Άν ισχύει η πρόβλεψη που έκανε ο Αμερικανός ιεροκήρυκας Χάρολντ Κάμπινγκ, σε μια ωρίτσα από τώρα... έρχεται το τέλος του κόσμου (!) οπότε προλαβαίνω δεν προλαβαίνω να γράψω για τα οικονομικοπολιτικά και ό,τι άλλο!
Αλλά επειδή και άλλοι κατα καιρούς με άρμα μια κοινωνική επιρροή ή απλά με το να εκμεταλλεύονται την αφέλεια κάποιων ευκολόπιστων, παρουσιάστηκαν ώς οι Προφύτες της Ιστορίας (πχ όπως ένας Νοστράδαμος στον Μεσσαίωνα ) κ.α, τα λέω προφανώς χάρην χιούμορ.
Και να σας πώ την αλήθεια, το τέλος του κόσμου δεν έχει έρθει, κανείς άνθρωπος απ΄ όλες τις γενεές δεν ήξερε, ξέρει ή πρόκειται να ξέρει το παραπέρα, όμως μεταφορικά η καταστροφή έχει επέλθει.
Αν τα πράγματα τα αναλύσουμε από καθαρά Χριστιανική άποψη, θα δούμε για παράδειγμα πως η κόλαση δεν περιγράφεται ώς ένας χώρος με καζάνια, φίδια και δαίμονες, αλλά ώς η πλήρης αποξένωση, πλήρης έλλειψη ψυχικής επικοινωνίας με τους άλλους συνανθρώπους και με τον Θεό. Το σκοτάδι δεν είναι κυριολεκτικό, αλλά έχει άλλες έννοιες.
Έτσι λοιπόν, το τέλος, το τέλμα έχει επέλθει σε αυτό τον πλανήτη που από πρότυπο το κάναμε ...οίκο ανοχής ( από το ...ομάδα μοντέλο την κάναμε μπ....λο!).
Αλληλεγγύη μεταξύ συγγενών, γειτόνων, συνεργατών κτλ μεταξύ ανθρώπων σύγχρονων κοινωνιών φυσικά και δεν υπάρχει. Ματαιοδοξία υπάρχει αρκετή, όπως φυσικά και μίσος, τάσεις να διαλύσουμε τον απέναντι αφού μας απειλεί την θέση μας κτλ.
Όλο αυτό δεν χωρά απλή εξήγηση, είναι η συνισταμένη χαρακτήρα, παιδείας από το σπίτι , το σχολείο και βαθμού επιρροής άλλων ερεθισμάτων.
Αυτό γενικότερα. Ειδικότερα, αν αναφερθούμε στην πολιτική έτσι όπως ασκείται στην Ελλάδα και σε άλλες πολλές χώρες , θα δούμε ότι πολλές, πάρα πολλές φορές, έννοιες έχουν χαθεί και υπάρχουν μονάχα στα χαρτιά... Σε μια Ελλάδα, γιατί αυτό μας αφορά, για όλους εμάς που την αγαπάμε λίγο ( με τον κίνδυνο τώρα να θεωρηθούμε φασίστες...) περιμένουμε τις ενέργειες εκείνες από τις πολιτικές δυνάμεις και τους ηγέτες τους να συμφωνήσουν σε βασικά, πολύ θεμελιώδη ζητήματα γιατί χανόμαστε, ΧΑΝΟΜΑΣΤΕ....Οικονομικά, ηθικά, ψυχολογικά,και δεν ξέρω εγώ πόσο ακόμα. Όταν ο ξένος εταίρος κάνει κουμάντο στα εσωτερικά σου, στο όνομα μιας ήπιας οικονομικής προσαρμογής στα μέτρα τους, όταν η κοινωνική όξυνση στο εσωτερικό αρχίζει και παίρνει ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ διαστάσεις, αφού περπατάς και ΦΟΒΑΣΑΙ για το αν θα φτάσεις σώος σπίτι σου, όταν, όταν ,όταν, θα μπορούσα να γράφω πολλές δεκάδες ΄΄ΟΤΑΝ ΄΄ αλλά δεν θα το κάνω γιατί ο στόχος δεν είναι να το παίξω έξυπνος και ειδήμων. Τα αφήνω για άλλους αυτά.
Θέλω να πώ με όλα αυτά ότι υπάρχουν και άλλες ΄΄καταστροφές΄΄, όχι μόνο οι ...συμπαντικές και οι μεταφυσικές αλλά και οι... κοινωνικές που είναι ολέθριες...
ΥΓ.: Έχουμε με σοβαρά προβλήματα να ασχοληθούμε, έχουμε και την ρόζ ή περίπου ρόζ ιστορία Στρος Κάν- καμαριέρας... Όλο το μέλλον μας στην ευρωζώνη, στο ΔΝΤ κτλ λοιπόν ίσως να κρίνεται από ένα τέτοιο περιστατικό;
Δεν συνεχίζω....καλημέρα σας!
