Κυριακή 22 Μαΐου 2011

Και με τη βούλα πρωταθλήτρια Ισπανίας η Μπαρτσελόνα!

Οι μπλαουγκράνα χρειάζονταν έναν βαθμό στην έδρα της Λεβάντε για να κατακτήσουν και μαθηματικά το 3ο σερι πρωτάθλημα τους.
Τα κατέφεραν αφού απέσπασαν ισοπαλία με 1 - 1 ! Έτσι, απέχουν έξι βαθμούς από τη δεύτερη Ρεάλ κι ενώ απομένουν μόλις δύο αγωνιστικές για το τέλος της Πριμέρα Ντιβιζιόν. Σε περίπτωση ισοβαθμίας υπερτερούν...
Η Μπαρτσελόνα προηγήθηκε με κεφαλιά του Κεϊτά στο 1ο μέρος ύστερα από ωραία κίνηση του Τσάβι.

Ο Φελίπε Καϊσέδο ισοφάρησε για τη Λεβάντε στην επανάληψη, αφού εκμεταλεύθηκε λάθος του Ζεράρ Πικέ.

Η ομάδα της Καταλονίας πίεσε για ένα δεύτερο γκολ αλλά η ισοπαλία σφράγισε τελικά τις προσπάθειες των 22 ποδοσφαιριστών.

Ο προπονητής της Μπαρτσελόνα, Πεπ Γουαρδιόλα, καθώς και ο Λιονέλ Μέσι (που παρέμεινε στα 31 γκολ, πέντε πια πίσω από τον Ρονάλντο), τόνισαν πως το πρωτάθλημα δεν ήταν καθόλου εύκολη υπόθεση και γι αυτό αξίζουν συγχαρητήρια σε καθέναν ξεχωριστά.

Ξεχύθηκαν στους δρόμους οι Καταλανοί για να πανηγυρίσουν την κατάκτηση του πρωταθλήματος!

Θυμίζουμε πως η Μπαρτσελόνα θα αντιμετωπίσει την Μάντσεστερ Γ. στο τελικό του Τσάμπιονς Λιγκ, στις 28 Μαΐου στο Γουέμπλεϊ.

Πηγή: www.newsport.gr / Αθλητικά

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.