Ικανοποιημένος κυρίως από το δεύτερο ημίχρονο του αγώνα του Ολυμπιακού με την Μάλαγα εμφανίστηκε ο Λεονάρντο Ζαρντίμ, ωστόσο η ομάδα του δεν έχει φτάσει στα επίπεδα που επιθυμεί ο ίδιος ακόμα.
«Το επίπεδο δεν είναι ακόμα αυτό που θέλουμε να έχουμε. Στο δεύτερο μέρος βελτιωθήκαμε, είχαμε καλύτερη κυκλοφορία, όμως με τις πολλές αλλαγές που κάναμε προς το τέλος του αγώνα, χάσαμε την οργάνωση και αυτό το επωφελήθηκε η Μάλαγα».
Περισσότερα στο www.sportdog.gr
«Το επίπεδο δεν είναι ακόμα αυτό που θέλουμε να έχουμε. Στο δεύτερο μέρος βελτιωθήκαμε, είχαμε καλύτερη κυκλοφορία, όμως με τις πολλές αλλαγές που κάναμε προς το τέλος του αγώνα, χάσαμε την οργάνωση και αυτό το επωφελήθηκε η Μάλαγα».
Περισσότερα στο www.sportdog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.