Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2016

Στον Ολυμπιακό το ντέρμπι, διαμαρτυρίες από πλευράς ΠΑΟΚ

Ολυμπιακό
Σε ένα ματς πραγματικό ντέρμπι ο Ολυμπιακός νίκησε με 3-1 σετ τον ΠΑΟΚ στην πρώτη μεγάλη μάχη της φετινής Volleyleague και διατηρήθηκε μόνος πρώτος στην κορυφή της βαθμολογίας. 
Τα σετ: 19-25, 32-30, 25-20, 25-19


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.