Το μεσημέρι της Δευτέρας, η ομάδα Βόλεϊ Γυναικών του Ολυμπιακού ανακοίνωσε την έναρξη της συνεργασίας της με την Ζένια Τσίμα.
Οι νταμπλούχες Ελλάδας έχουν ήδη ξεκινήσει τον σχεδιασμό ενόψει της νέας σεζόν προκειμένου να παραμείνουν στην κορυφή και παράλληλα να πραγματοποιήσουν μία καλή πορεία στην Ευρώπη.
Μετά τις ανανεώσεις ήρθαν και οι προσθήκες καθώς το μεσημέρι της Δευτέρας ανακοινώθηκε η απόκτηση της Ζένια Τσίμα.
Αναλυτικά η ανακοίνωση
Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Σ.Φ.Π. ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας του με τη Ζένια Τσίμα. Η έμπειρη ακραία βρέθηκε την Δευτέρα (16/5) στα γραφεία του συλλόγου μας στην Πλατεία Αλεξάνδρας και υπέγραψε το νέο της συμβόλαιο.
Στις πρώτες της δηλώσεις στο osfp.gr ως βολεϊμπολίστρια του Ολυμπιακού, η Ζένια Τσίμα τόνισε τα εξής: «Πρώτα από όλα θέλω να ευχαριστήσω τη διοίκηση του Ολυμπιακού για την πρόταση που μου έκανε, την οποία δεν μπορούσα αν αρνηθώ. Ήταν μια πρόταση η οποία με τιμά ως αθλήτρια και ως άτομο. Από κει και πέρα έρχομαι για να βοηθήσω την ομάδα στους στόχους της και εύχομαι να έχουμε καλή σεζόν».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.