Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2011

΄Πράσινο΄΄ για την 6η δόση, με την Τρόικα να διαμηνύει ότι ίσως χρειαστούν και νέα μέτρα

Ευχάριστα είναι κατ΄ αρχάς τα νέα όσον αφορά στην έκθεση της αξιολόγισης της Τρόικας που είδε το φώς της δημοσιότητας σήμερα, καθώς όπως όλα δείχνουν η 6η δόση θα δωθεί στην Ελλάδα εκτός απροόπτου στις αρχές Νοεμβρίου. Στην έκθεση αυτή γίνεται αναφορά σε μια σειρά μέτρων που είναι απαραίτητο να παρθούν από την κυβέρνηση προκειμένου η οικονομία της χώρας «να επανέλθει στη σωστή πορεία» όπως σημειώνεται, ωστόσο θα πρέπει επίσης να τονιστεί ότι η επίτευξη των στόχων εξαρτάται από την αυστηρή εφαρμογή του Μεσοπρόθεσμου, καθώς και από την πορεία έκβασης των ιδιωτικοποιήσεων.

Στην έκθεση υπογραμμίζονται τέσσερα κύρια σημεία: - Το 2012 το έλλειμμα θα είναι 14,9 δισ. ευρώ μόνο υπό την προϋπόθεση να εφαρμοστούν όλα τα πρόσθετα μέτρα που ανακοινώθηκαν από την κυβέρνηση. -Είναι πιθανή η ανάγκη της λήψης πρόσθετων μέτρων την διετία 2013-14, ώστε να επιτευχθούν οι στόχοι του προγράμματος. - Η ύφεση δημιουργεί απόκλιση από το φετινό στόχο για το έλλειμμα. Σε αυτό συντείνει και η σχετική καθυστέρηση στην υλοποίηση κάποιων μέτρων που είχαν συμφωνηθεί μεταξύ κυβέρνησης και Τρόικας. - Η αισθητή μείωση των εσόδων που αναμένονταν το 2011, είναι απόρροια των καθυστερήσεων στην προετοιμασία των προς ιδιωτικοποίηση περιουσιακών στοιχείων που συνυπάρχουν από κοινού με την επιδείνωση των συνθηκών της αγοράς.

Τέλος, στην έκθεση της Τρόικα γίνεται αναφορά ότι παραπέμπει στο Eurogroup και το Εκτελεστικό Συμβούλιο του ΔΝΤ για την έγκριση της αξιολόγησης, ώστε να εκταμιευθεί επιτέλους η 6η δόση, ύψους 8 δισ. ευρώ, με τους τροΐκανούς να κάνουν την πρόβλεψη ότι η εκταμίευση θα γίνει, πιθανότατα, στις αρχές Νοεμβρίου.

ΠΗΓΕΣ: www.iefimerida.gr, www.newsport.gr
Φωτό: eklogika.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.