Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2011

Τα χει χάσει ο πολίτης-ψηφοφόρος-τηλεθεατής...και δικαίως...

Είναι πραγματικά τρομερό αυτό που συμβαίνει... Σήμερα στην χώρα μας όλοι περιμένουν να δούν τι θα γίνει με τις πολιτικές εξελίξεις, είμαστε πραγματικά σε ένα δύσκολο σημείο, τα χρονικά περιθώρια ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ, όλα τα διεθνή ΜΜΕ ,δεν μπορούν τελικά να προβλέψουν τι θα κάνουμε εμείς στην Ελλάδα και όπως σημειώνει και ο κ.Χυτήρης ΄΄πρέπει μέχρι τις 12 το βράδυ να υπάρξει καθαρή λύση ΄΄...
Είναι απλό.
Κάνει ο καθένας ένα βήμα πίσω ή ένα μπροστά (ανάλογα με τι απαιτείται), συμφωνούν σε βασικά, ζωτικής σημασίας θέματα και προχωράμε σαν χώρα με μια στοιχειώδη αξιοπρέπεια.. Οι πολίτες ζούν ένα δράμα, ζούν μια απόλυτη αβεβαιότητα στο πετσί τους. Με μια φωνή όλοι οι Έλληνες λένε: ΄΄βρείτε λύση για το καλό της πατρίδας μας, για το καλό ΟΛΩΝ ΜΑΣ΄΄. Τόσο απλό ,μα και ΤΟΣΟ σημαντικό.

Μ.Κ


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.