Μπορεί να αλλάξει η προσυμφωνημένη ημερομηνία διεξαγωγής εκλογών στις 19 Φεβρουαρίου, σε συνάρτηση με την πορεία των συνομιλιών μεταξύ κυβέρνησης και ομολογιούχων για την περικοπή του χρέους (PSI), δήλωσε ο εκπρόσωπος της ΝΔ, Γιάννης Μιχελάκης, διευκρινίζοντας ωστόσο...
ότι «κανείς δεν μιλάει για μετά το Πάσχα». Σύμφωνα με τις δηλώσεις του κ. Μιχελάκη στο Bήμα fm, η ΝΔ αποδέχεται πλέον ανοικτά ενδεχόμενη παράταση του βίου της κυβέρνησης Παπαδήμου, προκειμένου να ολοκληρωθούν οι διαπραγματεύσεις για το PSI, αλλά βάζει «φρένο» στα σενάρια διενέργειας εκλογών μετά το Πάσχα.
«Η όποια αλλαγή της προκαθορισμένης ημερομηνίας της 19ης Φεβρουαρίου εξαρτάται από το PSI και ασφαλώς κανείς δεν μιλάει για μετά το Πάσχα» είπε.
Από την άλλη πλευρά, το ΠΑΣΟΚ δεν αποκλείει τη διεξαγωγή των εκλογών ακόμα και μετά τη 15η Απριλίου (Κυριακή του Πάσχα). «Δεν έχουμε καμία αντίρρηση ακόμα και αν οι εκλογές γίνουν μετά το Πάσχα», είπε ο εκπρόσωπος του κόμματος Πάνος Μπεγλίτης..
Περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.com/2011/12/blog-post_7930.html
ότι «κανείς δεν μιλάει για μετά το Πάσχα». Σύμφωνα με τις δηλώσεις του κ. Μιχελάκη στο Bήμα fm, η ΝΔ αποδέχεται πλέον ανοικτά ενδεχόμενη παράταση του βίου της κυβέρνησης Παπαδήμου, προκειμένου να ολοκληρωθούν οι διαπραγματεύσεις για το PSI, αλλά βάζει «φρένο» στα σενάρια διενέργειας εκλογών μετά το Πάσχα.
«Η όποια αλλαγή της προκαθορισμένης ημερομηνίας της 19ης Φεβρουαρίου εξαρτάται από το PSI και ασφαλώς κανείς δεν μιλάει για μετά το Πάσχα» είπε.
Από την άλλη πλευρά, το ΠΑΣΟΚ δεν αποκλείει τη διεξαγωγή των εκλογών ακόμα και μετά τη 15η Απριλίου (Κυριακή του Πάσχα). «Δεν έχουμε καμία αντίρρηση ακόμα και αν οι εκλογές γίνουν μετά το Πάσχα», είπε ο εκπρόσωπος του κόμματος Πάνος Μπεγλίτης..
Περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.com/2011/12/blog-post_7930.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.