Μετά το Λιγκ Καπ ο Ολυμπιακός φτάνει στην κατάκτηση και του κύπελλου Ελλάδος στο βόλεϊ επικρατώντας με 3-1 σετ της Κηφισιάς στον τελικό του φάιναλ φορ που έγινε στο Αλεξάνδρειο.
Το Κύπελλο Ελλάδας στο βόλεϊ ανδρών για 16η φορά στην ιστορία του κατέκτησε ο πολυνίκης Ολυμπιακός, καθώς στον τελικό του φάιναλ-4 στο Αλεξάνδρειο Μέλαθρο της Θεσσαλονίκης, νίκησε 3-1 την Κηφισιά.
Τα σετ: 25-13, 19-25, 25-22, 29-27
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.