Τετάρτη 3 Αυγούστου 2016

«Μπήκαν» στον Άρη Ίλιτς και Ανάκογλου

Πήγαν στο Καρπενήσι και ενσωματώθηκαν με την υπόλοιπη αποστολή οι νεοαποκτηθέντες Ίλιτς και Ανάκογλου

«Μπήκαν» στον Άρη Ίλιτς και Ανάκογλου

Με νέα πρόσωπα θα συνεχιστεί η προετοιμασία του Άρη στο Καρπενήσι. 

Οι νεοαποκτηθέντες, Μπράνα Ίλιτς και Δημήτρης Ανάκογλου πήγαν στην πρωτεύουσα της Ευρυτανίας, όπου από την Πέμπτη θα ενταχθούν κανονικά στις προπονήσεις και θα τεθούν στα πλάνα του Νίκου Αναστόπουλου. 
inner

inner


πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/podosfairo/mpikan-ston-ari-ilits-kai-anakoglou/3189869

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.