Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2012

«Δεν θα προκαλέσουμε ρήγμα στην κυβέρνηση»

Ο Φώτης Κουβέλης εμμένει στα εργασιακά

Μετά από μια σύντομη συνομιλία με τον πρωθυπουργό ο Φώτης Κουβέλης εξερχόμενος του Μεγάρου Μαξίμου ξεκαθάρισε ότι η ΔΗΜΑΡ στηρίζει την κυβέρνηση και σε καμιά περίπτωση δεν θα δημιουργήσει ρήγμα σε αυτήν, το οποίο θα φέρει εμπόδια στην καταβολή της δόσης.

«Δεν θέλουμε να δημιουργήσουμε ρήγμα στην κυβέρνηση» τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Κουβέλης και συμπλήρωσε: «Η εμμονή μας στα εργασιακά έχει να κάνει με το όσα αξιώνει η τρόικα. Οι αξιώσεις δεν έχουν καμία σχέση με το πραγματικό δημοσιονομικό πρόβλημα της χώρας», ανέφερε χαρακτηριστικά.






Διαβάστε περισσότερα στο http://www.newsbeast.gr/politiki/arthro/438722/den-tha-prokalesoume-rigma-stin-kuvernisi/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.