Πέμπτη 9 Αυγούστου 2012

Ευχαρίστησαν τους οπαδούς...

Ανακοίνωση μέσω της οποίας ευχαριστεί τους οπαδούς του Παναθηναϊκού για τη χθεσινή τους παρουσία στο ΟΑΚΑ, εξέδωσε η Παναθηναϊκή Συμμαχία...

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Η Παναθηναϊκή Συμμαχία θέλει να ευχαριστήσει τους οπαδούς μας για τον τρόπο με τον οποίο στήριξαν την προσπάθεια (και) στο παιχνίδι με την Μάδεργουελ.

Επίσης, ζητάμε την κατανόηση όσων ταλαιπωρήθηκαν κατά την εγγραφή τους και δεσμευόμαστε ότι στο επόμενο εντός έδρας παιχνίδι του ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΥ οι συνθήκες θα είναι ακόμη καλύτερες και η διαδικασία πιο απλή. Έχουμε τα μάτια και τα αυτιά μας ανοιχτά, αφουγκραζόμαστε τα «θέλω» σας και όλοι μαζί θα συνεχίσουμε τον αγώνα για να φέρουμε και πάλι τη μεγαλύτερη ελληνική ομάδα εκεί που της αξίζει. Οι εγγραφές συνεχίζονται με τους γνωστούς τρόπους, ενώ το επόμενο ραντεβού μας για να έρθουμε πιο κοντά θα είναι την Κυριακή στη Λάρνακα.





ΠΗΓΗ: www.sportdog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.