Οι δημοσιογράφοι και οι εργαζόμενοι στα μέσα ενημέρωσης, στο πλαίσιο των...
επαναλαμβανόμενων απεργιών που έχει αποφασίσει η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ενώσεων Συντακτών (ΠΟΕΣΥ) μαζί με τις ενώσεις...
εργαζομένων στα μέσα ενημέρωσης, θα απεργήσουν από τις 6 το πρωί της Δευτέρας μέχρι τις 6 το πρωί της Τρίτης. Η ΕΣΗΕΑ συμμετέχει επίσης στις στάσεις εργασίας την Τρίτη, 6 Νοεμβρίου, από τις 10.00 το πρωί έως τις 2.30 το μεσημέρι και την Τετάρτη, 7 Νοεμβρίου, από τις 16.00 έως τις 19.00. Από τις στάσεις εργασίας εξαιρούνται οι δημοσιογράφοι που καλύπτουν τις απεργιακές εκδηλώσεις.
ΠΗΓΗ: 24wro.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.