Μ.Κ.
Αλλά επειδή και άλλοι κατα καιρούς με άρμα μια κοινωνική επιρροή ή απλά με το να εκμεταλλεύονται την αφέλεια κάποιων ευκολόπιστων, παρουσιάστηκαν ώς οι Προφύτες της Ιστορίας (πχ όπως ένας Νοστράδαμος στον Μεσσαίωνα ) κ.α, τα λέω προφανώς χάρην χιούμορ.
Και να σας πώ την αλήθεια, το τέλος του κόσμου δεν έχει έρθει, κανείς άνθρωπος απ΄ όλες τις γενεές δεν ήξερε, ξέρει ή πρόκειται να ξέρει το παραπέρα, όμως μεταφορικά η καταστροφή έχει επέλθει.
Αν τα πράγματα τα αναλύσουμε από καθαρά Χριστιανική άποψη, θα δούμε για παράδειγμα πως η κόλαση δεν περιγράφεται ώς ένας χώρος με καζάνια, φίδια και δαίμονες, αλλά ώς η πλήρης αποξένωση, πλήρης έλλειψη ψυχικής επικοινωνίας με τους άλλους συνανθρώπους και με τον Θεό. Το σκοτάδι δεν είναι κυριολεκτικό, αλλά έχει άλλες έννοιες.
Έτσι λοιπόν, το τέλος, το τέλμα έχει επέλθει σε αυτό τον πλανήτη που από πρότυπο το κάναμε ...οίκο ανοχής ( από το ...ομάδα μοντέλο την κάναμε μπ....λο!).
Αλληλεγγύη μεταξύ συγγενών, γειτόνων, συνεργατών κτλ μεταξύ ανθρώπων σύγχρονων κοινωνιών φυσικά και δεν υπάρχει. Ματαιοδοξία υπάρχει αρκετή, όπως φυσικά και μίσος, τάσεις να διαλύσουμε τον απέναντι αφού μας απειλεί την θέση μας κτλ.
Όλο αυτό δεν χωρά απλή εξήγηση, είναι η συνισταμένη χαρακτήρα, παιδείας από το σπίτι , το σχολείο και βαθμού επιρροής άλλων ερεθισμάτων.
Αυτό γενικότερα. Ειδικότερα, αν αναφερθούμε στην πολιτική έτσι όπως ασκείται στην Ελλάδα και σε άλλες πολλές χώρες , θα δούμε ότι πολλές, πάρα πολλές φορές, έννοιες έχουν χαθεί και υπάρχουν μονάχα στα χαρτιά... Σε μια Ελλάδα, γιατί αυτό μας αφορά, για όλους εμάς που την αγαπάμε λίγο ( με τον κίνδυνο τώρα να θεωρηθούμε φασίστες...) περιμένουμε τις ενέργειες εκείνες από τις πολιτικές δυνάμεις και τους ηγέτες τους να συμφωνήσουν σε βασικά, πολύ θεμελιώδη ζητήματα γιατί χανόμαστε, ΧΑΝΟΜΑΣΤΕ....Οικονομικά, ηθικά, ψυχολογικά,και δεν ξέρω εγώ πόσο ακόμα. Όταν ο ξένος εταίρος κάνει κουμάντο στα εσωτερικά σου, στο όνομα μιας ήπιας οικονομικής προσαρμογής στα μέτρα τους, όταν η κοινωνική όξυνση στο εσωτερικό αρχίζει και παίρνει ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ διαστάσεις, αφού περπατάς και ΦΟΒΑΣΑΙ για το αν θα φτάσεις σώος σπίτι σου, όταν, όταν ,όταν, θα μπορούσα να γράφω πολλές δεκάδες ΄΄ΟΤΑΝ ΄΄ αλλά δεν θα το κάνω γιατί ο στόχος δεν είναι να το παίξω έξυπνος και ειδήμων. Τα αφήνω για άλλους αυτά.
Θέλω να πώ με όλα αυτά ότι υπάρχουν και άλλες ΄΄καταστροφές΄΄, όχι μόνο οι ...συμπαντικές και οι μεταφυσικές αλλά και οι... κοινωνικές που είναι ολέθριες...
ΥΓ.: Έχουμε με σοβαρά προβλήματα να ασχοληθούμε, έχουμε και την ρόζ ή περίπου ρόζ ιστορία Στρος Κάν- καμαριέρας... Όλο το μέλλον μας στην ευρωζώνη, στο ΔΝΤ κτλ λοιπόν ίσως να κρίνεται από ένα τέτοιο περιστατικό;
Δεν συνεχίζω....καλημέρα σας!
Μ.Κ.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.