Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2012

Μήνυμα Βενιζέλου σε Κουβέλη ότι η καταψήφιση των μέτρων ισοδυναμεί με έξοδο από την κυβέρνηση

Στις δηλώσεις που έκανε ο Ευάγγελος Βενιζέλος, λίγη ώρα μετά την συνάντησή του με τον πρωθυπουργό, δεν έκρυψε τα προβλήματα με τους "αντάρτες" που αντιμετωπίζει το ΠΑΣΟΚ. Ωστόσο δήλωσε συστρατευμένος με την γραμμή της κυβέρνησης, ενώ απέστειλε ηχηρό μήνυμα προς τον Φώτη Κουβέλη....



"Θέλουμε η ΔΗΜΑΡ να μείνει μέσα στο κυβερνητικό σχήμα και θα καταβάλουμε μέχρι τέλους κάθε δυνατή προσπάθεια", είπε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Ευάγγελος Βενιζέλος μετά τη συνάντηση με τον Πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά.

"Με τον κ. Σαμαρά, τα δύο κόμματα, το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ, δεν ταυτιζόμαστε ούτε ιδεολογικά ούτε αξιακά, αλλά συνεργαζόμαστε με συνέπεια για να διασφαλιστεί η πολιτική σταθερότητα και η ασφαλής πορεία της χώρας προς την οριστική έξοδο από την κρίση", τόνισε.






Διαβάστε περισσότερα στο http://planet-greece.blogspot.com/2012/11/blog-post_9719.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.