Εμείς οι Ολυμπιακοί έχουμε αποδείξει ότι γνωρίζουμε να τιμάμε έναν μεγάλο παίκτη, όταν έρχεται στην ομάδα μας και αυτό το νιώθει από το πρώτο δευτερόλεπτο που πατάει το πόδι του στην χώρα μας. Έτσι αναμένεται να κάνουμε και με τον παικταρά που προσπαθεί να αποκτήσει η ομάδα μας, σύμφωνα με πληροφορίες μου. Όνομα ακόμη δεν μπορώ να γράψω αλλά να είστε σίγουροι ότι αν έρθει, θα πέσουν ακόμη και τα τσιμέντα. Πάντως, το θετικό είναι ότι μετά και την κλήρωση του Γιουρόπα Λιγκ, ο πρόεδρος μας, Βαγγέλης Μαρινάκης, φέρεται να έχει πάρει ζεστά το μεταγραφικό κομμάτι, καθώς όνειρο του είναι μια καλή πορεία στην Ευρώπη. Βέβαια, επειδή ο παίκτης που προσπαθούμε να αποκτήσουμε είναι κάτι το εξαιρετικό, ακόμη και αν δεν έρθει, εμείς θα είμαστε ευχαριστημένοι καθώς έγινε η μεγάλη προσπάθεια.
Υ.Γ.1. Είμαι σίγουρος ότι ο νέος χρόνος που θα έρθει, θα φέρει ακόμη μεγαλύτερες επιτυχίες στην ομάδα μας.
Υ.Γ.2. Ακόμη και ο Μπουμσόνγκ δήλωσε ότι θέλει να φύγει από τους άλλους και να γυρίσει στην Γαλλία, την ώρα που ο Τζιμπούρ, ένας από τους κορυφαίους παίκτες στην Ελλάδα, τόνιζε ότι στον ΘΡΥΛΟ έχει βρει την υγειά του. Για να δείτε την διαφορά μας με τους απέναντι.
΄΄RED KILLER΄΄

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.