Θα συνεχίσουμε αταλάντευτα την προσπάθεια που ξεκινήσαμε για τη σωτηρία της χώρας, τόνισε σήμερα από την Κω, στη διάρκεια σύσκεψης με τους εκπροσώπους της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και των παραγωγικών φορέων, ο πρωθυπουργός Γιώργος Α. Παπανδρέου.
«Θα συνεχίσουμε αυτή τη μάχη παντού - μια μάχη αξιοπρέπειας και περηφάνειας», τόνισε επίσης ο κ. Παπανδρέου, επισημαίνοντας ότι «εμείς οι ίδιοι πρέπει να βάλουμε τάξη στα του οίκου μας».
«Οι στιγμές που ζούμε είναι ιστορικές για το μέλλον της Ευρώπης και πρέπει όλοι να αναλογιστούμε το βάρος των αποφάσεων, επεσήμανε ο πρωθυπουργός, ο οποίος κάλεσε όλους να κλείσουν τα αυτιά τους στις σειρήνες της καταστροφολογίας. Η μάχη είναι δύσκολη, αλλά ξέρουμε που πηγαίνουμε και η προσπάθειά μας οδηγεί στην έξοδο από την κρίση», υπογράμμισε ο κ. Παπανδρέου ,ο οποίος, στη συνέχεια, εξέφρασε την ιδιαίτερη ικανοποίησή του για την τουριστική ανάπτυξη που παρατηρείται στην Κω και την ευρύτερη περιοχή της Δωδεκανήσου.
Διαβάστε περισσότερα στο www.iefimerida.gr / Πολιτική
Σάββατο 16 Ιουλίου 2011
Συνεχίζουμε την προσπάθεια για τη σωτηρία της χώρας, δήλωσε από την Κω ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.