Τρίτη 15 Μαΐου 2018

Το γλέντι του νταμπλούχου Ολυμπιακού



Οι παίκτριες του Ολυμπιακού γιόρτασαν την κατάκτηση του νταμπλ χάρη στο "sweep" επί του Φάρου Κερατσινίου, βάζοντας επίλογο σε μία πετυχημένη σεζόν.

Το γνωστό "Madama" στον Πειραιά γνώρισε όμορφες στιγμές χθες (13/5) το βράδυ. Οι παίκτριες του μπασκετικού Ολυμπιακού αποφάσισαν να γιορτάσουν εκεί την κατάκτηση ενός ακόμα νταμπλ μετά τη νίκη τους επί του Φάρου Κερατσινίου με 86-59 στον 2ο τελικό της Α1 Γυναικών.
Ο Ολυμπιακός κατέκτησε αήττητος τον τίτλο αλλά και το νταμπλ για τρίτη συνεχόμενη σεζόν, κάνοντας επίδειξη δύναμης όλη την σεζόν.
Δείτε τις φωτογραφίες από το γλέντι των "ερυθρόλευκων":

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.