Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου 2012

Πάνω από 21 εκ. ευρώ θα διαθέσει η Κομισιόν για συσσίτια στην Ελλάδα

Περισσότερα από 21 εκ. ευρώ θα διαθέσει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή στην Ελλάδα για την ενίσχυση των συσσιτών που διατίθενται... στους άπορους πολίτες, ενώ σε δήλωσή της ανέφερε, ότι γίνεται προσπάθεια το πρόγραμμα να διατηρηθεί και το 2013.
Συγκεκριμένα,το ποσό ανέρχεται σε 21.651.199 ευρώ, ενώ διευκρινίζεται ότι το πρόγραμμα Επισιτιστικής Βοήθειας (ΠΕΒ) ύψους 500 εκατ. ευρώ ετησίως υπέρ των άπορων πολιτών της ΕΕ, δηλαδή των 18 εκατομμυρίων ανθρώπων που ζουν κάτω από ή στο όριο της φτώχειας και μπορούν, χάρη σε αυτό το πρόγραμμα, να έχουν τουλάχιστον τροφή, διατηρήθηκε μετά κόπων και βασάνων.



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΑ armageddon-news.blogspot.com KAI tro-ma-ktiko.blogspot.com 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.