γηπέδου.
Δείτε video απο τη ζωντανή μετάδοση που έκανε στο Facebook ο Ερασιτέχνης Ολυμπιακός.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.