Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2011

Καλή χρονιά σε όλους σας με υγεία,χαμόγελο και πίστη !

Στέλνω εκ μέρους όλων των συντακτών του blog αυτού τις θερμότερες ευχές από καρδιάς προς όλους σας για υγεία και κουράγιο.
Το 2012 ευχόμαστε να έχει περισσότερες ευχάριστες ειδήσεις, λιγότερη πίκρα και στεναχώρια και περισσότερη περίσκεψη για όλους εμάς, ειδικότερα δε για τους κατέχοντες αξιώματα στην χώρα αυτή και όχι μόνο.
Να θυμόμαστε πάντα ότι με τον έναν ή με τον άλλο τρόπο αυτή η οικονομική λαίλαπα θα ξεπεραστεί.
Πιο σημαντικό από όλα είναι να μην υπάρχει κρίση στην ψυχή μας, να μην σταματήσουμε ποτέ μας να ελπίζουμε για κάτι, οτιδήποτε επιθυμεί ο καθένας μας. Αν σταματήσουμε και αυτό ,τότε θα ναι σαν να μην ζούμε.
Όσο για τον κλάδο μας ευχόμαστε να έχει δουλειά όσο περισσότερος κόσμος γίνεται. Αυτό νομίζω είναι που ενδιαφέρει τώρα.
Υγεία να έχουμε να παλεύουμε και είναι δεδομένο ότι όλα στην ζωή έχουν τα πάνω και τα κάτω τους.
Καλή χρονιά! Τα λέμε το 2012!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.