
Ούτε η τρίτη παρουσία της σε τελικό Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος αποδείχθηκε γούρικη για την εθνική υδατοσφαίρισης γυναικών.
Το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα ηττήθηκε 6-4 από την Ολλανδία και θα επιστρέψει από τη Βαρκελώνη με το ασημένιο μετάλλιο, όπως είχε συμβεί και το 2010 και το 2012.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.