Μετά τη συγχώνευση με το Ελληνικό το 2015 η γυναικεία ομάδα του Ολυμπιακού δεν έχει υποστεί καμία ήττα σε οποιαδήποτε διοργάνωση επί ελληνικού εδάφους. Οι "ερυθρόλευκες" κατέκτησαν τα πρωταθλήματα του 2016 και του 2017 και τα τελευταία τρία Κύπελλα (2016, 2017 και 2018).
Δείτε φωτογραφικό υλικό από τη... νυχτερινή εξόρμηση των κυπελλούχων Ελλάδας:
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.