Μεγάλη χαρά σκόρπισε σε όλους μας η νέα επιτυχία της ομάδας μπάσκετ που έδωσε και ένα μήνυμα σε όλους μας. Ότι ακόμη και τα ακοτόρθωτα γίνονται. Άλλωστε, ο αθλητισμός για αυτό είναι, για να δίνει θετικά μηνύματα. Και η τεράστια επιτυχία των "ερυθρόλευκων" έδωσε πολλά. Το σημαντικότερο είναι ότι απέδειξαν ότι κάποιες φορές, μπορείς να ορίσεις εσύ την τύχη σου, ακόμη και όταν όλα δείχνουν προδιαγεγραμμένα.
Το μόνο που χρειάζεται είναι πίστη στον εαυτό σου αλλά και όσες φορές πέσεις να σηκωθείς αμέσως πάνω και να νοιώθεις πιο δυνατός.
Έτσι θα πρέπει να εισπράξουν οι Έλληνες την τεράστια επιτυχία του Ολυμπιακού και να μην το βάλουν κάτω παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε πλέον όλοι μας.
Υ.Γ.1. Ένα υστερόγραφο έχω αλλά... καυτό. Να ξέρετε ότι δεν έχει κλείσει ακόμη 100% ο Ζαντίμ. Δεν λέω ότι δεν θα έρθει σίγουρα, αλλά φέρεται να υπάρχει ένα ακόμη όνομα που παίζει για την ομάδα μας!
Red ΄΄Killer΄΄
Το μόνο που χρειάζεται είναι πίστη στον εαυτό σου αλλά και όσες φορές πέσεις να σηκωθείς αμέσως πάνω και να νοιώθεις πιο δυνατός.
Έτσι θα πρέπει να εισπράξουν οι Έλληνες την τεράστια επιτυχία του Ολυμπιακού και να μην το βάλουν κάτω παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε πλέον όλοι μας.
Υ.Γ.1. Ένα υστερόγραφο έχω αλλά... καυτό. Να ξέρετε ότι δεν έχει κλείσει ακόμη 100% ο Ζαντίμ. Δεν λέω ότι δεν θα έρθει σίγουρα, αλλά φέρεται να υπάρχει ένα ακόμη όνομα που παίζει για την ομάδα μας!
Red ΄΄Killer΄΄

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.