Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2012

Ξεκινάει η εβδομάδα των.. παθών

  Εβδομάδα απεργιακών κινητοποιήσεων από αύριο ενόψει των νέων μέτρων που φέρνει η κυβέρνηση στη Βουλή. Την αρχή κάνουν οι δημοσιογράφοι, οι οποίοι απεργούν τη Δευτέρα 5 Νοεμβρίου. Η ΓΣΕΕ και η ΑΔΕΔΥ, έχουν εξαγγείλει 48ωρη πανεργατική απεργία την Τρίτη 6 και την Τετάρτη 7 Νοεμβρίου. Στην απεργία συμμετέχουν οι εργαζόμενοι του Δημόσιου και του Ιδιωτικού τομέα.

Με προσωπικό ασφαλείας θα λειτουργήσουν από τη Δευτέρα, τα δημόσια νοσοκομεία, τα θεραπευτήρια και το ΕΚΑΒ, ενώ κλειστά θα είναι την Τετάρτη τα φαρμακεία όλης της χώρας.

Επίσης, παράταση των κινητοποιήσεών τους μέχρι 18 Νοεμβρίου, αποφάσισαν οι εισαγγελείς, ενώ η Ολομέλεια των δικηγορικών συλλόγων της χώρας αποφάσισε πανελλαδική αποχή από 5 έως 9 Νοεμβρίου.

Προβλήματα στις μετακινήσεις

Eπαναλαμβανόμενες 24ωρες απεργιακές κινητοποιήσεις σε Μετρό, Ηλεκτρικό Σιδηρόδρομο και Τράμ, από τη Δευτέρα, εξήγγειλαν οι εργαζόμενοι στα Μέσα Σταθερής Τροχιάς.







Διαβάστε περισσότερα στο http://www.trelokouneli.gr/2012/11/blog-post_1936.html ,
Πηγή: www.newsnow.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.