Ο Ολυμπιακός παρά το εξαιρετικό πρώτο ημίχρονο, ηττήθηκε 3-1 από την Άρσεναλ πληρώνοντας τα λάθη της άμυνας. Μόνος τελευταίος με μηδέν βαθμούς στον όμιλο, το γκολ ο Μήτρογλου.
Την ήττα με 3-1 γνώρισε ο Ολυμπιακός στο Λόνδινο από την Άρσεναλ σε ένα παιχνίδι που θα μπορούσε να πάρει κάτι καλύτερο. Οι Πειραιώτες βρέθηκαν πίσω στο σκορ στο 42' από το γκολ του Ζερβίνιο, ωστόσο με γκολάρα στο 45' ο Μήτρογλου έκανε το 1-1. Στην επανάληψη όμως οι «ερυθρόλευκοι» έκαναν λάθη στην άμυνα και τα πλήρωσαν, με το γρήγορο γκολ του Ποντόλσκι στο 53'. Στην συνέχεια, χωρίς ψυχολογία και χωρίς δυνάμεις, προσπάθησαν για την ισοφάριση, αλλά δεν τα κατάφεραν. Αντίθετα, αυτοί που βρήκαν δίχτυα πάλι ήταν οι γηπεδούχοι με τον Ράμσεϊ στις καθυστερήσεις της αναμέτρησης.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/article/129841/ta-lathi-toy-pathi-toy-binteo
Την ήττα με 3-1 γνώρισε ο Ολυμπιακός στο Λόνδινο από την Άρσεναλ σε ένα παιχνίδι που θα μπορούσε να πάρει κάτι καλύτερο. Οι Πειραιώτες βρέθηκαν πίσω στο σκορ στο 42' από το γκολ του Ζερβίνιο, ωστόσο με γκολάρα στο 45' ο Μήτρογλου έκανε το 1-1. Στην επανάληψη όμως οι «ερυθρόλευκοι» έκαναν λάθη στην άμυνα και τα πλήρωσαν, με το γρήγορο γκολ του Ποντόλσκι στο 53'. Στην συνέχεια, χωρίς ψυχολογία και χωρίς δυνάμεις, προσπάθησαν για την ισοφάριση, αλλά δεν τα κατάφεραν. Αντίθετα, αυτοί που βρήκαν δίχτυα πάλι ήταν οι γηπεδούχοι με τον Ράμσεϊ στις καθυστερήσεις της αναμέτρησης.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/article/129841/ta-lathi-toy-pathi-toy-binteo

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.