Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2012

Πήρε το αθηναϊκό ντέρμπι ο Παναθηναϊκός,1-0 την ΑΕΚ

Η γκολάρα του Τοτσέ (24΄) δεν θα αρκούσε για να πάρει ο Παναθηναϊκός την πρώτη εντός έδρας νίκη, με το 1-0 επί της ΑΕΚ, αν δεν τον έσωζε ο Καρνέζης δυο φορές στο 94΄! Από το 25΄ περίμεναν να τελειώσει το ματς οι πράσινοι απέναντι στην ουραγό ΑΕΚ!

Πράσινο βάφτηκε το αθηναϊκό ντέρμπι μεταξύ Παναθηναϊκού και ΑΕΚ! Το “τριφύλλι” επικράτησε 1-0 της Ένωσης χάρη στο πολύ ωραίο γκολ του Τοτσέ στο 24'. Το ματς πάντως ήταν φτωχό από πλευράς θεάματος, με λίγες φάσεις και πολύ κακό ρυθμό. Αναμφίβολα ήταν το χειρότερο ντέρμπι Παναθηναϊκός-ΑΕΚ των τελευταίων ετών, λόγω της κακής αγωνιστικής κατάστασης των γηπεδούχων αλλά και της αποδυνάμωσης των φιλοξενούμενων. Εξ ου και ο χαρακτηρισμός "τοτσοδούλα" που αναρτήθηκε στον τίτλο του κειμένου.





Διαβάστε αναλυτικά στο http://www.sportdog.gr/article/135790/glitose-apo-tin-totsodoyla

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.