Ανόρεχτη η Εθνική μας στο Παγκρήτιο, ήρθε ισόπαλη 1-1 στο φιλικό με το Βέλγιο του Μιραλάς, δείχνοντας κακή εικόνα στο μεγαλύτερο μέρος. Το γκολ της "γαλανόλευκης" ο Σαλπιγγίδης.Περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/article/89570/madinada-aggareias-vinteo
Φωτό από: parapolitika.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.