Την προσωποκράτηση για χρέη προς το Δημόσιο, παρά την απόφαση περί αντισυνταγματικότητας του Ανωτάτου Ειδικού Δικαστηρίου, επαναφέρει η Κυβέρνηση.Και μάλιστα για ποσό από 5.000 ευρώ,
γεγονός που δημιουργεί την αίσθηση ότι αυτό γίνεται ενόψει των εκτάκτων εισφορών που θα «βομβαρδίσουν» τους πάντες στα τέλη του Αυγούστου.Αυτό προβλέπεται σε ερμηνευτική εγκύκλιο του υπουργείου Οικονομικών σε ότι αφορά τα μέτρα του πρόσφατου φορολογικού νόμου με τις ποινές για φοροδιαφυγή και ληξιπρόθεσμες οφειλές προς το δημόσιο.
Στην εγκύκλιο επισημαίνεται ότι οι ληξιπρόθεσμες οφειλές άνω των 5.000 ευρώ θεωρούνται διαρκές ποινικό αδίκημα που διώκεται με την διαδικασία του αυτοφώρου. Διευκρινίζεται ότι οι ληξιπρόθεσμες οφειλές έως 31-03-2011 (όποτε και δημοσιεύτηκε ο νόμος) θεωρούνται ως στιγμιαίο ποινικό αδίκημα που θα παραγραφεί το 2016 μετά την πάροδο 5ετίας.
Περισσότερα στα www.briefingnews.gr, tro-ma-ktiko.blogspot.com
Σάββατο 16 Ιουλίου 2011
Στην φυλακή για ληξιπρόθεσμες οφειλές από 5.000 ευρώ και πάνω
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.