Πέμπτη 1 Μαρτίου 2012

Μέτρια η Εθνική στο φιλικό κόντρα στο Βέλγιο (1-1)

Ανόρεχτη η Εθνική μας στο Παγκρήτιο, ήρθε ισόπαλη 1-1 στο φιλικό με το Βέλγιο του Μιραλάς, δείχνοντας κακή εικόνα στο μεγαλύτερο μέρος. Το γκολ της "γαλανόλευκης" ο Σαλπιγγίδης.




Περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/article/89570/madinada-aggareias-vinteo
Φωτό από: parapolitika.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.